2012/07/24

Spoilery Frankie Morello Tribute

W spoilerach pojawiły się ciuchy, które trafią do sklepu Frankie Morello Tribute. Moim zdaniem większość z nich jest świetna i sądzę, że zakupię właśnie większą część powyższych ciuchów. Ubrań jest dosyć mało, więc - według mnie - możemy spodziewać się niedługo kolejnej dawki spoilerów. Najbardziej spodobały mi się wszystkie marynatki, kurteczki i płaszczyki, buty, stroje oraz torebki. Spódniczki też są niczego sobie. Upatrzyliście sobie już jakieś ciuchy? :)

34 komentarze:

  1. świetne są. na pewno kupię ten długi czarny płaszcz. w końcu coś ciekawego z ćwiekami zrobili ;] yea

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się różowy gorset, czapka ze wstążeczką, czarny płaszczyk i strój kąpielowy :)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne hmmm. Niektóre kupię ;)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie tylko szkoda, że te ćwieki w wiekszości są złote... jak narazie jestem pewna, ze kupie różowy goset i czarne buty ze srebnymi ćwiekami czy cos to tam jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, cudne są. Nie mogę się już doczekać. Kolekcja się pewnie dzisiaj albo jutro pojawi, tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, a szczególnie kurtki. ♥ Nie mogę się doczekać.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ta biała torebka i może ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;D Ale pewnie wszystko będzie b. drogie ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Mam wrażenie, że po wprowadzeniu tego do starplazy zbankrutuję! Ćwieki! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. kolekcja już jest w starplazie!
    izabella4731

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sporo rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Są już i ceny są ogromne kupiłam tylko dwie rzeczy gorset i buty i nic więcej nie kupie bo jest drogie i brzydkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. różowy gorset <3
    kinwin1998

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ubrania!! Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są dość fajne. Najbardziej urzekły mnie kurteczki i marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne ;)

    Podoba mi się czarny płaszcz

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  17. Różowy gorset <3

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się z komentarzem powyżej ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne, czekam na sklep!

    OdpowiedzUsuń
  20. Peep! Nic ciekawego kolekcja banalna i przewidywalna. Jedyne, co mnie zauroczyło to biała sukienka ze złotymi ćwiekami i czarny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze doszlo do sklepu takie fajne rajtki :D
    sisi_penny

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ale tylko szorty są mocno pomarańczowe, a na to czekałam :(

    OdpowiedzUsuń