2012/07/30

SALE 13% - zgłoszenia

Pod tym postem możecie zgłaszać się do wyprzedaży. Aby móc się zgłosić, należy podać w komentarzu swój stardollowy nick oraz wystawić w bazarku minimum 10 rzeczy. Przypominam, że udział w zabawie mogą brać jedynie osoby, które obserwują bloga. VenusVirgin dotychczas reklamowała bazarki dziesięciu osób, które zgłosiły się jako pierwsze. Ja postanowiłam, że zmienię trochę zasady - od teraz w osobnym poście przedstawiać będę bazarki pięcioro pierwszych oraz pięcioro wylosowanych osób, a dzisiaj zrobię to około godziny piętnastej.

52 komentarze:

  1. Zgłaszam się! aa1kamila Właśnie wstawiłam ubrania. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=70423941
    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! :)

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  4. Zg się. Dandrusia

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się

    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się! Mam wystawione ubrania! Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się.
    w bazarku mam mało, ale zaraz powystawiam stare hb.

    Godka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się !~
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. ; )
    Fangea

    OdpowiedzUsuń
  13. można sprzedawać włosy? bo jest taka opcja

    OdpowiedzUsuń
  14. ah, no właśnie. Można sprzedawać już włosy w starbazaarze. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;)
    porost

    OdpowiedzUsuń
  16. FRYZURY SPRZEDAJ E FRYZURY TYLKO 11SM

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    kislowa
    http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=119842802

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!

    EmusiaDancer1

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się, mam pełen bazarek :D sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :))


    Laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    MissLili561

    OdpowiedzUsuń
  23. zglaszam sie
    mam duzo rzedczy

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli jeszcze można zgłaszam się :P
    Arletusa

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgaszam siee ;D

    OdpowiedzUsuń