2012/07/28

HOT or NOT: Stylizacje

Jak już wcześniej pisałam, przejmuję Hot or Not: Stylizacje. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do przeczytania ocen czterech stylizacji, a także wzięcia udziału w głosowaniu (łapka w górę - HOT, łapka w dół - NOT).




Clevleen97: Na samym początku przestraszyła mnie twarz z odkurzaczem zasysającym zamiast ust. Stylizacja mi się nie podoba. Ubrania są zestawione jakby przypadkowo, nic do siebie nie pasuje, nic nie przyciąga wzroku.
minerwaaa: Spokojna, mało wyszukana stylizacja. Nakrycie głowy trochę za ciężkie do stroju, a buty za delikatne do sukienki. W sumie ta sukienka to baza na której można by zbudować coś ciekawego, ma ciekawy kolor.
tlen: Pomijając to, że ta sukienka sama w sobie jest brzydka, to nie wiem co Cię kierowało przy doborze dodatków. Kompletnie nic do siebie nie pasuje, a twarz to taka wisienka na torcie.




Clevleen97: Bardzo ładna twarz i kolorystyka. Zachwyciła mnie spódnica i buty, jednak wolałabym lżejszą górę. Może jakaś zwiewna narzutka i krótki top na ramiączkach? Pasek jest słaby, w ogóle tu nie pasuje. 
minerwaaa: Na pierwszy rzut oka świetna kolorystyka, lubię zestawy monochromatyczne, nawet karnacja skóry pasuje. Natomiast gorzej przedstawiają się zestawione elementy stroju. Delikatne sandałki i zwiewna spódnica zestawione z ciepłym szalem otulającym szyje, a do tego kokarda w pasie i masywny sweterek.
tlen: Podoba mi się kolorystyka i wykorzystanie dołu tej sukienki, jednak na tym pochwały się kończą. Pasek jest z zupełnie inne bajki, a szalik w połączeniu z tą fryzurą wygląda idiotycznie.




Clevleen97: Okropne, nic mi się tu nie podoba. Legginsy zupełnie nie pasują, zresztą taki misz-masz to nie był dobry pomysł. Kujonki plus bandanka to kolejny not.
minerwaaa: Dużo niebieskiego, ale nie bardzo to wszystko ze sobą współgra kolorystyczne. Odcienie się ze sobą „gryzą”. Zastanawiam się na jaka to okazje strój. Nie jest to udana stylizacja. Przede wszystkim zmieniłabym spodnie i zdjęła z głowy chustkę, a okulary nieco opuściła na nos.
tlen: Kompletnie mi się nie podoba. Lubię tę marynarkę oraz opaskę, ale cała reszta jest beznadziejna.



Clevleen97: Próbowałaś stworzyć coś w stylu 'Francja elegancja', ale wyszło jak wyszło. Albo zostawiamy buty, beret, okulary i torbę, albo żakiet i spodnie, a potem tworzymy zupełnie inne outfity. Top zupełnie mi tu nie pasuje.
minerwaaa: Strój byłby do przyjęcia gdyby nie te dodatki. Czerwona torba kompletnie tu nie pasuje ze względu na kolor. Czarny beret i okulary są za ciężkie i przytłaczają stylizację. Podoba mi się zestawienie żakietu z czarną prześwitującą bluzka i białym topem pod spodem, daje to interesujący elegancki efekt w stylu Chanel.
tlen: Mnie się nie podoba, ani połączenie kolorów, ani dobór dodatków, nic. Niby nie ma tragedii, ale ja nie widzę w tym niczego pociągającego.

Proszę o potwierdzenie zgłoszenia w komentarzu pod tym postem do poniedziałku godz. 15:00 i przygotowanie na ten termin stylizacji do oceny następujące osoby:
ewafarna12391
Eminialetta
kiniusia001
Szu_szu
Blanka.Weee
all95day
kiki903
NajlepszaVera

EDIT: Aktualnie kolejka jest zamknięta, więc niepotrzebnie zgłaszacie się w komentarzach. Gdy teraźniejsza się skończy, stworzę oddzielny post, gdzie będziecie mogli się zgłaszać.

32 komentarze:

  1. Czy tylko mnie przeraża ten szal u "JuliaWie" ? Według mnie jest krzywo nałożony, przez co nie pasuje do stylizacji.

    Mi również się nic nie spodobało.


    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się nie podobała żadna z powyższych stylizacji.
    Chciałabym jeszcze potwierdzić zgłoszenie :]
    NajlepszaVera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja była najlepsza ze wszystkich tylko na co te dodatki niepasujące do niczego??

    selenagomez.z6

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi sie nie podoba.Wszyskie sa na not.

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się te stylizacje .. zgłaszam się do kolejnego hot or not !!
    missedziq

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do kolejko hot or not

    slodkasandra10

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia była najlepsza m ale ta torebka do niczego tu nie pasuje :P

    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    -_-Nikola-_-

    OdpowiedzUsuń
  10. JuliaWie ma najlepsza stylizację, ale ten szal to psuje wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam zgłoszenie do Hot or Not.

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zaskoczyło mnie to. Nic mi się nie podobało.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna stylizacja mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się do następnego - sliczniutka1998 ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadna stylizacja mi sie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo się dziewczyny przyłożyły :P

    OdpowiedzUsuń
  18. żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dobry humor - prawie wszystko hot

    OdpowiedzUsuń
  20. O Boże! Do Hot-or-Not wybrałyście chyba jedną z moich najgorszych stylizacji -.-' Sama jestem na not... Czy można zgłosić się jeszcze raz?

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  21. najbardziej zainteresowała mnie stylizacja JuliaWie, jednak zdecydowanie inna góra..

    OdpowiedzUsuń
  22. przepraszam ale chyba zgubiłyście mnie byłam miedzy czekoladka-XD a ewafarna12391

    wiec kiedy bede ?


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam zgłoszenie do Hot or Not
    kiki903

    OdpowiedzUsuń
  24. żadna stylizacja mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacje beznadziejne, nic nie pasuje do siebie nawet pod względem kolorystycznym, nie wspominając o całokształcie kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  26. troche to hot or not nie ma sensu bo wszyscy będą zawsze dawać not bo są zazdrośni ze ktoś ma taką ładną lalke

    OdpowiedzUsuń