2012/07/31

Spoilery

Ale kicz :D

30 komentarzy:

  1. Może wyjdzie z nich jakiś Cosplay... :D

    Dogs.Unleashed

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie ubrania wyglądają znajomo. To jest chyba ciuszek z WINX BELIEVIX BLOOM xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kicz , kicz i jeszcze raz kicz
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  4. kiczowato :D

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podobają te skrzydełka. Zupełnie jak skrzydełka Barbie Fairytopia :F

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny,Bedziem wruzkom. xdd
    To moim zdaniem Winx :))
    Tyniia

    OdpowiedzUsuń
  7. nic ciekawego same dziwne i "plasikowe" rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. może będą z nich jakieś darmówki... Podoba mi się czarny top :)

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest z Winx:) Nawet ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczuwam kicz xd

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi się nie podoba

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Tandeta, jedynie czarny top z kokardką jest "znośny" :/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają na darmówki , jednak podoba mi się czarny to z kokardką

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  14. Fuj, tfu, ble. x.x
    Okropne. Co za żenada..

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko czarny top mi przykuł uwagę...

    OdpowiedzUsuń
  16. jakieś dziwne te spoilery, takich dziecięcych wykonań dawno nie widziałam na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  17. Beznadzieja, jakiś plastikowy badziew :| Jedyne co przypadło mi do gustu to czarny top z kokardką :)

    raq.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fujjj Fujjj Fujj Fujj Fuujj i jescze raz FUJ xd
    MissOliwia1245

    OdpowiedzUsuń