2012/07/10

LOTERIA tylko dla ss

Pojawiła się nowa kolekcja LE i nic na to nie wskazywało, więc pewnie większość z was jest bez kasy. Postanowiłam zrobić loterię ekspresową, abyście mogli kupić sobie szybko to co chcecie. Możecie zgłaszać się do 20:00 a o 21:00 (maksymalnie) ogłoszę wyniki i będę na stardoll aby rozdać wam stardollary (bo czasami złapanie mnie graniczny z cudem) :) Poniżej warunki i nagrody jakie możecie zdobyć.

Warunki
- bądź obserwatorem bloga
- musisz być ss
- w komentarzu napisz swój nick

Nagrody które możecie wygrać:
- 5 x 50 stardollarów
- 5 x 30 stardollarów
- 4 x 100 stardollarów
- 1 x 200 stardollarów

163 komentarze:

  1. Zgłaszam się.
    Kliknęłam ;)


    Invincible_xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Kliknąłem. Jestem obserwatorem i ss.

    19magda96

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, kliknęłam

    GwennyAyumi

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się. ; - )

    Inatingivel_

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ! Korni1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do loterii.

    Spełniam wszystkie warunki.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :>

    LadyRosalie98

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się ^^

    MissCaterpillar

    OdpowiedzUsuń
  11. Zg się ;)
    Rosse_me
    klinknełam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ♥

    Malinka97Shy

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;D

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się kliknęłam


    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna loteria ! Jak bym mogła się nie zgłosić . ?! Oczywiście zgłaszam się :) Gdybym tak wygrała kupiłabym sb śliczny ciuszek , który bardzo mi się spodobał. Lecz tyle się tu zgłasza , że wątpię czy coś wygram .. Pozdrawiam
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  16. Klikęłam, kolekcja super niestety jak przewidywałam że w chwili pojawienia się jej będę bez kasy;(((

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się kliknęłam obserwuje bloga.
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  18. Warunki spełnione, zgłaszam się :)


    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełniłam warunki, zgłaszam się.

    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  20. klik zglaszam sie

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie warunki spełniłam

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  22. Kliknęłam, zgłaszam się ;)

    AdulQa_xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.....!

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    spełniam warunki

    klaudynka016 ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam sie i kliknełam.;)

    Shharrpay

    OdpowiedzUsuń
  26. XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Kliknęłam.

    Hela2104

    OdpowiedzUsuń
  28. Uuulala kuszące nagrody ;)
    Oczywiście się zgłaszam.

    HorseQueenNr1

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Spełniłam warunki
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie i tak nie będzie wyników- jak zwykle


    zg się
    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    gabi1224
    Z tego konta nie dam rady obserwować bloga (nie wiem czemu), ale obserwuję z kilku innych.
    Spełniam wszystkie warunki.
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  32. CYTUJĘ: Z tego konta nie dam rady obserwować bloga (nie wiem czemu), ale obserwuję z kilku innych.
    gabi1224

    Mam to samo, ale chyba udało sie obserwować. Napisz do mnie w kg powiem jak to zrobić inaczej, Mialam też z tym problem.


    AHA , ZGLASZAM SIE.
    spełniam warunki.

    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się ;)
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się jestem ss, obserwuję bloga i kliknęłam


    missskara3000

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się ;)

    nick; dagmaaraa

    OdpowiedzUsuń
  36. napisze ale nie jestem ss !

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  39. nie napisałam nicku -.-
    martyniuk9!

    OdpowiedzUsuń
  40. Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    jestem ss, dodałam się do obserwatorów i kliknęłam w reklamę

    SOneyS

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się (jestem ss )

    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :D

    agusia.olusia

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się
    kombosynaNK (obserwuję pod tą nazwą)

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się : >

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Spełniłam wszystkie warunki regulaminu.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam sie ;)

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się jestem ss . Mój login 1karo1 . ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Kliknęłam, zgłaszam się. Jestem ss i obserwuję.
    Olivia1471 :)

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam sie
    jestem ss
    spełniłam wszystkie warunki

    Ola865Super

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się

    jestem royalty
    spełniłam warunki;p


    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  53. Dopiero teraz zobaczyłam! Przepraszam, mam nadzieję , że jeszcze przyjmiecie tą jak zawsze spóźnioną ;),
    _-Selena_-pink

    OdpowiedzUsuń
  54. Chociaż jest 25 po 20 może jeszcze mogę, więc się zglaszam.

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  55. alex.moon.

    zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.obserwuję
    -jestem ss jeszcze około 40 dni
    -katttusia
    -zawsze klikam i teraz też kliknełam

    zgłaszam się katttusia

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się jesli mozna jeszcze bo dopiero weszłam na laptopa a zalezy mi
    ech ale moze w 2 loterii mi się poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  58. aha na stardoll jestem Martynka1310

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się 1karo1 .! Spełniam .

    OdpowiedzUsuń
  60. troche za póżno ale zg sie :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam Się.
    Tia1601

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.!


    Super ten blog, kocham go za te loterie :)



    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się
    Jestem SS ;)
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  64. zg się czarna_lola

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się:D

    Loveoliwia133

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się . ; - ) .
    _______________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  67. o ile to aktualne, to się zgłaszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. Wieelka szkoda, że jest już za późno :CC

    OdpowiedzUsuń