2012/07/05

Nowa kolekcja GLAM'RUS

W Starplazie pojawiła się nowa biżuteria marki GLAM'RUS. Jak na razie możemy zakupić ją jedynie przez nowości. Ceny są wysokie, jak dla mnie zbyt wysokie - wahają się między 9 a 15 sd. Znaleźć coś dla siebie możemy i za starmonety, i za stardollary, jednak zdecydowanie przewyższa ilość artykułów w drugiej walucie. Według mnie dostawa jest brzydka, niczego nie kupię. Błyskotki nie wyglądają zbyt korzystnie, do tego - tak jak już mówiłam - ceny są zdecydowanie zbyt wygórowane. Co myślicie o kolekcji? Sprawicie sobie coś?

19 komentarzy:

  1. Nic nie kupię.Nie gustuję w takich rzeczach a tym bardziej naszyjnikach na sd.
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupię nic, nie na mój gust.
    kulotacio

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych naszyjników to ja bym nawet za darmo nie zrobiła, innych błyskotek z tej dostawy też nie. -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo podoba mi się ta biżuteria.Nic nie kupię

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik z lalką za 12 sd jest ciekawy : ) Kupię coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się pewnie coś kupie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten naszyjnik z laleczką ładny, ale za drogi... :)

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny naszyjnik za 130sm ten z 6 "kółkami" różowymi :D
    A reszta to ujdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wjechali z tymi cenami.o_O
    Brzydkie, okropne etc.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetna. Cena też nie taka zła, ponieważ gdyby to było epiphany to ceny by były 2x większe.

    OdpowiedzUsuń
  11. okropne, ceny za wysokie i nie w moim guście.
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  12. w realu bym nie założyła nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewne nic nie kupię - nie przepadam za biżuterią na Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej sobie odpuszczę tą dostawę. Prawdę mówiąc, to nie zakładam biżuterii na mojej medoll dlt nie jest mi ona potrzebna. ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  15. brzydkie ;/
    !!zapraszam na mojego bloga z grafiką !!
    http://graphicsbylc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem niczym zainteresowana, więc nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak samo nie sądzę, że coś kupię dostawa taka sobie :/


    reznerka_p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie kupię rzeczy mi sie nie podobają i drogie sa więc NIE.!

    OdpowiedzUsuń