2012/07/04

Spoilery - biżuteria

24 komentarze:

  1. jak dla mnie to jest okropna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic zachwycającego :(

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobaja mi się.. Brzydkie.!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ładne , nie kupiem
    paulinka51

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również się nie podoba.. więc pewnie nic nie kupię. Przy okazji chciałam jeszcze zwrócić uwagę na kolekcję jean paul gaultier i sukienkę "white toga dress" jakiś czas wcześniej identyczna (no może bez koronki po lewej stronie i w innym kolorze) trafiła do Pretty' n Love o nazwie Pink toga dress.. i kosztuję połowę tego.. dość dziwne posunięcie ze strony administratorów. Pozdrawiam
    uroczaaneczka4

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy bardzo przypominają biżuterię swarovskiego np. rybki i ta laleczka . Sami zerknijcie na stronie swarovskiego
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. okropniejszej się nie dało,ewetułalnie zastnowie się nad naszyjnikiem z laleczką,ale tylko TO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się nic nie podoba i z pewnością nic nie kupię.

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  11. Straszna tandeta, podobnie jak Clevleen97 stawiam na kolejną odsłonę Mawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie jest tandetna...

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostawa do MAWI lub Glamrus. Nie przemawia do mnie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. kiczowate te rzeczy, tylko wisiorek z "laleczką" mi się całkiem podoba

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  16. mi tam sie podobaja jestem oryginalna ;3
    karla20012

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podoba się ten zabawny naszyjnik z dziewczynką i kolczyki...z rybą? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Paskudne... już admini mogliby sobie odpuscić z tego typu błyskotkami -,-
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się podoba naszyjnik z biedronkami ;p i z laleczką może być, reszta tandetna ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naszyjnik z laleczką ładny ;D Jednak wątpię abym cokolwiek kupiła, nie lubię obwieszać mojej MeDoll biżuterią z Salonu Piękności.

    OdpowiedzUsuń