2012/07/10

Wakacyjna loteria

Wakacje, słońce, woda, muzyka, owoce, lody, wycieczki, ogniska...
Tego pięknego klimatu nie powinno zabraknąć także w apartamentach Waszych Doll! Z tego powodu organizuję wakacyjną loterię z prezentami, gdzie do wygrania jest aż 15 nagród, więc szanse na wygraną macie bardzo duże ;)

Zasady loterii:

- zgłaszać się mogą tylko obserwatorzy
- zgłaszajcie się pod tym postem w komentarzu wraz z nickiem
- napiszcie również czy macie Beach Ville, bo niektóre prezenty (te z kłódką) dostępne są tylko dla osób, które ją mają


131 komentarzy:

  1. zgłaszam się !

    misskarolka334

    niestety nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do loterii :)

    Beach Villę posiadam :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Beach ville mam i niektóre obiekty także mam (nr 1 - 3sd, nr 5 - 4sd, nr 6 -42sm, nr 7 - 4sd, nr 8 -5 sd, nr 10 - 30 sm, nr 12 -50 sm) :)

    czyli inaczej mam (1, 5, 6, 7, 8, 10, 11)

    poisontome

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się nie mam Beach villi mam
    11 obrazek.
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  5. zgł, się, chciałabym ARBUZA ;3 sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Regina1321
    Mam beach ville

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam beach villi
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, Beach Villę posiadam.

    Diana_102

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się mam beach ville
    karla20012

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!

    Nie mam Beach Villi.

    ZielonyKapturek

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się..

    Nie posiadam Beach Villi :C

    karienne

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam Beach Villi, zgłaszam się
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    deimanteDance

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam sie
    kinga..
    Beach Ville posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się
    porost
    nie mam Beach Villi :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    Nie posiadam.

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się.
    mam beachvillę.

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Mój nick: Anahi355
    Mam Beach Ville.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. Nie mam Beach Villi. ;> MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgaszam się!

    klaudynka016

    mam te pomieszczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    mam beach villę

    dosia11

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, nie posiadam Beach Villi.

    Kara2411

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się nie mam Beach Villi
    a i mam ten słomkowy kapelusz na ręczniku :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    jestem obserwatorem.Nie posiadam Beach Villi.

    Martissxx3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) obserwuję bloga, mam beach villę :)
    PogodnaAsina97

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się

    Juli96nati

    nie mam beach villi

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :)

    posiadam Beach Ville

    Av_PL (obserwuję jako Czeko)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się

    turkusoweniebo

    nie posiadam beach villi

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)

    nie mam :/

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. ;)
    mam, Beach Ville


    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się, nie mam

    magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się

    Nie posiadam tego wnętrza.

    AdriannaGore111

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    mam VB
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.Mam Beach Villę.
    Redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ;]

    Angela22Pink

    Posiadam Beach Ville .

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się !

    Aleksis526

    nie mam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    Magdalenkashy
    nie posiadam Beach Villi

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się ♥
    Niestety nie mam :(

    Malinka97Shy

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się .
    Beach Villi nie mam :)
    WeroniuS

    OdpowiedzUsuń
  41. zglaszam się
    posiadan beach ville
    ale takze artykuł nr 3 , 4 ,6, 8,10,11,12
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się

    nie mam Beach Villi

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się.mam beach ville.
    dublewejusta

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, nie mam.

    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się, nie posiadam Beach Villi.

    filretka

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się

    olaw01

    Posiadam Beach Ville

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się, jestem w posiadaniu Beach Villi ;]

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się, posiadam beach ville

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się. Nie posiadam Beach villi

    SuperMyla5

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję.

    Mam Beach Villę.

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się.
    Nie mam Beach Villi.
    emma9101

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się.
    Posiadam Beach Villę.

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam sie
    posiadam Beach Ville
    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  54. zg się
    mam beachch villę
    dunia_16

    OdpowiedzUsuń
  55. Zg się.
    Nie mam beach villi

    HorseQueenNr1

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się
    nie mam beach ville

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się, nie posiadam Beach Ville.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się mam Beach Ville
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się

    nie mam Beach Villi

    missskara3000

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się i posiadam beach ville (:
    castlen

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się, mam Beach Ville =)


    Luiza000

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się , nie mam Beach Villi

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się
    jestem obserwatorem i mam Beach Willę

    SoneyS

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się, mam Beach Ville

    kara_253

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się, nie mam Beach Villi

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się, mam villę

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  67. zg. się

    Nie posiadam Bach willa

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się.
    Mam Beach Ville.
    Jestem obserwatorem.
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  69. Dużo loteriii! Zgłaszam się!

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  70. A nie mam Beach willi

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się mam beach Ville. Z tych rzeczy mam wiaderko z piasku i te soki za 6 sd ;))

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    Nie mam żadnych z tych wnętrz.

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się.
    Alicjas45
    nie mam Beach Ville

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się, nie mam tej Villi

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgł się

    Nie posiadam Beach Ville

    Saritka1998

    OdpowiedzUsuń
  76. Zglaszam się
    Mam Beach Ville

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się :) Nie posiadam :3

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się nie posiadam Beach Villi
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się
    mam Beach Villę

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się,spełniam wszystkie warunki mam beach ville :)

    katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się

    Na stardoll jestem Martynka310

    niestety nie posiadam beach villa a szkoda ;p

    OdpowiedzUsuń
  82. zg siemm ^^

    nick : Milijka

    Mam Beach Villę ^,^

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się i mam ;)
    patti6 ;*

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się. Nie mam willi :)
    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się, nie mam Beach Villi.
    Vaneska9

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się
    nie mam Beach Villi
    jestem także nss

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się
    Jestem obserwatorem
    Nie posiadam ;p

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgłaszam się nie posiadam.
    KamilaxP

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam Się

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się!
    Nie mam ;(

    justyna_98

    OdpowiedzUsuń
  91. Zg się

    Tak mam Beach Ville

    wer147a

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się i mam Beach Ville.

    Polka_62

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się

    nie posiadam Beach Villi

    aga2025

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się, nie mam Beach Villi
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się
    Gabixis

    Mam Beach Villę

    OdpowiedzUsuń
  96. zgłaszam się :)Nie posiadam Beach Wille.

    0lusia69

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się.!


    Niestety nie posiada Beach Wille ;( Nie stać mnie ;p


    Super ten blog, kocham go za te loterie :)





    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się
    mam beach villę

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się mam Beach Villę

    kimama777

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie posiadam Beach Villi ;P
    Zgłaszam się ;>
    Rosse_me

    OdpowiedzUsuń
  101. Zg się.
    Mam Beach Villę
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  102. Posiadam Beach Villę i oczywiście jestem obserwatorką ;)

    MileyStarxD

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się
    nie mam beach villi

    magista

    OdpowiedzUsuń
  104. zg się. mam b-ville Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się. Mam Beach Villa ;)

    Wera11160

    OdpowiedzUsuń
  106. zgłaszam się, mam beach ville

    KlaraAlpaca

    OdpowiedzUsuń
  107. zgł. się.

    nie mam .

    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się :) Nie posiadam Villi.

    keniura

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam Się:D

    Loveoliwai133
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  110. zg się.
    ChicaBadRomance
    Posiadam .

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się , nie posiadam Beach Villi.

    _________
    hiphopcia

    OdpowiedzUsuń
  112. zgłaszam się , posiadam beach ville i nr . 1 , 2 , 5 , 8 , . ; - D .
    ________________
    SylwiOrange

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się

    Z kłódką mnie nie obobwiązują

    LemonadeLemon

    OdpowiedzUsuń
  114. Zg się i nie mamm bella wicha LadyOlunia456

    OdpowiedzUsuń
  115. Również się zgłaszam nick :stardolFiolet

    chciałabym niebieskie japoki
    chociaż wątpię że wygram z moim szczęściem ;(

    OdpowiedzUsuń