2014/09/21

Casting

Kochani, przyszedł rok szkolny i nie oszukujemy się - sporo osób nie ma czasu na pisanie na blogu. No cóż... trudno, ale przecież SiM musi nadal funkcjonować, dlatego postanowiłam zorganizować szybki casting, gdzie wszyscy będziecie mieli szansę, aby dostać się do załogi bloga.

Redaktor ds. nowości, wymagania:
- poprawna ortografia, interpunkcja;
- umiejętność wypowiadania się; 
- bycie na bieżąco ze wszystkimi nowościami; 
- umiejętność robienia screenów i obsługiwania bloggera;
- posiadanie dużej ilości wolnego czasu i chęci do pisania.

Tak jak mówiłam - wróciliśmy do szkoły, za czym idzie poświęcenie sporej ilości czasu, dlatego szukamy osoby, która da radę również pisać na blogu, takiej, która nie odejdzie po tygodniu.
Możecie zgłaszać się do 27.09, jeśli będzie mało zadowalających zgłoszeń, postaramy się przedłużyć casting. Powodzenia! :)

15 komentarzy:

  1. Ja się nie zgłoszę . Nie umiem robić obróbek graficznych ;/

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam, gdzie wstawiamy zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie
      Jestem bardzo dobra z polskiego od 4 klasy mam w każdym semestrze 5, ostatnio w komentarzach popełniałam błędy z powodu braku laptopa i pisania z telefonu.
      Na stardoll oraz oficjalne strony (instagram, twitter, facebook) wchodzę od dłuższego czasu bardzo często i przyglądam się nowościom.
      Screeny umiem robić bardzo dobrze miałam z bloggerem jak i ze screenami doświadczenie. Mam sporo wolnego czasu, nie mam napiętego planu i wyrabiam się bardzo szybko

      P.S. Wiem że często korzystacie przy zgłoszeniach GG, ja niestety go nie posiadam

      Usuń
    2. Mam zapał i energię do pisania, to dla mnie jest przyjemność. Mimo iż mam dopiero 12 lat, potrafię być odpowiedzialna i radzić sobie.

      Usuń
  3. Nie Zgłaszam się, jednak życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgłoszę się,nie posiadam zbyt wiele umiejętności (czasu zresztą też).
    Życzę powodzenia reszcie!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zgłoszę się bo mam bardzo mało wolnego czasu, ale życzę wszystkim powodzenia! :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam mało czasu :c Jednak życzę powodzenia pozostałym ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie. Mam mnostwo czasu. Do niedawna prowadzilam sama blog o Stardoll (1.5 roku, wiec jakies tam doswiadczenie jest). Na Stardoll bywam codziennie Orientuje sie w nowosciach. Blogger jest mi rowniez dobrze znany. Uwielbiam pisac dla innych, sprawia mi to niebywala radosc. Jesli chcecie dowiedziec sie czegos wiecej, zapraszam do prywatnej rozmowy.

    Pozdrawiam
    SoniaSS999

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się . Postanowiłam że się zgłosze ponieważ mam dość dużo wolnego czasu a wchodzenie na Stardoll to jest jedno z moich największych hobby. Na stardoll jestem już prawie 6 lat i dalej mi się nie znudził. Mam już jednego bloga od Marca 2014 na Blogspot o modzie, rysowaniu , moim codziennym życiu . Jestem też od miesiąca adminką na stronie na facebook-u "Stardoll.pl" gdzie dodaje posty codziennie albo co drugi dzień gdy nie mam pomysłu.Bardzo chciałabym z wami prowadzić tego bloga ponieważ bardzo lubię pisać posty a nawet jeszcze bardziej o Stardoll i mam dość dużo czasu które mogę poswięcić blogowi.Przyznam że nie używam Twitter-a ale na Instagram-a wchodzę codziennie i zawsze sprawdzam nowości na Stardoll. Mam nadzieje że przeczytaliście moje zgłoszenie i w ogóle powodzenia wszystkim którzy się też zgłaszają :* .
    /Miss_Caroline

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Myślę, że jestem dobrą kandydatką, ponieważ mam mnóstwo wolnego czasu ze względu na brak zajęć pozalekcyjnych. Na Stardoll jestem dwa lata ale szybko się nauczyłam taktyki gry, a strona zaczęła mnie pasjonować od pół roku po założeniu konta na Stardoll. Prowadziłam stronę na facebook'u i bloga koleżanki lecz zrezygnowałam ze względu na casting do was, uznałam, że to o wiele ważniejsze zadanie do podołania jak administrowanie tutaj. Jestem osobą ambitną, energiczną i kreatywną (tak myślę :))
    Ogólnie uwielbiam pisać dla ludzi a jeszcze jak mam pisać o moim hobby to sama przyjemność c; Jestem dyspozycyjna i każdy termin mi pasuje. Mam nadzieję, że się dostane a wszystkim pozostałym kandydatom życzę powodzenia! ;3
    /Julia123i4

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.

    Hej,mam na imię Aleksandra,ale wolę jak mówią do mnie Ola.Mam 16 lat,a na stardoll jestem pod nickiem:JasnaKasia i mam 35lvl.Interesuję się modą,muzyką,architekturą.Mam duże doświadczenie w pisaniu na blogach.Pisałam na : Modowe-interpretacje.blogspot.com,niestety odszedłam ponieważ właścicielka zrezygnowała z bloga.Mam także swojego bloga : JasnaKasia.blogspot.com,lecz aktualnie już tam nie piszę.Mimo to w tydzień na moim blogu udało się mi uzbierać 140 obserwatorów i 30 komentatorów.Mam wolny czas i dokładnie go sobie rozplanowuję.Bardzo mi zależy abym tu pisała ponieważ uwielbiam tego bloga.Mój numer gg to:51295881

    OdpowiedzUsuń