2014/09/25

Must have

Wiosna i lato upłynęły pod znakiem odsłoniętych brzuchów. Krótkie topy nosiły dziewczyny na całym świecie, we wszystkich możliwych rozmiarach. Od bloga Maffashion po stronę Vogue Plus Size, gdzie nie spojrzysz, tam odsłonięty brzuch. Miało prawo się znudzić. Dlatego jesienią projektanci proponują, aby okryć nieco tułów a nie krępować się z eksponowaniem nóg! Głębokie rozporki do połowy uda pojawiają się w wielu kolekcjach. Zdobią długie, zwiewne suknie z szyfonu i wełniane, krótkie spódnice. I jak w przypadku crop topów, mogą być noszone zarówno przez dziewczyny w rozmiarze S jak i XXXL. Wszystko jest kwestią proporcji i stylizacji.
Głębokie rozcięcie znakomicie podkreśla kobiece atuty, a nogi niewątpliwie takim atutem są. Duży rozporek doda każdej stylizacji seksapilu, nawet jeśli któraś z pań wątpi w swoją kobiecość. Wystarczy wszystko odpowiednio dobrać i dopasować, a możemy zdziałać cuda !
Przyznam, że mi o wiele bardziej podoba się ten trend niż zeszłosezonowe "brzuchy". Po prostu lubię, gdy kobiecość jest podkreślana, a ten trend bardzo to ułatwia.
 Chcesz być naprawdę modna? Postaw na niebieski! Bright Cobalt i Royal Blue – to dwa najmodniejsze odcienie błękitu, które pojawiły się w jesienno-zimowych kolekcjach. Ten pierwszy to nieco przydymiona, zgaszona wersja czystego kobaltu. Znajdziecie go m.in. w kolekcjach Diora, Roksandy Ilincic czy na kocach Burberry Prorsum. Królewski – bardziej intensywny - odcień niebieskiego pojawił się natomiast na wybiegach m.in.: Diane von Furstenberg, Altuzarra czy Thakoon. Inne odcienie niebieskiego, które robiły furorę na wybiegach? Pudrowy błękit oraz mocny, nieco mroczny granat. Zatem do wyboru do koloru!
Moja stylizacja, jak widać, poszła w wyżej wspomnianą, mroczną stronę tego koloru. Osobiście nie przepadam za zbyt intensywnymi odcieniami niebieskiego. Zdecydowanie bardziej wolę granat i jego pokrewne barwy.

A Wam co bardziej wpadło w oko - rozporki czy niebieski ? Korzystacie z rzeczy, które się wpisują się w zaprezentowane trendy ? 



P.S. - Przepraszam, że tak późno ;)

14 komentarzy:

  1. nie umiem wybrać, ktora stylizajca jest lepsza :D obie są dobre :) dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uważam, że obie stylizacje są świetne . A tak w ogóle to jestem za granatem, bo lubię ten kolor :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę królewski niebieski, rozporki nie przypadły mi do gustu.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAŁ,jestem pod wrażeniem tych stylizacji,wszystko jest świetnie dopasowane do siebie.Ja osobiście nie wiem co jest teraz na topie,ale z chęcią czytam takie posty.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne stylizacje bardzo spodobał mi się Królewski Błękit
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo uwielbiam cobaltowy kolor ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska bardziej do mnie przemawia , ale ta z odsłonięta nagą też jest śliczna.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są godne uwagi ;)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w pierwszej stylizacji *-*

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje świetne. Tekst odnośnie odkrytego brzucha - mam wrażenie, że już gdzieś go czytałam...
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje są prześliczne :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje są świetne! Trudno powiedzieć która lepsza, ale jednak chyba wybiorę drugą. :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie ładne, ale w drugiej się zakochałam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń