2014/09/10

Makijaż w kolorze #13 - wydanie specjalne cz. 2



Witajcie! Tydzień temu widzieliście pierwszą część jesiennych trendów w makijażu...  jesteście ciekawi drugiej?

Dziś zobaczycie makijaż w kolorze wina i czerni. Mi te dwa kolory bardzo kojarzą się z jesienią, ale w jakim wydaniu je zobaczymy?

Po soczystych pomarańczach przyszedł czas na stonowane kolory... usta w kolorze wina! Doda to twojej MeDoll drapieżności lub elegancji.


MissMagda008 zaprezentowała nam lekko grunge'owy makijaż, malując usta i oczy na wino. nikiwi2468 pokazała lekko elegancki, z jaśniejszym odcieniem bordo i różowo-szarymi cieniami na powiekach. Która wersja bardziej do was przemawia, ta drapieżna czy elegancka?

To mój ulubiony trend na jesień 2014! Makijaż ten jest zainspirowany kultowym lookiem modelki z lat 60. Duże oczy, mocno podkreślone i długie rzęsy - hot!


Makijaż HaniaEmily34 jest typowo w stylu Twiggy - dziecięco wielkie oczy, długie rzęsy i oko podkreślone eyelinerem. Wersja Pauliny (Cold_Iceberg.) jest deliktniejsza, ale oczy są równie mocno widoczne. 

Co sądzicie o dzisiejszym artykule i trendach?
Za tydzień trzecia i ostatnia część!
xoxo

11 komentarzy:

  1. spoko artykuł . W pierwszym zestawieniu bardziej podoba mi się makijaż nikiwi2468 , a w drugim Cold_Iceberg.Zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie subtelniejsze makijaże ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł! Każdy makijaż jest cudny, ale najbardziej przypadł mi do gustu 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Panie się postarały, jestem pod wrażeniem :) w pierwszym zestawieniu połączyłabym wizaże - oczy nikiwi a usta MissMagdy, w drugim podobnie - oczy Hani zdecydowanie, reszta makijażu Cold_Iceberg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu ja tutaj heh ;) Najwyraźniej trafiam w Twoje gusta, dziekuje za miłe opinie <3 Konkuruje z Magdą haha cóż za emocje xD
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się HaniaEmily34, bardzo oryginalna :)
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej pomalowane usta ma MissMagda a oczy HaniaEmily c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa pierwsze makijaże cudne, Cold_Iceberg :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Do gusru przypadly mi makijaże nikiwi2468 i Cold_ Iceberg ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż Cold_Iceberg cudowny! Prawie perfekcyjny, gdyby nie źle pomalowane brwi (tak jak u wszystkich doll pokazanych w poście).
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne zestawy, jednak moimi barwami jeśiennymi są nie co inne, ale mimo tego z tych czterech lalek mam faworytki. W pierwszym druga, natomiast w drugim pierwsza wolę wersje delikatniejsze i eleganckie.

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne makijaże! Szczególnie te oczy na pierwszej lalce...
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń