2014/09/22

Sweet Suites

Przy okazji rozszyfrowywania wczorajszej zapowiedzi, nikomu z nas nie udało się domyślić, że dostawa dotyczyć będzie sklepu Sweet Suites. Dziś sprawa jest już jasna, a sklep zasiliły dwa piętra. Ceny nowej kolekcji wahają się od 5, do 26 sd oraz od 96, do 126 sm. Poduszkę i magazyny kupić mogą tylko SS. Mnie kolekcja bardzo się podoba, już widzę kilka rzeczy dla siebie, a nie zdążyłam jeszcze szczegółowo przyjrzeć się kolekcji.



Na naszych skrzynkach jest już też wiadomość promująca nową dostawę. Według mnie jest ona ładna.


Co sądzicie o kolekcji? Kupicie coś do dekoracji wnętrz? Zachęca Was reklama sklepu?

13 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się tak kolekcja i w najbliższym czasie mam zamiar się obkupić :) Widziałam ją już na Stardoll Apce.
    Przepraszam że pytam jak dajesz radę robić posty o tej godzinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka dni wolnego. Od października zaczynam studia :)

      Usuń
    2. Aha
      To jesteś już dorosła :)
      Ja mam dopiero 12 lat
      JuluskaDisney

      Usuń
  2. Na pierwszy rzut oka kolekcja powalająca nie jest :D Ale myślę że jakby się tu przyjrzeć bardziej to coś się znajdzie :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie, coś na pewno kupię,.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja ładna kolorystycznie, myśle ze kiedyś cos kupię, jednak nie teraz.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko lustro, akurat takiego szukałam.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dekoruje często apartamentów więc w tej chwili nic nie kupię, może kiedyś..
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że kupię obraz nagiej kobiety, mam już zamysł na przygotowanie apartamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, bo w najbliższym czasie chcę zmienić wystrój swojego apartamentu :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta zapowiedź jest bardzo ciekawa .

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  10. jJstem zaskoczona, bo myślałam, że będzie dużo różu a tu proszę jest kompletnie inaczej niż się spodziewałam. Na pewno coś kupię :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja mi się podoba. Również jestem zaskoczona, bo po zapowiedzi sądziłam, że wszystko będzie takie "słodkie", ale jest tu kilka ciekawych rzeczy. Myślę, że coś tu sobie kupię. :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń