2014/09/11

Must have

Czerwień i fiolet – to jedno z najmodniejszych połączeń tego sezonu. Pojawia się na przykład w kolekcji Prady, inspirowanej sztuką ekspresjonizmu. Jakie odcienie fioletu powinnaś wybierać, aby być najmodniejszą dziewczyną jesieni? Szukaj fioletów zbliżonych do tych, które można znaleźć w przyrodzie. Mauve Mist to odcień przypominający kolor kwitnących bzów. Równie modny w tym sezonie będzie Radiant Orchid – intensywny i pulsujący kolor storczyków. Ten pierwszy znajdziesz na przykład w kolekcji Ralpha Laurenta. Ten drugi wibruje w jesienno-zimowych projektach Driesa van Notena, który połączył fiolet z szarością.
Oprócz tego na wybiegach możemy znaleźć również odcienie niebieskiego, pomarańczu (o tych kolorach postaram się napisać w kolejnych wydaniach "Must have") czy szarości.
Ja połączyłam fiolet z trendem "futerkowym". Nie skorzystałam z najnowszego trendu, czyli łączenie fioletu z czerwienią. Uważam, że to trudne. Trzeba dobrać odpowiednie odcienie obydwu kolorów, żeby całość miała przysłowiowe ręce i nogi.
Hitem sezonu jesień-zima 2014/2015 będą buty w męskim stylu. Myślisz o oczywistych mokasynach? Jesteś w błędzie. Nowe oksfordki i sznurowane męskie klasyki wyposażono w grube platformy, albo metaliczny połysk. Te na obcasach mają ostre czuby, a te płaskie podzielono na bloki kolorystyczne. Wyglądają elitarnie, ale kuszą, żeby przełamać je mniej formalnymi stylizacjami: zwiewną sukienką, plisowaną spódnicą, kolorowymi skarpetkami. Uwaga - wracają też Martensy!
Przyznam, że uwielbiam takie buty, jednak bardziej podobają mi się te klasyczne. Uwielbiam "tradycyjne" stroje połączone właśnie z takimi butami. Look, który wam prezentuje wpisuje się w klasykę. Niestety w StarPlazie ciężko dostać buty, które odpowiednio oddawałyby ten trend.


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam stylizacje z wykorzystaniem elementów męskiej garderoby, krawaty, garnitury i właśnie męskie buty wyglądają szykownie i zawadiacko jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te buty "w męskim stylu" :D będę musiała je nabyć.
    W pierwszej stylizacji bardzo podoba mi się odcień fioletu ,jednak sama bym tak mojej doll chyba nie ubrała. Druga za to jest idealna, taka niebanalna ... i jeszcze te buty *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 STYLIZACJA NIESAMOWITA ;D BUTY " W MĘSKIM STYLU" STRASZNIE MI SIĘ PODOBAJĄ I CHCE JE MIEĆ W SWOJEJ SZAFIE

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na bloga! zabawny-stardoll.blogspot.com
    zapraszam wera12317
    internetowa przyjaciółka właścicielki

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest boska! Bardzo podoba mi się taki styl, ćwieki i te inne.. Kocham! :3
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylówka jest mega :D Bardzo podobają mi się takie buciki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się pierwsza podoba, bo średnio podobają mi się takie buty :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja śliczna. Podoba mi się ten styl i te butyy..
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne. Nie jestem w stanie oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja kojarzy mi się z połączeniem stylu Prady i kolekcji Jeremy Scott x Moschino. Jest cudowna! Druga natomiast klasyczna, prosta, jednak także bardzo ładna. Ogólnie świetny artykuł.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem dokońca przekonana do męskiej garderoby zależy jak na to spojrzę oraz co to jest. Co do fioletu nie mam zastezeżeń to jeden z moich ulubionych kolorów oraz już ta stylizacja spodobała mi się

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń