2014/09/25

Co kupić? - Nelly

Dostawa do sklepu Nelly bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła ^^ Ubrania są naprawdę dobrze wykonane i styl glamour-street jak najbardziej odpowiada mi jak i z pewnością większości stardolowiczom. Dobrym posunięciem ze strony adminów było reklamowanie sklepu zdjęciami z prawdziwej kolekcji. Uważam, że powinno pojawiać się więcej sklepów z ubraniami wzorowanymi na tych prawdziwych, wyglądają one wtedy o niebo lepiej. Jeżeli chodzi o ceny, nie ma tragedii jak w przypadku niektórych ubrań. Ceny wahają się pomiędzy 8 a 28sd. Póki co kupiłam tylko kilka ubrań i czekam na wyprzedaże typu 2+1. A wy, zrobiliście już zakupy? Jesteście zadowoleni z dostawy?


1. top - nelly, spodnie - original future, buty - original future, torebka - royality, okular - moschino
2. sukienka -sonia rykiel, sweter - nelly, torebka - nelly, buty - gucci, kapelusz - bratz
3. top - nelly, spodnie - elle, buty & torebka - le

UWAGA
Wśród komentatorów wylosuję osobę, której zakupię wybrane ubranie z listy życzeń z nowej dostawy do Nelly, wynik pojawi się już jutro o godzinie 12.00 ;)

Przepraszam za opóźnienie, ubrania z nelly wygrywają Anieszka5503 i superkaja55, gratuluję!

21 komentarzy:

  1. Też mnie zaskoczyła ta kolekcja. Oczywiście pozytywnie! Wykupiłabym prawie całą kolekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bardzo udana :) Póki co kupiłam kilka rzeczy bo brak kasy ;/

    xxxooolove

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba nowa kolekcja ale nie mam ostatnio sd wiec nie moge nic kupic :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest bardzo udana, jak na razie zakupiłam tylko trzy rzeczy, bo na więcej mnie nie stać ;(
    Stylizacje wykonane przez Ciebie bardzo mi się podobają. Szczególnie pierwsza i trzecia przypadła mi do gustu. Podobnie jak Ty uważam, że rzeczy, które użyłaś w tworzeniu stylizacji są must have tej kolekcji ;)

    Folklora

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja także mi przypadła do gustu i zamieram kupić z niej ubrania.
    Twoje stylizacje wyszły ciekawie i zachęcają mnie do kupna

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja bardzo mi się podoba.Kupiłam 2 rzeczy ale skuszę się na pewno więcej. Co do stylizacji bardzo podoba mi się pierwsza.Dobra robota ! :) LiviettaLiv

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam już parę rzeczy z tej dostawy :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość kolekcji jest genialna, do kupna wcale nie trzeba mnie namawiać.Jeszcze nic nie kupiłam ale niedługo to zrobię!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła teraz jeszcze ni e byłam w Starplazy lecz gdy będę na pewno wstąpie nowej kolekcji coś sobie wybrać ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam czarną bluzę ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te stylizacje najładniejsza jest ta 1 . Masz boską doll.♡♥♡
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie stylizacje ;) kupiłam dużo rzeczy, bo nie mogłam się powstrzymać, m.in właśnie ten biały sweter, który jest w pierwszej stylizacji :>
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie również zaskoczyła :) Fajne stylizacje i jeszcze pytanko, nie wiecie kiedy będą takie wyprzedaże wiem, że są w BB :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi także bardzo spodobała się nowa dostawa myślę że to jedna z lepszych :) Kupiłam już wiele rzeczy i myślę że na tym nie koniec na 100% kupię biały sweter ze stylizacji pierwszej doll :) Myślę też nad zakupem plecaczka na ramię a co do stylizacji są ŚWIETNE ! Najbardziej mi się podoba 1 stylizacja a w drugiej fajna jest kolorystyka za to w trzeciej jest genialna torebka super :)

    _E_L_I_Z_A_

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostawa świetna, jednak poczekam na wyprzedaże. Stylizacje świetne, szczególnie pierwsza.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z kolekcji kupiłam na razie tylko plecak, ale chciałabym zakupić więcej, kolekcja jak dla mnie naprawdę warta uwagi, bardzo mi się podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też kolekcja się podoba :) A co do stylizacji, to są cudowne! Bardzo podobają mi się te dżinsowe spodnie, ale już ich chyba nie ma :((
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten sklep, dlatego też zauroczyła mnie jego nowa dostawa :3 Jestem totalnie spłukana, więc na razie nie mogę pozwolić sobie na zakup czegokolwiek. A przyznam, że gdybym miała coś na stardollowym koncie, to wykupiłabym wszystkie rzeczy. Wszystkie stylizacje wspaniałe, lecz najbardziej podoba mi się ostatnia :) A co do Twojej doll - GENIALNA♥
    ~ superkaja55

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku nie byłam przekonana do nowej kolekcji, jednak przeglądając zestawy z tymi ubraniami nabieram większej ochoty na zakup kilku z nich. Po zaprezentowanych stylizacjach moim must have zostanie biały sweter, kardigan i plecak. Bardzo spodobało mi się jak połączyłaś czarno-biały sweter z czerwoną sukienką, razem tworzą niebanalne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania z kolekcji są świetne. Bardzo mi się podobają i na pewna da się zrobić z nimi tysiące wspaniałych stylizacji. Tobie one wyszły wręcz idealnie, a do mojego gustu szczególnie przypadła stylizacja druga i pierwsza :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  21. Narazie niestety nie kupiłam nic :/ Brak sd ;c Kolekcja moim zdaniem świetna, też czekam na jakieś promocje ;)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń