2014/09/30

Nowa opcja-Get the look!

Dziś na stronie głównej rzuciło mi się w oczy coś czego nie widziałam wcześniej. Po kliknięciu w niebieskie kółko na zdjęciu prezentującym zwyciężczynię The Vote, możemy zobaczyć z jakich elementów składa się strój tej osoby, przymierzyć go lub kupić. Według mnie jest to fajny dodatek, jeśli coś nam się spodoba, możemy bez problemu to nabyć, bez marnowania czasu, na przeszukiwanie Plazy.
A Wam podoba się ta nowość? Zauważyliście to wcześniej?



______________________________________________________________________________
REKLAMA

14 komentarzy:

  1. Też myślę, że to fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. to było już parę dni temu , ale tak czy siak pomysł naprawde spoko
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. No pomysł fajny, myślę że może się to czasem przydać.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo mi się podoba, i na pewno będę korzystać
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się to rzuciło w oczy :d

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, nawet o tym nie wiedziałam ;D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłoby jeszcze lepiej gdyby można było w ten sposób kupić strój niedostępny w Starplazie od wieków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opcja jest bardzo przydatna i na pewno z niej skorzystam.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  9. oo super ;) nie zauważyłam tego ;) popieram Niusia666 wtedy byłoby świetnie xd
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  10. Opcja rzeczywiście przydatna. Nie zwróciłam uwagi na ten detal, że istnieje taka możliwość :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna i przydatna opcja
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że to taka nowość xD
    Zauważyłam to już jakiś czas temu :P

    OdpowiedzUsuń