2014/09/13

Oceny Apartamentów

MISSPati16671


Pokój wygląda jak apartament początkującej użytkowniczki, a z tego co widzę, Ty nią nie jesteś. Szkoda, że zdecydowałaś się na taki prosty nieład. Jedyne, co widzę tu fajnego i z przyszłością to drzwi oraz duża szyba. Sprawia to bardzo ładne wrażenie zamkniętej altanki, którą musisz jednak jeszcze dopracować. Wyrzuć te fotele, dodaj grill, jakiś ładny stolik i krzesełka, a do tego mnóstwo kwiatów :)
Moja ocena: 2/5

Marysia...xD


Pomysł miałaś fajny. Podobają mi się poduszki, firanki i cała kolorystyka jak z bollywoodzkiego filmu :) Genialnym połączeniem stał się ten ogrom kwiatów na stoliku i za to wielki plus. Szkoda tylko, że trochę tu pusto. Nie rozumiem też motywu futrzanego dywanu. Mogłaś dodać jakiś pomarańczowy, czerwony, pasiasty, zaszalej!
Moja ocena: 3/5

Zgadzacie się z ocenami? Co sądzicie o tych pokojach?

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami :)
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zgadzam się z twoimi ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z ocenami , pokoje wyglądają trochę tak jakby były robione tanim kosztem. Bardziej podoba mi się pokój drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Twoja ocena. Oba apartamenty są kiepskie, może nie najgorsze, lecz niestety słabe.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie oceny są niesprawiedliwe.Pierwszy apartament zasługuje na wyższą ocenę - rzeczy meble i ozdoby są dobrze wykonane, pokój jest kolorowy, a pomysł raczej ciekawy. Natomiast apartament nr 2 jest surowy, jakby niedokończony. Wyposażenie jest słabej jakości i jest do za mało. Pochwalam jednak dobór kolorów i konsekwencję w ich użytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pierwszy lepszy, nie wiem, oba są strasznie puste i niedokładne.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pierwszą pceną zgadzam soę w pełni wszystko wydaje się być niedopasowane.
    Natomiast drugi pokój wywarł na mnie pozytywne wrażenie i oceniłab trochę wyżej

    Mogłabym soę zgłosić?
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami.

    Zarówno w pierwszym, jak i w drugim pokoju brakuje mebli, przez co oba wydają się niedokończone. Chociaż odniosłam wrażenie, że w ten drugi została włożona większa praca.

    Myślę, że drugi apartament ma większy potencjał do zostania tym lepszym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MISSPati16671 Ma lepszy apartament według mnie.
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami. Apartamenty nie powalają, są puste i nie wszystko do siebie pasuje.
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń