2014/09/26

Stylish Day

Witajcie!
Nie jestem stworzona do wymyślania niekonwencjonalnych, absurdalnych i przesadnie oryginalnych stylizacji, dlatego musicie (jeśli chcecie) zadowolić się moimi propozycjami.Ta, którą pragnę zaprezentować Wam dzisiaj, należy do moich ulubionych. Nie ma w niej miejsca na krzykliwe wzory, jednakże pojawia się tutaj trochę dzikich klimatów, które zapewniło nam pojawienie się wzoru panterki. Ważnym elementem jest tutaj ciekawie wykonana torebka, na której ten wzór również jest ukazany. Chciałabym dodać, że torebka to Hot Buys, znaleziony w Bazarku za niecałe 10 sd. Szukałam jej przez jakiś czas i niedawno, przez przypadek udało mi się ją znaleźć. Taka sama sytuacja miała miejsce z płaszczem.
Jesteście na tak? :-)


13 komentarzy:

  1. Jestem na TAK :) Bluzkę mam już od dawna i jestem nią zadowolona. Fajna stylizacja jednak ja nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie ci to wyszło ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony wzór ♡♥♡
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka mi tutaj nie pasuje,reszta stylizacji jest świetna!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się tę bluzkę trzeba mieć :) + świetna stylizacja
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ogółem bardzo mi się podoba jednakże jestem zdania, że byłoby lepiej bez tej torebki :)

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde ta torebka niezbyt mi się podoba ale ogólnie jestem na TAK !

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak wyżej również uważam, że torebka psuje cały efekt :) ale ogólnie stylizacja jest bardzo ładna. A tą białą bluzkę mam i jestem z niej bardzo zadowolona.
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę nie pasuje mi ta torebka. Płaszczyk jest piękny ♥ Stylizacja również.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja. Tą bluzkę już dawno kupiłam od razu mi się spodobała ;)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja! Wszystko mi się podoba i być może kupię sobie te rzeczy. :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zazdroszczę płaszcza :c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że świetnie dobrałaś buty do płaszcza. Stylizacja jest bardzo ładna, chociaż najsłabszym jej punktem jest bluzka, która nieco gryzie się z panterkowym płaszczykiem. ;)

    OdpowiedzUsuń