2014/09/27

Oceny Apartamentów

candykarina1999


Świetna koncepcja! Ten pokój jest dopracowany pod każdym możliwym względem. Widać, że włożyłaś w niego masę pracy. Gratuluję talentu!
Moja ocena: 5/5

jaka-gwiazdka


Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że łazienka, jak łazienka :) Dobrałaś fajne ściany i to stało się Twoim motywem przewodnim. Podobają mi się łazienki w pastelowym różu. Twoja jest bardzo delikatna, a najbardziej podoba mi się ta część, gdzie jest okno i wanna. Wyglądają najlepiej z całego pokoju! Jeśli chodzi o resztę to stolik mogłaś podsunąć bardziej po ścianę i byłoby całkiem fajnie.
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

21 komentarzy:

  1. Obydwa jak dla mnie 5/5.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z oceną pierwszego apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi pokój bardzo mi się spodobał dałabym 5/5
    Co do pierwszego to dałabym 4/5
    Ale to tylko moje skromne zdanie.

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie, oceny powinny być na odwrót :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łazienka jak łazienka, ale pierwszy pokój moim zdaniem zupełnie bez sensu, każdy element z innej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba pokoje są świetne, nie bd ich porównywać bo oba pokazują dwa inne pomieszczenia, i są stworzone w cąłkiem innych stylach.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Apartamenty świetne, szczególnie pierwszy - dopracowany w każdym calu. Drugi rownież piękny, jednak lewa strona troszkę pusta.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba pokoje są bardzo ładne :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa apartamenty zasługują na 5/5 :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba apartamenty bardzo ładne :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba pierwszy raz nie zgadzam się z oceną i uważam, że powinny zostać ocenione odwrotnie czyli pierwszy 4/5 a drugi 5/5 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobał mi się pierwszy pokój, musiał być pracochłonny.Z ocenami jak najbardziej się zgadzam (:
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  13. Stolik jest podsunięty pod ścianę. ona jest na górze w paski a na dole koloru białego :)
    Uważam że na swój pokój poświęciłam dużo więcej czasu niż pierwszy pokój, który szczerze w ogóle mi się nie podoba, kiedyś się takie robiło :) no ale gusta sa różne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie teraz dopiero dostrzegłam białą ścianę. Mam pytanie. Ponieważ twoja łazienka jest bardzo w moim stylu to czy mogłabym ją troszeczkę skopiować? Będę wdzięczna ;)

      natalcia1112

      Usuń
    2. nie lubię kopiowania, więc jeśli to ma być inspiracja to okej, ale nie żywcem ściągnięta.

      Usuń
  14. Ładne pokoje, ale w pierwszym chyba nie dałabym 5/5. Jest on jak dla mnie zbyt abstrakcyjny, za dużo jest wszystkiego! Ale trzeba przyznać, że jest świetnie dopracowany. W drugim zaś przysunęłabym pod ścianę stolik i kibelek i byłoby okej. :) Jak dla mnie w obu powinno być 4/5 :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pastelowe wnętrza, więc bardziej podoba mi się druga praca. Pierwszy pokój nie jest najgorszy, lecz ma kilka elementów, które według mnie nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny jest drugi pokój :) bardzo mi się podoba, wszystko do siebie pasuje i jest ładnie dobrane kolorystycznie. Fajny pomysł na ścianę, sama nie wpadłabym na to. Pierwszy pokój nie podoba mi się, gdyż nie lubię takich kolorowych wnętrz i za dużo wszystkiego jest na raz. Dałabym 3/5 :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem pierwszy pokój to po prostu... kicz. Wszystko do siebie nie pasuje, a tęcza to dodatkowe obrzydzenie.
    Sorki, ale: 1/5

    Drugi pokój za to bardzo mi się spodobał. Mimo że nie gustuję w różowym, wszystkie meble są w podobnej tematyce, i moim zdaniem ten pokój mógłby być na wystawie "Pretty n' Love".
    Gratuluję: 5/5

    Pozdrawiam
    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń