2014/09/17

Co kupić? - Original Future

Nowa kolekcja w Original Future zdecydowanie przypadła mi do gustu. Typowo streetowe ubrania, których brakowało trochę na stardoll. Trochę skóry i kolorków, wzory i ciekawe nadruki to to, czym graficy popisali się tym razem. Jedynym mankamentem kolekcji są ceny - trochę przesadzone jak na zwykły stardollowy sklep, admini powoli podnoszą je a doładowania wcale nie idą w górę, skąd na to brać? Póki co zakupiłam tylko trzy rzeczy, które wykorzystałam poniżej, czekam na jakąś fajną promocję, wtedy z pewnością bardziej się obkupię. A u was jak zakupy? Jesteście zadowoleni z nowej dostawy?



1. kombinezon- original future, płaszcz - strike a pose, buty - dvf, czapka - callies picks, okulary - mr
2. kurtka - original future, sukienka - young holywood, torebka & buty - le, kapelusz - bizou
3. narzutka - original future, koszula - young holywood, leginsy - le, 
buty - original future, okulary - fallen angel, torebka - anna sui

14 komentarzy:

  1. Stylizacje świetne, rzeczywiście brakowało takich ubrań. Trzecia stylizacja zdecydowanie najlepsza. Kurtka oraz narzutka są cudowne, jednak co do kombinezonu to nadal nie jestem przekonana.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje najbardziej podoba mi się 1. Co do kolekcji zamierzam kupić kurtkę I narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na bloga tynkaa.blogspot.com.Jeśli zaobserwujesz dostaniesz 10sd!! Napisz pod jaką nazwą obserwujesz w mojej kg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mi osobiście ubrania nie przypadły do gustu, jednak twoje stylizacje jak zwykle świetne :) najlepsza jest 1.
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Chyba zakupię ubrania, które zaprezentowałaś. Zachęciłaś mnie do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja mnie nie przekonuje, ale trzecia i pierwsza są fantastyczne. Z Orginal future kupiłam mało, ale jestem w miarę zadowolona. Z rzeczy, które pokazałaś mam tylko ostatnią koszule, ale dzięki Tobie zaciekawił mnie jeszcze ten kombinezon, którego użyłaś robiąc pierwszą stylizacje. Ceny rzeczywiście są bardzo wygórowane, nie spodziewałam się, że będą aż takie wysokie. Dobrze przynajmniej, że w sklepie znajdziemy kilka rzeczy za starmonety, ale jest ich nie wiele w porównaniu do poprzedniej kolekcji.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 stylizacja bardzo udane,najbardziej przypadły mi do gustu.Jeżeli chodzi o ceny to faktycznie jest "trochę" za drogo,no ale przynajmniej kolekcja jest udana i to się liczy! Mam również zamiar zakupić bejsbolówkę i tą czarną,prześwitującą tunikę z trzeciej i drugiej stylizacji.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się 1 i 3 stylizacja! 2 jak dla mnie jest zbyt dzika :) kupiłam już bejsbolówkę i planuje kupić koszulę

    OdpowiedzUsuń
  9. 1, 3 rewelacja , ale w tej drugiej coś mi nie pasuje.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacje są super, ja kupiłam spodnie z dziurami xx
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna jest pierwsza stylizacja 1.
    Spodziewałam się trochę innych ubrań w tym sklepie ale i tak miłe zaskoczenie. Chętnie bym coś kupiła

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, ale jak dla mnie najlepsza jest trzecia. Na prawdę umiesz połączyć ze sobą ciuchy, żeby dobrze wyglądały!!
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń