2014/09/18

Must have

Oversize wbrew pozorom nie jest łatwy do noszenia. Trzeba dobrze wyważyć proporcje i nie przesadzić z rozmiarem, by nie uzyskać groteskowego efektu. W tym sezonie najlepszymi nauczycielami będą Max Mara, Stella McCartney, Maison Martin Margiela i Proenza Schouler. Również Balenciaga prezentuje mistrzowski sposób operowania oversize’m.
Jesienny płaszcz – najlepiej gruby obszerny - powinien znaleźć stałe miejsce w jesiennej szafie. Im będzie bardziej oversize, tym lepiej. Najlepiej zestawiać go z ubraniami o prostym, minimalistycznym kroju. Na co dzień ze spranymi rurkami lub boyfriendami, a na eleganckie wyjścia z ołówkową spódnicą i koszulą. Tworząc taką stylizację trzeba być ostrożnym. Brak ostrożności i umiaru, może spowodować, że stylizacja będzie wyglądać niechlujnie, a kobiecość całkiem się zatraci w tych wielkich ubraniach.
Nie lubisz kupować ubrań na jeden sezon? Postaw na czerwień! To prawdziwy must have każdego sezonu jesień-zima. Pojawia się na wybiegach nie od dzisiaj. Najmodniejsze odcienie czerwieni w tym sezonie to: sangria (czerwony zmieszany z odrobiną wina), aurora red (intensywna czerwień z kroplą różu - kolor wschodu słońca) czy wreszcie kardynalska czerwień, którą znajdziesz na przykład w kolekcjach: Kenzo, Zaca Posena czy Valentino.
Czerwień jest bardzo kobiecym kolorem, dlatego pasuje niemal każdej z nas. Jest też odważny, ale jak wiemy - do odważnych świat należy.
Muszę napisać kilka słów o mojej "czerwonej stylizacji". Jest bardzo skromna i prosta, ale na tym właśnie mi zależało. Czerwień sama w sobie skupia uwagę, więc nie chciałam jej odciągać na inne elementy stroju, dlatego jedyną ozdobę stanowią złote kolczyki.




Co sądzicie o tych trendach ? Wolicie oversize czy czerwień ?
Wiem, że stylizacje nie są szałowe i jestem gotowa na krytykę ;)

17 komentarzy:

  1. oversize dla mnie lepsze :D druga stylizacja mi się nie podoba, szczególnie ta suknia. A jeszcze chciałam dodać, że z czerwienią też trzeba uważać , żeby nie przesadzić, bo to jednak kolor krzykliwy i moim zdaniem wystarczy tylko jedna czerwona rzecz. Mogą to być buty lub kurtka, ale musi być jakaś harmonia :)
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na czerwień ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja oversize jest świetna :D Tak się składa że poszukuję tego płaszcza mi nie zdążyłam go zakupić :/ Teraz jak go zobaczyłam w stylizacji to już totalnie mnie dobiliście ;D
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się tegoroczne jesienne trendy :) można połączyć jeden z drugim, zarówno oversize jak i czerwień bardzo do mnie przemawiają.

    Co do Twoich stylizacji - pierwsza mi się podoba, chociaż płaszcz dziwnie wygląda gdy nie ma pleców (w sensie wygląda jak dwa takie same płaszcze zarzucone niezależnie na dwa ramiona) - to przez wolną przestrzeń między nogami. W drugiej nie pasuje mi raczej ciężka marynarka zestawiona z półprzezroczystą zwiewną suknią, do tej marynarki pasowałaby prosta klasyczna sukienka, np za kolana (taka w stylu Dity von Teese) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja stawiam na oversize,ten płaszcz jest cudowny,niestety nie mam go w szafie ):
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Bardzo podoba mi się 1 stylizacja :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety płaszcza nie zdążyłam zakupić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 stylizacja jak dla mnie numer 1. Niestety również nie zdążyłam go zakupić :c

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 stylizacja ładniejsza , ale 2 też jest ładna.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 stylizacja jest bardzo udana i podoba mi się taki styl.
    Nirzbydł przypadła mi do gustu 2 kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są świetne, jedyną rzeczą drażniąca mnie jest pasek w 1 stylizacji- niezbyt dobrze wygląda z chustką... Ale to tylko moje nędzne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Racze wolę oversize, bo nie przepadam za czerwonym kolorem. Ale osobiście uważam, że stylizacje są świetne, choć sukienka w tej drugiej średnio mis się podoba! :/
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja mi się podoba, ale druga nie. Nie lubię czerwieni.


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Post świetny. Uwielbiam oversize - idealnie podkreśla kobiecą figurę. Czerwień - kobieca broń- zwraca uwagę, przyciąga spojrzenia. Jest to bardzo sensualny kolor. Stylizacje nie są świetne, jednak także nie są złe :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń