2014/09/15

Makijaż gwiazd - Rihanna

Witajcie. Na dziś przygotowałam dla Was pierwszy post z serii "Makijaż gwiazd".
Jako pierwszą postać przedstawię Wam Rihannę.
Jeśli przypadną Wam do gustu takie posty, będą ukazywać się tutaj systematycznie.

Jak będzie to wyglądać?
W skrócie postaram się zmieniać wygląd swojej doll wzorując się na zdjęciu znanych osobistości.
Nie chcę robić tutaj klonów, więc nie będę bawić się w cienie ze stardesing.
Całość opierać się będzie na dobranych częściach twarzy oraz całością wizażu. 

Sami zobaczcie!

Jak zdobyć taki look? 
Zdjęcia i opis krok po kroku!

Na początku wybieram ciemniejszy kolor skóry.
Nie robię tych żółtawych odcieni, ponieważ mnie drażnią i nie wyglądają dobrze.

Następnie dobieram części twarzy.
Oczu nie zmieniam, ponieważ wyglądają najlepiej.

Makijaż zaczynam od malowania ust na intensywnie różowy kolor.
Całe usta maluję pierwszym błyszczykiem, następnie tym jasnym muskam górną wargę.
Na koniec najciemniejszym muskam kąciki ust i wargi tuż przy zębach.

Aby przybliżyć choć w małym stopniu cerę Rihanny używam typowych dla niej odcieni pudru.

Oko na zdjęciu pomalowane jest w koło eyelinerem, ale sami wiecie że na stardoll to nie wygląda dobrze.
W takim wypadku maluję oko kredka, a eyeliner kładę tylko na górne powieki.
Nakładam także czarny cień, a miejsca, w których drgnęła mi ręka maluję cieniem w kolorze skóry.

Dobieram jeszcze fryzurę i gotowe!

 Wizaż gotowy. 


Jak Wam się podoba?
Kogo chcielibyście zobaczyć w kolejnych postach?




20 komentarzy:

  1. świetnie :D ładny makijaż i doll nawet podobna do Riri :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bosko, trochę kolor skóry inny, ale i tak BOSKO *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobna do oryginału ★ bardzo ładny make up

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! cóż za oryginalne tęczówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest świetny :) Bardzo mi się podobają twoje tęczówki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak ty to robisz, ale Twój makijaż jest zawsze perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie.Czy twoje tęczówki są ze stardesign,czy są zrobione jakimś innym sposobem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zrobione ze złotych kolczyków i niebieskich emołez :D

      Usuń
  8. Jak zawsze świetnie ;) A ja bardzo chciałabym zobaczyć Beyonce ;) Wiele razy próbowałam się do niej upodobnić, ale jestem bardzo słaba w makijażu, więc będę wdzięczna, jeśli Ty zaprezentujesz jak wykonać makijaż w stylu Bey ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobna, podoba mi się c:
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda i bardzo podobnie.
    Podoba mi się ta seria następną bardzo proszę Margaret

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo podobna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście bardzo podobna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż okej. Ładny i prosty, ale twarz niezbyt przypomina Rihannę!
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, nie spinam się aby robić klony znanych osób. Zmiana twarzy ma na celu upodobnić doll do zdjęcia - tu Rihanny. Jeśli ktoś jednak widzi podobieństwo, ok. Jeśli nie, to nie ma się co spinac. Chodzi przecież o wizaż :)

      Usuń
  14. Makijaż świetny, bardzo podobny do Rihanny.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń