2014/09/10

Co kupić? - Callies Picks No. 24

W końcu admini dali coś godnego uwagi. Styl grunge to zdecydowanie coś, w czym się odnajduję. Do sklepu trafiło wiele ubrań których poszukiwałam, a do tanich nie należały. Właściciele sk8ter beanie z pewnością nie będą zadowoleni. Polecam dobrze rozejrzeć się do sklepu, myślę że każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Przygotowałam trzy stylizacje, niekoniecznie typowo grunge'owe. Zrobiliście już zakupy? Jak wrażenia?


1. sukienka - limited edition, kurtka - callies picks, buty - dvf, torebka - chanel, okulary - ysl
2. sweter - callies picks, rajstopy - saint laurent, buty - subcoutre, 
torebka - msw + antidote + limited edition, okulary -mr
3. top - decades, kurtka - callies picks, narzutka (kaptur) - evil panda, leginsy - limited edition, buty - original future, torebki - d&g + anna sui, okulary -archive

16 komentarzy:

  1. świetne stylizacje :) mam pytanie, bo bardzo podobają mi się te rajstopy z drugiej stylizacji, można je jeszcze gdzieś dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bazarek lub po ludziach, mozesz zrobić zdjęcie u mnie do wishlisty ;)

      Usuń
  2. Ja jakoś jestem nie w temacie. Chociaż lubię styl grunge to nwm co znaczy skat8r benie. Wytłumaczy mi ktoś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta czarna czapka, swojego czasu bardzo poszukiwana i ceny miewała też niemałe ;)

      Usuń
  3. Stylizacje świetne. Ogółem Grunge to jeden z moich ulubionych stylów, dlatego również uważam, że kolekcja jest godna uwagi c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;-) Ja jeszcze nie zrobiłam zakupów, kompletnie nie wiem na co się zdecydować! Najchętniej kupiłabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 STYLIZACJA STRASZNIE MI SIE PODOBA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się 2 stylizacja i chyba zakupię ten sweter jest świetny :D
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie kolekcja dla mnie :) Drugi sweter jest niesamowity, od razu go kupiłam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunge to coś co wybieram na co dzień w prawdziwym życiu :)

    druga stylizacja jest prawie identyczna z moją koncepcją wykorzystania tego swetra :) wielki plus za trafienie w mój gust ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja powala na głowę, a sweterek wygląda bardzo zachęcająco. Bardo fajnie zrobiłaś fryzurę Doll :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja byłaby idealna, gdyby nie to że włosy wystają spod czapki. Trzecia stylizacja świetna!
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja super !
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  12. Środkowa stylizacja najlepsza!
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie mój styl ale spodobała mi się stylizacja 2. Moim punktem zauroczenia jest sweterek i z całoścoą tworzy niesamowitą kreacje.
    Niestety czapka nie przypadła mi do gustu.

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń