2014/09/23

HOT or NOT

Tori121

KateAnneChill:
Cóż... co by tu powiedzieć o twojej stylizacji. Wszystko do siebie pasuje, podoba mi się połączenie koszuli i T-shirta. Dobrze dobrane dodatki. Podoba mi się bransoletka, która wygląda jakby była częścią torebki. - HOT.

nataliaszelc01:
Zwyczajna, luźna stylizacja. Wydaje mi się, że nic tu nie wymaga poprawek, wszystko jest dobrze dobrane i chociaż nie lubię takich zestawów, ten mi się bardzo spodobał. HOT.

palinkaa1997:
Zwyczajna stylizacja. W rzeczywistości byłaby świetna, taka na rockowo. Na Stardoll niekoniecznie mnie przekonuje, jednak mimo wszystko jestem na tak. Wszystko ładnie do siebie pasuje, więc pozostaje mi powiedzieć HOT.

Kaja1706:
Według mnie to tak zwyklak. Spodnie są fajne, ale koszula w ogóle mi się nie podoba. Lubię proste stylizacje, a tu niby wszystko do siebie pasuje, ale stylizacja nie do końca trafia w mój gust. HOT/NOT.


IrTerens

KateAnneChill:
 To chyba najlepszy zestaw dzisiejszego posta. Jest prosty, ale diabeł tkwi w szczegółach. Pierwsze to wielkie białe grochy na czarnym płaszczu. Kolejnym punktem na liście są dodatki, które pasują kolorystycznie do wyżej wymienionego płaszczyka. Genialnie wygląda pasek i łańcuszek na wysokości spódnicy i bluzki. Plus za dobrane ciemnych, ciężkich butów, które nadają stylizacji charakteru. - HOT.

nataliaszelc01:
Na początku w oczy rzuca się ten płaszczyk. W tym zestawieniu spisuje się na medal. Mimo wszystko czegoś mi tutaj brakuje lecz trudno określić mi czego. Może należy dobrać jakąś torebkę, łańcuszek. HOT/NOT.

palinkaa1997:
Nie podoba mi się połączenie tych butów. Denerwuje mnie też ten płaszcz. Ciekawy pomysł na pasek. Kolorystycznie mi się podoba, jednak całościowo już niekoniecznie. Ode mnie HOT/NOT.

Kaja1706:
Klasyczne połączenie spódnicy z białym topem, które nigdy nie wyjdzie z mody i nie stanie się nudne dzięki odpowiednio dobranym dodatkom. Tak jest w tym przypadku. Płaszcz w kropki gra tu główne skrzypce. Moim zdaniem bardzo ładnie to wygląda. W tak eleganckiej stylizacji nawet brak torebki staje się mnie rażący. HOT.


SaMaNtHaFuNS

KateAnneChill:
Jest elegancko, ale z pazurem. Pierwsze skrzypce gra tu bezrękawnik z Subcouture. Podoba mi się zestawienie kapelusza i okularów. Dobrze, że wybrałaś sandałki na obcasie, a nie ciężkie buciory. Byłoby zbyt ciężko. - HOT.

nataliaszelc01:
Stylizacja wydaje mi się trochę nudna. Po pierwsze bardzo nie lubię zestawienia srebra ze złotem. Po drugie wcale nie tak łatwo zrobić coś fajnego w odcieniach czerni i bieli. Gdybyś zdecydowała się na zmianę kurtki może wyglądałoby to lepiej. NOT.

palinkaa1997:
Poprawna, zwykła. Wszystko jest dopasowane, jednak jest tutaj zbyt pusto. Denerwują mnie te wielkie okulary, które według mnie nie mają racji bytu w tej stylizacji. Kapelusz lekko bije się z włosami, no ale jakoś ujdzie. HOT/NOT.

Kaja1706:
Uwielbiam połączenie kapelusza z okularami i tych spodni z sandałami. Przez źle dobrane inne rzeczy outfit stracił swój początkowo nadany charakter i wyszło tak średnio. Ta kurteczka jest tu zupełnie nie potrzebna. HOT/NOT.


Preety.Julka

KateAnneChill:
Ciągle zastanawiam się jaki był cel tej stylizacji. Dodatki kompletnie nie pasują do spódniczki ani bluzki. Miało być rockowo, ale wyszło w sumie nijak. Drażni mnie ten tatuaż na spódniczce. - NOT.

nataliaszelc01:
Bardzo lubię takie ozdoby na rękach, ale w nadmiarze wyglądają brzydko. Dodatkowo jeden tatuaż nachodzi na spódniczkę, tak samo jak kosmyki ze stardesign. Kopertówka i okulary wyglądają jakby latały w powietrzu. Nie podoba mi się. NOT.

palinkaa1997:
Jak dla mnie najsłabsza stylizacja dzisiejszego wydania. Niby kolorystycznie ok, jednak całość jak dla mnie (choć w stonowanych kolorach) wyszła tandetna. Denerwują mnie te tatuaże. Nie podoba mi się, tyle. NOT.

Kaja1706:
Co tu dużo mówić, skoro dziewczyny już o wszystkim napisały. Jedyną rzeczą jaka mi się tu podoba to fryzura Twojej lalki. NOT.



Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: diana_ona, Misiullaa, Pietrulina, shariSweet.

14 komentarzy:

  1. Zgadzam się w pełni z ocenami. Moją ulubioną jest druga, lubię takie stylizacje proste ale efektowne.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja chyba najlepiej wykonana,najgorsza zdecydowanie ostatnia.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ocenę mojej doll ;) Moją faworytką jest 2 stylizacja. Prosta aczkolwiek oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najlepsza stylizacja SaMaNtHaFuNS. Zgadzam się z ocenami :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z ocenami , najlepsza stylizacja moim zdaniem - SaMaNtHaFuNS :))
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami. :) Jak dla mnie druga stylizacja jest najlepsza. Piękne buty!
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z lepszych hot or not
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stylizacja mi sie najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oceniam to tak:

    Tori121 - Wybrałaś bardzo bezpieczną stylizację, nie zaszalałaś. Ale to bardzo przemyślane posunięcie bo w takiej stylizacji ciężko coś popsuć i... voile! efekt jest zadowalający :) wszystko do siebie pasuje, jest na luzie, jest rockowo. Jak dla mnie HOT :)

    IrTerens - świetny płaszcz! widać, że zadbałaś o kolorystykę aby każdy szczegół do siebie pasował. Ja dodałabym do zestawu jeszcze jakieś rajstopy po to aby buty nie dawały takiego kontrastu z dużą częścią nóg, ale to ja. A ja jestem marudna ;P HOT!

    SaMaNtHaFuNS - poszłaś w dobrym kierunku, elegancja jest zawsze w modzie i dobrze komponuje się z odrobiną szaleństwa ;) jedyne zastrzeżenia mam co do kapelusza, który uważam za zbędny i do butów (do futra dałabym jakieś zakryte, cięższe buty). HOT! :)

    Preety.Julka - no cóż, niestety muszę przyznać rację dziewczynom - czegoś brakuje w tej stylizacji. Koszulka jakoś się gryzie ze spódnicą. Jedyny plus to to, że ładnie dopasowałaś kolorystykę do karnacji swojej doll. Niestety mam mieszane odczucia więc HOT/NOT

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z ocenami. Pierwsza stylizacja najlepsza :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest przepiękna ♥ śliczny sweterek :D
    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwartek NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w drugiej stylizacji <3

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń