2014/09/17

Original Future

We wspomnianym wyżej sklepie pojawiło się nowe piętro. Ceny nowych artykułów wahają się od 4, do 30 sd oraz od 120, do 160 sm. Sukienka za 30 sd i torebka za 14 sd są dostępne wyłącznie dla SS. Muszę przyznać, że gdy wczoraj przygotowywałam dla Was spoilery, byłam przekonana, że będę chciała kupić dość sporo rzeczy. Dziś kiedy zaczęłam przymierzać poszczególne ubrania, zaczęłam zastanawiać się, czy w ogóle na coś się zdecyduję. 
A jak jest z Waszymi opiniami? Planujecie zakupy?


13 komentarzy:

  1. Nie zachwycają mnie te ubrania... Ceny są wysokie, a same ciuszki raczej pospolite. Nie kupię nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już biorę za zakupy ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze, to nic mi się nie podoba. Może jedynie ta kurtka biało- zielona by się do czegoś przydała... raczej nic nie kupię
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic nie kupię. Po przymierzeniu tych rzeczy stwierdziłam, że nie leżą najlepiej. Szkoda, bo niektóre wyglądały na naprawdę ładne! :(
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jest świetna. Na pewno coś kupię, szczególnie że ceny nie są wysokie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej kupię coś stąd

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  7. Na spoilerze ubrania wyglądały lepiej, ale może jednak skuszę się na czarną torbę.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno coś kupię, rzeczy są fajne :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłam się na bejsbolówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się bejsbolówka i leginsy off
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem tyle,że na pewno kupię rzeczy za sm.Podoba mi się także bejsbolówka,czarna tunika oraz spodnie,białą torebka z czarnym paskiem na ramię także jest w porządku.Także pewnie kupię te rzeczy :')
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń