2014/09/16

HOT or NOT

_lili_123

Izowirus:
Domyślam się, jaki był zamysł tej stylizacji i nie wsyzło źle. Śliczna spódnicza jest dobrze skompletowana z bluzką i paskiem. Do tego wybrałaś świetnie pasującą torebkę. Buty także pasują do tej delikatnej stulizacji, ale rażą mnie okulary, które są w kompletnie innym stylu. Ponadto brakuje mi tu jakiegoś wisiorka, aby dopełnić całość. HOT/NOT.

KateAnneChill:
Jedno wielkie 'wow'. Dawno nie widziałam tak genialnej, eleganckiej, dziewczęcej, a zarazem prostej stylizacji. Ta spodnica jest cudowna! Sama nie wiem co dopełnia ten outfit - pasek, torebka czy okulary, ale całość zasługuje na HOT!

nataliaszelc01:
Jakoś niespecjalnie spodobała mi się ta stylizacja. Buty w tym wydaniu nie spodobały mi się, torebka także. NOT.

PaulinkaD.:
Stylizacja jest ciekawa, ale jedyna rzecz jaka jest tutaj niepotrzebna to okulary. Całość dość fajnie wygląda. HOT/NOT.

majkuxd

Izowirus:
Nie wygląda to za ciekawie. Owszem, spódniczka z koszulą i sweterkiem ładnie razem się prezentują, ale na tym kończą się zalety. Do całości zupełnie nie pasują buty, a wisząca, przezroczysta kurtka jest w zupełnie innym stylu. No i wianek, który jest tu bez sensu. NOT.

KateAnneChill:
Dość klasyczny i popularny zestaw ostatnich miesięcy. Wianek i kołnierzyk niedługo będą śniły mi się po nocach! Jest ładnie, delikatnie. Całość przełamana różowymi obcasami (niestety paznokcie u stop rażą stąd ocena -  HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Bardzo fajny zestaw, ale źle nałożone części garderoby mnie denerwują (chodzi mi tu o sweterek i spódniczkę). Popraw to i stylizacja będzie doskonała. HOT.

PaulinkaD.:
Pierwsze co się rzuca w oczy to źle założony sweter. Mimo tego jest fajna. HOT!
wikusia10miki

Izowirus:
Biała koszulka ze spodniami wyglądają fajnie. Nawet aparat jest rzeczą, którą można by jakoś przełkonąć w tej stylizacji. Jednak buty, które wybrałaś, kompletnie nie współgrają z całością, przez co stylizacja wygląda na nieprzemyślaną i chaotyczną. Ponadto brakuje mi tu jakiegoś "ożywienia". Może torebki? NOT.

KateAnneChill:
 Zaczynając od koszuli, poprzez koronkowe szorty, kończąc na dobranych przez ciebie butach i aparacie... nie wiem co miało być motywem przewodnim tej stylizacji. Całość do poprawki, niestety i z bólem serca - NOT.

nataliaszelc01:
W oczy bardzo rzuca się ten aparat, który nijak tu nie pasuje, ale strój bez niego byłby nudny i pusty. Nie rozumiem doboru butów, zupełnie mi się nie podobają, ani współgrają z resztą Twojej stylizacji. NOT.

PaulinkaD.:
 Tutaj nic mi się nie podoba, prosta stylizacja, ale i tak kiczowata. NOT!
maja_kesha

Izowirus:
Jest bosko! Rockowo i gotycko, czyli tak jak osobiście uwielbiam. Wszystko jest do siebie perfekcyjnie dopasowane i tworzy spójną całość.Dobrze, że nie przesadziłaś np. z biżuterią, bo tak jak jest teraz, jest idealnie. HOT!

KateAnneChill:
Rzucając okiem na wszystkie stylizacje, Twoja była przeciętna. Kiedy podjęłam się oceny każdej z osobna... Ze zwykłych rzeczy stworzyłaś arcydzieło. Tyle sie widzi tych skórzanych kurtek i szpilek, że się aż wymiotować chce. Za to ty poszłaś o krok na przod. Twoja stylizacja buja się między rockowo-punkowymi klimatami. Najlepszym dodatkiem okazała się... szminka! - HOT!

nataliaszelc01:
Na początku stylizacja bardzo mi się spodobała, ale po zastanowieniu uważam, że zupełnie nie pasuje tu ta spódniczka. Wymieniłabym ją na szorty i dodała wtedy rajstopy. Jak na razie HOT/NOT.

PaulinkaD.:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja! Super połączenie butów i torby. Bardzo podoba mi się. HOT!


Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: Tori121, IrTerens, SaMaNtHaFuNs, Preety.Julka.

13 komentarzy:

  1. zgadzam się z ocenami :) w stylizacji _lili_123 nie pododają mi się buty, w drugiej za to bardzo mi podobają *_* , w trzeciej stylizacji strasznie przeszkadza mi aparat, a tak to jest ok, a w czwartej wszystko mi się podoba oprócz twarzy i włosów doll :D
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jak się zgłosić , bo chciałabym wziąć udział :)

      Usuń
  2. 3 stylizacja chyba mi się najbardziej podoba ;D
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich stylizacji najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pierwszej wszystko świetnie jedynie te okulary odpychają.
    Druga stylizacja jest bardzo fajna tylko razi źle założony sweterek
    Trzecia moim zdaniem sama lalka jest bardzo ładna jednak kreacja niezbyt gdyby dać inne buty i spodenki bez koronki byłoby świetnie
    Ostatnie to nie mój styl i mi się kompletnie nie podoba cóż mam jednak trochę inny gust.
    Myślę że oceny są podobne w miarę s

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga chyba są najlepsze, nie muszę raczej mówić, że zakochałam się w tej spódnicy ^^

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej tak się ciesze że w końcu nadeszła moja kolej i postaram się poprawić co nie co :)

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z opiniami, chociaż czasem jesteście zbyt mało surowe :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. zagadzam sie z opiniami a i wlasnie jak sie zglosic ???

    gunsvans

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza lalka ma cudowną spódnicę, chociaż bez paska nie wyglądałaby ona tak dobrze. Na prawdę ciekawe stylizacje. Każda jest inna. :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń