2014/09/20

Starcie Stylistów #9

Poprzednie Starcie zwycięża Katniss-ne ! Gratulacje ! 
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.
_______________________________________________
Niestety nie otrzymałam od nikogo pracy. Zgodnie z wcześniejszymi zasadami Wasze kolejki przepadają.

_______________________________________________
Następne starcie

Prace przygotowują:

Dremily
KiaCarnes
Najka.
swetowa

Temat: Otwarcie galerii sztuki.
Modelkanataliaszelc01

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

12 komentarzy:

  1. Nic do powiedzenia nie mam. A gdzie można zapisać się do kolejki?

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie znalezc pierwszy post o starciach :) kliknijcie w tagach na moj nick i poszukajcie, tam jest kolejka :)

      Usuń
  2. Dołączam się do pytania powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już kolejny post, gdy prace nie są oddane. No cóż, pogratulować.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro się zgłaszają to wypadałoby oddać pracę..gratuluję zwyciężczyni starcia!
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te starcia, ale moim zdaniem powinnyście do kolejnych postów dodawać też zdjęcia ostatnich uczestniczek, żeby było wiadomo kto wygrał, bo sorry, ale zapewne nie tylko ja nie rozpoznaję kogoś po nicku, a raczej nie chce mi się szukać poprzedniego starcia. Taka mała sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczyłam że druga doll wygra, ale i tak gratuluję. Mam tę samą prośbę co dziewczyna powyżej, czy mogłabyś dodawać zdjęcia wygranej doll.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się. Powinnyście dodawać zdjęcia. Wtedy wygrana bardziej rzucałaby się w oczy! :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń