2014/09/27

Starcie Stylistów

 

swetowa vs. Dremily

Temat: Otwarcie galerii sztuki.
Modelkanataliaszelc01

Przepraszam, że obrazki są takie małe, ale takie otrzymałam, a gdybym je na siłę powiększała, nie byłby zbyt dobrej jakości. Dziękuje za nadesłane prace. Dziękuje również użytkowniczce, która nie była zapisana w kolejce, ale nadesłała pracę "na wszelki wypadek" (żebym miała co opublikować, gdyby osoby z kolejki nie wysłały prac). 
 _______________________________________________
Następne starcie:

Prace przygotowują:

KiaCarnes
Najka.
Avril_EmoPunk
Arisa6
Temat: Wykładowca na uniwersytecie.
Modelka: DzikaNaomi 

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
 _______________________________________________
Postanowiłam opublikować kolejkę, żeby było Wam łatwiej. Dzięki temu będziecie mogli w przybliżeniu określić kiedy będzie Wasza kolej i być może uda się uniknąć takich sytuacji jak w zeszłym tygodniu (brak prac do opublikowania).
Kolejka:
Avril_EmoPunk
 Arisa6
 LadyMorgen
azo_ona
Finnie_Odair
Preety.Julka
 AlexisDjament
ola10081998
kitty__cute
Madi997
palinkaa1997
Deberta
shariSweet
xxhausted
kadaer010
Preety.Julka
dora_dorka
ulenncia12
Gosiax45
callmyName34
 kreda2
cloeilu
Miss_joanna11
Susanatkins
nataliaszelc01
nikiwi2468
natalcia1112
callmyName34
JuluskaDisney
 ________________________sonia17095_______________________

 

17 komentarzy:

  1. Można się zgłosić jeszcze raz jeśli się przegapiło swoją kolejkę? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetowa śliczna stylizacja.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetowa o wiele lepsza
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałam swetową, uważam że jest elegancka i stylizacja wyszła jej bardzo dobrze.
    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje nie przypadły mi do gustu. Druga jest beznadziejna, dlatego zaglosowalam na pierwsza.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałąm pierwszą stylizację, druga nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wybrałam pierwszą stylizacje.

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie mi się nie podobają.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza stylizacja zdecydowanie

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chcę się zgłosić to tutaj? :)

    sonia17095

    OdpowiedzUsuń
  11. Swetowa bardziej wpasowała się w temat, więc to na nią oddaje swój głos.
    Lookiet

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm ciężko wybrać... Jakoś stylizacje niespecjalnie mi się podobają. W pierwszej ogólnie nie podobają mi się ubrania, choć trzeba przyznać, że dobrze do siebie pasują. Druga stylizacja jest okej, ale spódnica kompletnie nie pasuje do marynarki. Oczywiście nie chodzi o kolorystykę, tylko o kształt. Uważam, że to psuje cały efekt. Chyba tym razem nie zagłosuję... :(
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zagłosowałam na swetową.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swetowa o niebo leprza niby proste ubrania ale efekt niesamowity
    wiki.kejsi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bym chciała zapisać sie w kolejce do stylizowania;)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie można zapisać się do kolejki?
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja głosuje na swetową.

    A jak można się zgłosić na modelkę?

    ModnaDorota

    OdpowiedzUsuń