2014/09/12

Stylish Day

Witajcie.
Mam autograf Piotrka Żyły! W poniedziałek jadę na ściągnięcie gipsu. Human wita! (W skrócie, co u mnie).
Moja dzisiejsza propozycja to czerń przełamana mocnym akcentem kolorystycznym. Zestaw dostosowany do pogody - bardziej jesienny, niestety, nic nie trwa wiecznie, dlatego lato tegoroczne lato musi również odejść w zapomnienie. Futro, odważna spódnica - nie, nie będzie grzecznie. Całość jest dość zadziorna, choć może nie kontrowersyjna. Klasyka kobiecych marzeń - szpilki z czerwoną podeszwa, także na Stardoll. 
+ Ponowne podziękowania dla Natalki! 
Co o tym sądzicie? :)







Z komentarzy wylosuję osobę, której zakupię coś z jej Listy Życzeń ( maksymalna kwota 10 sd). Wyniki za tydzień ;-)

19 komentarzy:

  1. Mrrrr faktycznie trochę zadziornie :D

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zestawienie czerni z czerwienią i + za fajne futerko i buty :))
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  3. buty już są moje i faktycznie MUSIAŁAM JE MIEĆ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozwiązanie z tym futerkiem! I do tego ten czerwony top, który rozświetla całą stylizację :) Buciki jak najbardziej must-have, klasyczne i ponadczasowe. Świetna stylizacja ♥

    Olcia_XD_22

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, fajna ;)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo tylko 53 sm?! Już lece! :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam o istnieniu tych szpilek w starplazie :o Stylizacja świetna, szczególnie wykorzystanie tej cudowniej spódnicy, która wg mnie jest trudna w stylizacjach ze względu na jej długość.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna cudna stylka twego autorstwa :D Przyznam, że trudno mi stworzyć stylizacje z tą spódnicą, a tobie wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba oprócz tej bluzki.
    tamacia9

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję cennej pamiątki w postaci autografu :) gdzie dorwałaś Piotrka? HE HE ;))

    Co do stylizacji - lubię takie klasyczne zestawienia kolorów, czerń i czerwień kojarzą się z klasą, elegancją i w jakiejś dozie z dojrzałością. Fajnie, że zestawiłaś nietypowo wzorzystą bluzeczkę z futrem i klasycznymi szpilkami. Świetnym patentem jest też łańcuszek wyglądający jak część bluzki. Mam za to zastrzeżenie co do spódnicy, wymieniłabym ją na szerokie czarne spodnie, najlepiej z kantem (coś jak te z DKNY), ewentualnie na krytą spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobyłam autograf drogą listową, Piotrka mam zamiar dorwać podczas PŚ w Zakopanem, w styczniu :D

      Usuń
    2. O, jestem zaskoczona :) fajnie, że ma czas aby odpisać fanom :) to się ceni!

      Usuń
  11. Mmm... Trochę niegrzecznie, podoba mi się taka stylizacja ;)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetna stylizacja! Bluzka jak najbardziej pasuje do całej reszty, no i te buty *cudowne* *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja, podoba mi się :D
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc nie przepadam za futrem, ale stylizacja jest bardzo udana :))
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję autografa, ja w swoim całym życiu nie zdobyłam żadnego ale przedemną jeszcze długie życie i może choć jeden autograf.

    Co do stylizacji jest bardzo odważna i tak jak mówisz zadziorna, ale podoba mi się. Moją uwagę szczególnie przyciągnęła bluzka jej wzory i połączenie ze wszystkim jest świetne.
    Muszę przyznać że niektóre ceny są atrakcyjne jednak jak nie kupię nic z braku sd.

    JuluskaDisney (mój nick na stardoll)

    OdpowiedzUsuń