2014/09/12

MAWI

Zgodnie z zapowiedzią nowa kolekcja MAWI znalazła się w Plazie. Nie obyło się bez błędu, mianowicie aktualnie wszystkie artykuły są w cenie 999 sd lub 999 sm. Kilka artykułów dostępnych jest wyłącznie dla osób z wykupionym SS. Ciekawe jak ceny będą prezentowały się po poprawce. Co do dostawy, to bardzo nie podoba mi się ekspozycja biżuterii. W oczy rzucają mi się tylko roboty, co nieszczególnie zachęca mnie do dokładnego obejrzenia kolekcji. Zdecydowanie czytelniej wygląda to w katalogu. Na razie nie planuję zakupów, przyjrzę się bliżej świecidełkom, kiedy już ceny zostaną zmienione.
A Wam coś się spodobało?

EDIT: Błąd po części został naprawiony, a ceny wahają się od 6, do 17 sd. Jedna z torebek, kosztuje 11 sm co na pewno jest kolejnym błędem. Ja zaryzykowałam i ją kupiłam. Jak na razie z mojego konta odliczone zostały tylko sm i mam nadzieję, że tak pozostanie.



______________________________________________________________________________
REKLAMA

13 komentarzy:

  1. przestraszyła się tych sen :D na szczęście to błąd :D czekam na ceny po poprawce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspozycja wygląda okropnie, zdecydowanie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyną rzeczą, która mi przeszkadza mi to oczojebne tło i roboty :\ Kolekcja jakoś mnie szczególnie nie zachwyca, więc nie zamierzam tam zaglądać :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kupiłam tą kopertówkę za 11sm:) i też mam taką nadzieję jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja prawie taka sama jak poprzednia.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam dwie torebki za 11 sm chwilę przed tym jak ich cena została zmieniona na 11 sd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszmarnie zaprezentowana biżuteria. Kolorowy chaos, rzeczy się gubią w tej mieszaninie, są za małe. A roboty to porażka.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam tego błędu ;)
    i znowu kolekcja nie warta zachodu, a szkoda :( kupiłam tylko jeden naszyjnik, nic więcej
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  9. Okropny sklep. Nic mi się nie podoba.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep zdecydowanie nie w moim guście, nie zamierzam czegokolwiek tam kupować.
    Daria..22.

    OdpowiedzUsuń
  11. Błąd był dziwny ale pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
    Chyba kupię tę torebkę o ile jeszcze ma daną cenę. Roboty to nie moja bajka więc raczej nie kupię nic z tej kolekcji

    JuluskaDisney

    OdpowiedzUsuń