2010/10/31

...

Nie chcę nikogo obrazić, ale tak sobie pomyślcie... Piszecie takie rzeczy pod notką Gosi, że ona była najlepsza, że teraz ten blog będzie bez sensu.. Jak ja mogę się czuć? Jak może się czuć Dominika ? Co mam sobie myśleć? Ja założyłam tego bloga, ale widząc reakcje to niektórzy chyba myślą inaczej. Rozumiem, że nie chcecie aby odchodziła, ale to że blog bez niej będzie głupi to przesada, pamiętajcie że jesteśmy my 2, a zobaczycie że dzisiaj dojdzie jeszcze nowa dziewczyna którą na pewno polubicie. Dziękuję za wypowiedź Pucki Love (nie pamiętam dokładnego nicku) za myśl o mnie. Nie odbierzcie tej notki źle, ja po prostu chciałam wam to powiedzieć, aby później nie kryć tego.

43 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą Gabi :)
    To że Gosia odchodzi to nie koniec świata! To jej decyzja i musicier się z tym pogodzić, Bo nie wiem czy wywyższanie kogoś nad innymi jest takie miłe ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ale blog toczy się dalej ;PP

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem cię :)
    i pamiętaj że jesteśmy z tobą.
    nawet ci którzy nie popierają Gosi decyzji. niedługo przejdą im złości :p

    czas zachować się doroślej troszkę. a nie jak małe dzieci mówić coś, nie wiedząc jak to może kogoś zranić.

    czekamy na nową redaktorkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wcale nie myślę że teraz blog będzie bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że Gosia odchodzi, ale przecież blog nie zostaje usunięty, zawieszony, itp. Wcześniej sama Gabi go prowadziła i świetnie funkcjonował, więc teraz na pewno też da sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. My chcieliśmy pocieszyć Gosię ... Nie martw się Gabrysiu i dominiko < chyba > ten blog nie jest głupi ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie....to nie ważne czy ktoś odchodzi z bloga, czy nie, ważne, żeby dziewczyny nadal go prowadziły, nie ma znaczenia w jakim składzie. A wy powypisywałyście jakieś smenty, jakbyście żegnały nie wiadomo kogo....Nawet nie znacie tej dziewczyny, a rozpaczacie jak po śmierci bliskiej osoby....radzę trochę dojrzeć do sytuacji i zastanowić się 3 razy zanim coś napiszecie.
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  8. gosia odeszła,a blog musi toczyć się dalej . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nie napisałam coś tego typu..Ale jesteś rak samo wspaniała jak Gosia, Dominika też . Jesteś wszystkie równe dla mnie . <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie martwcie się. Może wróci, a póki co blog będzie dalej bo dochodzi nowa redaktorka...
    Hihi ja wiem kto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. ej chwilka to jest troche dziwne...

    jak sama słusznie zuważyłaś, pod tamtą notką wszyscy pisali (a przynajmniej większość- ja oczwiscie nie ;])

    " blog bez gosi to blog bez sensu"
    a teraz nagle wszyscu zmienili zdanie ? 0.0

    nie chcę się czepiac jak by co.. :)

    blog bez gosi to poprostu nie będzie to samo... nie wiemy czy będie bez niej lepiej czy gorzej... zobaczymy, ale NIE WOLNO nam mówić , że blog straci na wartości! Domi i Gabi, napewno poradzą sobie równie dobrze co razem wszystkie 3... no tylko wiecie.. ciężko si mi bedzie przestawić, ale wytrzymam, poradzę sobie :) chyba czas zmienić nagłówek :).

    Do domi (jeżeli moge teraz tak naisać) i do Gabi:

    Wasz blog jest najlepszy!! Żądzicie! nie ważne z kim, gdzie, kiedy!! Jesteście najlepsze! :) nigdy nie widziałam lepszego polskiego bloga. jestescie zawsze na bierząco... Żadne informacje was nie ominą... wszystkie 3 macie też śliczne konta.. :) w które włożyłyście masę kasy i czasu. ci co wam nie szanują powinni iść sie zakopać (hehe. śmieszne powiedzonko :d), bo to TYLKO dzięki wam wiemy o wszystkim!!! SERDECZNIE NAJABARDZIEJ JAK MOGĘ WAM DZIĘKUJĘ!!!


    Tobie Gabi;
    że założyłaś tak wspaniałego bloga i wytrwałaś w prowadzeniu go przez 2 lata( chyba, nie wiem ile :p). bo ja bym zrezygnowała na początku.. hehe.
    Dziękuję ci też ze blog nie był tylko o stardoll. dawałaś zdjęcia swoje, a także swoich przesłodkich (<33) kotków... Nie wszystko kręciło się wokół stardoll.

    Tobie Dominika:
    Że wnosiłaś życie w notki. było wesoło :)

    tobie Gosiu:
    Że byliśmy zawsze na bierząco.. :)


    Do gosi:
    SMutno że odchodzisz, ale rozumiem... nie chcesz prowadzić bloga, nie musisz... przyzwyczaimy się :) masz swoje życie.

    przepraszam ze sie tak rozpisałam. miałam wiele do powiedzenia. mam nadzieje ze t przeczytacie.

    OdpowiedzUsuń
  13. tak już bywa, no ale co zrobić ? Pozostaje tylko życzyć powodzenie Gabi i oczywiście Domi w przyszłym prowadzeniu bloga :) Trzymajcie tak dalej dziewczyny :)

    madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłoby ładniejsze gdyby nie było tych gwiazdek ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie koniec świata przeżyjemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę tak: szkoda,że Gosia odchodzi,ale tak jak napisała:-"Świat wirtualny to nie wszystko".Gosia była fajna,nie powiem,że nie ale Domioka10 i Gabisia9 również są fajne i mam nadzieje,że Agasia też się taka okażę.;) To,że Gosia odchodzi to nie koniec świata i na szczęście mamy jeszcze te 2,które pozostały i z tego się cieszcie.A nie ranicie je pisząc,że bez Gosi blog nie ma sensu.Blog by miał sens nawet bez tych 3 redaktorek.Ale mam nadzieję,że do takich drastycznych kroków nie dojdzie;D Pozdrawiam,
    KlaudiaQueen1

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, tylko że nie którzy po prostu nie pomyśleli, że mogą Was urazić.

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wcale tak nie uważam ... według mnie ten blog jest bardzo fajny niezależnie od tego kto dodał jakie notki ... Gabisia i Domi dodają też fajne notki więc ja nie wiem o co chodzi. Gosia owszem dodawała fajne notki ale wasze też były i są fajne i ja i tak będę je dalej czytać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uważam, że te wszystkie reakcje, że blog będzie bez sensu. Są troche przesadzone.
    Pamiętam wcześniejszą sytuację, która miała miejsce pare miesięcy temu. Wtedy Gosia też miała odejść i reakcje były takie same. Wtedy zrobiło się bardzo głośno na blogu. I czytając wczoraj notke pożegnalną Gosi wiedziałam, że znów się tak skończy jak ostatnio... i prosze bardzo !

    Dziewczyny... uważam, że troche przesadzacie z tymi swoimi rekacjami. Przeciesz każdy musi kiedyś zakończyć swoją przygodę na stardoll... I nie możemy zmuszać innych by zostali, bo będzie tak czy siak - to jest ich życie. Więc uszanujcie decyzje Gosi i nie obrażajcie przy tym innych osób, ktore też ciężko pracują.

    Większości z nas będzie troche brakować Gosi, ale może ten blog stanie się jeszcze lepszy z nową redaktorką. ? Szczerze mowiąc to ja juz się nie mogę doczekać. ;] I życzę powodzenia nowej redaktor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wole Gabi i Domi
    One robią najfajniejsze notki
    Co to Gosi
    To jej sprawa czy odchodzi czy nie
    ma też sprawy osobiste
    przecież jest dorosła nie ??
    Więc sie nie dziwcie że Gosia odchodzi
    Ma synka i męża jest zajęta domem i praca..

    Więc nie obrażajcie Gabi i Domi
    Bo wiecie jak one mogą się czuć ..

    masakra!!

    Do Gaby
    Czujesz się okropnie że cię tak traktują i wg
    Mowią że ten blog bez Gosi będzie beznadziejny..
    Ja tak nie myślę
    Powiem szczerze teraz jest naprawdę fajniejszy bez Gosi..
    Wolę Gosia twoje notki i Domi(mojej imieniczki)


    Również zgadzam się z MilyCyrus.0331
    że pisaliscie u Gosiu w ostatnim poście
    ,,Blog bez ciebie nie ma sensu''
    a TERAZ w komentarzach a teraz zmieniacie zdanie...
    ;To jest pokręcone .

    Do Domi
    Fajnie że tu piszesz i nas przepraszasz ze tez nie pisałaś notek..
    Ale mam nadzieję że starczy ci czasu na pisanie notek i na nas..
    Wiem teraz jest szkoła i wg.
    Chodzicie do gimnazjum i wg .
    Wiem jak to jest bo moja siostra sie nie wyrabia ..
    A ma bloga i konto na stardoll
    I ja muysze wchodzić na nie ;//
    Więc sie nie dziwie że nie masz czasu na pisanie notek tak ja Gabi
    Ale widze ze pojawiła sie nowa redaktorka to z wami będzie dobrze pisać.
    To moja przyjaciółka i powiem wam ze was nie zawiedzie.

    Do nowej redaktorki ;D
    mam nadzieję że cie polubią bo ja już cię polubiłam
    MASKARA !!
    Mam nadzieję że piszesz bez błędnie
    i umiesz robić screeny, sploiery, darmówki i różne inne ;D
    Takto miło będzie czytać twoje notki :))

    do Gosi
    Wiem, wiem odeszłaś bo miałaś sprawy osobiste i wg.
    Masz synka(słodziaka) i męża
    no praca też się liczy.
    Napisałaś dużo notek bo aż 859
    Ale dla mnie Gabi była lepsza.
    Wole Gabi notki.
    Więc się nie obrażaj ale tak sądze
    Że ty miałaś wielbicieli to co..
    Gabi tez i zato więksdzych :D

    Na bloga teraz będę czściej wchodziła
    Bo będę patrzyła jak ta agusia007 (nowa redaktorka)będzie sobie radziła przy tym wspaniałym blogu.

    a i jeszcze coś do Gaby
    Mam nadzieję że to przeczytasz..
    Jesteś świetna że się z tym wszystkim wyrabiasz założyłaś niezłego bloga n iesamowite konto na stardoll i radzisz sobie znakomicie..
    Ja się wg nie martwię że Gosia odchodzi bo wiem jak soie z domi i z Agatą poradzisz :))
    Będę go nadal komentowała i czytała bo ten blog sprawił że wszystko wiem o stardoll.
    Lubie twoje konkursy idt..

    Mamy dużo razem wspólnego bo ty masz konia i ja ja mam swoja stajnie a ty jeszcze nie ale jeździsz :))
    Razem uwielbiamy konie :D


    Przepraszam zarozpisanie się ale wypisaółaml się na wieki ;D
    aż mnie re ka boli :)

    Pozdrawiam

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  21. Och o wow ale się rozpisałam ups;/

    laskadjegop09

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie uważam, ze blog bez Gosi będzie beznadziejny.. Pewnie, że bym się cieszyła gdyby została, ale blog będzie istniał i tak czy siak jak zawsze będę codziennie na niego zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze, że napisałaś taką notkę! Z tego co widziałam pod notką Gosi, pewne osoby za bardzo się zagalopowały i chyba rzeczywiście zapomniały, kto jest założycielką i właścicielką tego bloga!
    Mi również jest smutno z powodu odejścia Gosi, byłoby fajnie, gdyby nadal pisała na blogu, ale jeśli postanowiła odejść, to jest to jej sprawa! Powinniśmy być jej wdzięczni za pracę, jaką włożyła w pisanie notek, ale nie zachowywać się jak małe dzieci, które chcą wyłudzić od matki zabawkę :/ a takie wrażenie odniosłam, czytając niektóre komentarze pod tamtą notką...

    Ja z całego serca życzę szczęścia Gosi, a Gabi i dwóm pozostałym redaktorkom wytrwałości i pomysłowości w dalszym tworzeniu tego wspaniałego bloga :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest prawda. A zresztą świat się nie kończy na blogu i stardoll`u, więc po się tak tym wszystkim przejmować. Staracie się by ten blog był jak najlepszy, ale bez Gosi to też się uda, bo w końcu to Ty Bagi go rozkręciłaś ;dd

    OdpowiedzUsuń
  25. opaska taka sobie , a co do odejścia Gosi to myślę że ten blog pozostanie fajny , lecz już się boję nowej redaktorki ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozumiem .
    Ale we trzy tworzycie wspaniały blog .

    OdpowiedzUsuń
  27. Trudno, będzie jak będzie.
    Dziewczyny!
    Gabi sobie też super, rewelacyjnie i ogulnie mega radzi sobie z blogiem.
    Więc odczepcie się od niej...
    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem dlaczego według niektórych blog nie będzie miał sensu. Dla mnie jest bez sensu to co niektóre osoby piszę. Będzie głupi ?! Przesada chyba ;/ Ludzie .! Dziewczyn jest kilka, nie ?! Więc, chociaż żałuję, że Gosia odeszła to i tak będzie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektórzy są fałszywi i sami nie wiedzą co piszą :) Najpierw piszą ''Gosiu nie odchodż blog bez Cb nie ma sensu'', a potem ''Ja tak nie pisałam !''. To jest żenujące - zastanuwcie się !
    Na napisałam, że szkoda i tyle ...
    Popieram Ciebie Gabi - Pomyślcie to Gabi blog i Gabi i Domi zrobiło się przykro...
    Pozdrawiam .Marti1997

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja Ciebie Gabrysiu rozumiem . Tak szczerze ? To blog wartości bez Gosi nie straci ale było fajnie jak była ona , Ty , i Dominika .
    Strasznie lubiłam wasze notki jak pisaliście Np . Jak Gosia to - My z Gabi i z Dominką postanowiłyśmy lub na odwrót . Jak wchodzę na stardoll to najpierw na jakiś blog o nim . Przepraszam powiem jaśniej na TEN blog , bo on jest najbardziej aktywny i jak coś pieszecie to nie jeden wyraz i koniec piszecie długo , ale dobra tam po co tu o pisaniu :)) . Oto chodzi , że trochę będzie pusto bez Gosi . Pozdrawiam Elena6573 .

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku trochę za mocno to odebrałyście i popieram Miley. Bez Gosi nie będzie tak samo , ale może z nowa osobą będzie jeszcze fajniej lub gorzej : NIE WIADOMO. Trzeba wieżyć. No i wiadomo , żę jest mi smutno , że jej nie będzie ale takie rzeczy się zdarzają. A poza tym zostaje z nami Gabi i Domioka. Mowi się trudnio i tak będzie fajnei ; )) No nie ... ;)0
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację dużo osób pominęło Was a także jesteście najlepsze! Gosia odeszła, no trudno, ale Gabi i Domi też są rewelacyjne i z tego co wiem nowa redaktorka też jest bardzo fajna;) Tak czy siak wciąż będę wchodzić na Wasz blog, bo uważam, że jest THE BEST=)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą lecz przyzwyczaiłam się do Gosi. Pożyjemy-zobaczymy =)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak myslalam te bedziesz sie tak czuc i domioka10 jak przeczytacie te komentarze. Duzo osob uwazaja ze bez i_am_collecor ten blog juz nie bedzie dobrze funkcionował. Przeciez wiem, ze bedzie na odwród bo bardzo sie staracie i kazdy tez powinien to tym pomyslec a nie panikowac ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Poniektórzy mają racje..
    Ja jednak jeszcze wiem swoje, ale na forum nie bedę nic wygłaszać...
    Z mojej strony to tyle, blog trwa dalej, a Gosia nie odchodzi ze stardoll. Może postanowi założyć swojego bloga ;]
    Było by ciekawie i jeżeli miała by dobry skład to była by konkurencja ;D

    A co do nicku to prawie dobrze ;D
    Ale nie dziwie się, że nie zapamiętałas go w całości. Jest beznadziejny i długi.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. no fakt .. mozesz czuc sie troche glupio ;<

    OdpowiedzUsuń
  37. W sumie to masz rację, ale gdyby sytuacja była taka, że ty byś odeszła, to przecież też by nam było przykro (:

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzeczywiście jest mi przykro, że Gosia odeszła ale ma może inne, ważniejsze sprawy na głowie? Ja się nie wtrącam do Waszych blogowych spraw :) To Wy prowadzicie bloga i to Wy wiecie co najlepsze ^^

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  39. zg


    kliht


    http://i56.tinypic.com/aczeo.jpg

    OdpowiedzUsuń