2010/10/21

Darmówki z DOVE

Wystarczy wejść w podany niżej link i kupić je ;)

http://www.stardoll.com/en/starplaza.php?startItemIds=28595,28596,28597

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
_____________________________________________________
Reklama
Witajcie ! Z tej strony simunia234 . Zapraszam was do mojej księgi gości , możecie tam zapisać się do roli modelki w moim nowym magazynie ! Jedyne co będziecie musieli zrobić to pomalować się na wyznaczony przeze mnie kolor . : ) Zapraszam ! http://www.stardoll.com/member/simunia234

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię każdą darmówke :D Nigdy nie wiadomo ile będzie kiedyś warta XD

    5marysia5

    OdpowiedzUsuń
  4. Super one są ja będe mieć całą kolekcje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niechętnie ją zrobię ; p

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujdą . Zielonych nic nie przebije . ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wszystkie kolorki jakie były:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zbieram wszystkie kolory : )
    Zapraszam na bloga princesska26-stardoll.blogspot.com ; D Niedługo wieczór konkursów więc warto być obserwatorem ; P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie robie tych darmówek, są obleśne xD


    ~~~~
    Hej, sprzedaję konto Miley_Fun_Club + Emily_Fun_Club. Szczegóły w prezentacji Miley_Fun_Club.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ble, nie podoba mi się. Może i kolor ładny ale.. to darmówki z Dove. Tak jak poprzednie jest marna.. tzn. taka sama xd

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam :) bardzo łatwo było zrobić sobie te darmówki, a ja mam taką zasadę, że jak dają coś za darmo, to biorę co się nawinie :P nigdy nie wiadomo, co się przyda ;)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  12. Za dużo roboty xD
    Nie no żartuję, ale nie robię x]

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń