2010/10/30

Nowa lalka

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Katerina Graham, urodzona 5 września 1989 w Szwajcarii, aktorka, piosenkarka, tancerka, modelka.


ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

W realnym życiu wygląda tak:
http://www.bestfan.com/blog/wp-content/uploads/2010/09/katerina-graham.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e0/Katerina_Graham_2009.jpg/400px-Katerina_Graham_2009.jpg

29 komentarzy:

  1. Na stardoll gorsza niż w realu...
    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stardoll brzydsza. Skądś ją kojarzę ale nie pamiętam skąd..

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, ale w realu.
    a wydaje mi się że o niej słyszałam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniejsza w realu, a na stardoll`u ładne ubrania ma ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Realu jest ładna ale jako lalko do ubrania jest brzydka !

    OdpowiedzUsuń
  6. http://metamorfoza-apartamentow.blogspot.com/

    zapraszam robię darmowe metamorfozy apartamentów ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. W realu śliczna i na 2 fotce przypomina mi KE$hę (KE$HA)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ja z serialu "Pamiętniki Wampirów". ;]
    Nawet ładna, ale ma dziwnie krzywe usta czasami.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ona jest z the vampire diaries <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnie zdjęcie jest ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ja też się urodziłam 5 wrześniaa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam . NIestety bstardoll się nie postarał

    OdpowiedzUsuń
  13. O la la to ona gra Bonnie w 'Pamiętnikach wampirów' ;)

    OdpowiedzUsuń