2010/10/25

Opera Mystery

Dzisiaj kolejny dzień opery. Dostajemy kolejną literkę i buty, które mi się podbają, a wam? :)

__________________________________________________________
Reklama
Cześć nazywam się Dorota mój nick na stardollu Dorata86 =) Chciałam was zaprosić na mojego bloga http://stardoll-dorata886.blogspot.com/ Każdy kto się doda do obserwatorów i wpisze swój nick w dowolnym poście będzie miał szansę wygrać : 10X prezentów po 5 sd, 2x 20 sd, 2x 50 sd. Losowanie odbędzie się jeżeli liczba obserwujących bloga przekroczy 60 osób.

28 komentarzy:

  1. dla mnie śą dziwne ale każdy ma swoje zdanie
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sobie są ale ich nie użyje
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze ? nie są złe, ale by mogły być lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają, ale może i się przydadzą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio mi się podobają

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy ta sukienka z ostatnich spoilerów będzie też z Opery , bo nawet ładna jest a te buty + ta sukienka mogłyby stworzyć fajną kreację . x D

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nawet ok, choć do mojego codziennego stylu śreednio.

    OdpowiedzUsuń