2010/10/29

Zawalony Stardoll

Stardoll jest strasznie teraz zawalony. Jak mozecie to sie wylogujcie bo i tak nic nie da sie na nim zrobic.
Wystawiam rzeczy do bazarku to niby sie wystawily a odswiezam stronke i nie ma tych rzeczy, chce dac jeszcze raz to pisze ze cos poszlo nie tak. Pisze mi takze ze prezentacja jest niedostepna a wszystkie strony laduja sie z 50 razy wolniej. Nie wspomne ze niektorzy nie moga sie zalogowac ;/

Podobno powiekszyli serwer, ale wynikow nie widac.
Co o tym sadzicie?

81 komentarzy:

  1. Dokładnie wylogujcie się

    Darmówki i tak będą dopero jutro ;P

    tak myślę :P


    Bazyliszek-

    OdpowiedzUsuń
  2. taa. ;/ nic się kurde robić nie da :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast nie mogę się wylogować.

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre opcje w ogóle nie chcą się otworzyć:/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już jest ok :)

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się muli jak nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest nawet się wszystko włącza, ale powoli, więc nie widzę sensu w tym żeby się nad tym denerwować :)

    stardoll_-_98

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam wszystko szybko, fajnie tylko jakoś godzinę wcześniej nie mogłam się zalogować

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak wchodze na moje konto to moj glowny pokuj jest caly porozwalany i jak kupilam jakas rzecz to mi sie ona nie pokazuje

    OdpowiedzUsuń
  10. eee. zwalone to wszystko. walić to tylko. łbem trzaskać o ścianę. pochrzaniony jest ten stardoll.pokój to chyba mi się 10 min ładuje. podejrzewam, że to przez te 80.000.000 mln ludków no i osoby które dodają konto po to by kupować sobie prezenty.!

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się załadowało i tylko biała koszulka jest za darmo

    OdpowiedzUsuń
  12. Już działa normal u mnie;p Ale jeśli Ci użytkownicy będą dochodzić w takim tempie to już niedługo możemy się spodziewać 90 000 000mln użytkowników,bo jak teraz to jest juz:80,024,286

    OdpowiedzUsuń
  13. eee,żałosne teraz pisze ze użytkownikow jest:80,018,952 mln ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie juz wszystko okey ;] juz moge kupowac te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sa juz ciuchy zwiazane z 80 milionami na stardoll i sa platne :(

    OdpowiedzUsuń
  16. SĄ JUŻ UBRANIA NA WYSTAWIE! Jedna koszulka jest darmowa, reszta płatne ;////

    OdpowiedzUsuń
  17. juz 80,026,737 uzytkownikow

    mwehehe
    w takim tempie to serwer nie tylko bedzie przeciązony ale takze niegługo wogle przestanie działać xp

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właściwie nie wiem o co chodzi w stwierdzeniu "Podobno powiekszyli serwer, ale wynikow nie widac.". Ludzie! Na ich serwerach jest ponad 80 MILIONÓW kont! Z tego co widzę w komentarzach, to do niektórych to nie dociera, a opinie są niepochlebne. Moim zdaniem to dobrze, że serwery są powiększane! W końcu bez tego wielu z nas w ogóle nie miałoby kont na tej stronie. Trzeba być trochę wyrozumiałym, wylogować się, uspokoić się, powiedzieć sobie, że przecie na stardollu świat się nie kończy. Trochę spokojniej, ulepszanie czegoś nie jest powodem do mówienia `zal`.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  20. masakra... dali jedną darmową koszulke;/ a reszta niedość że płatna to jeszcze taki szajs... nie postarali sie ;/

    ale od upiora dostaliśmy moim zdaniem śliczną sukienke ;))ja dostałam 2 takie same ;d;d

    FlyMissy05

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dzisiaj dostałam z opery 2 sukienki

    OdpowiedzUsuń
  22. też uważam że to jest żałosne z tymi rzeczami jedna darmowa bluzka pfff
    nawet te balony są płatne. wychodzi z tego że mamy sobie sami kupować prezenty hah xd ale bluzka nawet ładna...

    OdpowiedzUsuń
  23. już jest prezent z opery -sukienka

    a w starplazie to mi sie nie zacina kupiłam 100 tych bluzek białych
    no bo są za 0...
    a tamta sukienka wygląda jak le
    te balony serca mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  24. z ta wiadomoscia to nie prawda, poniewaz weszlam na drugie konto kupilam sukienke za 14 sd a mialam 40 i zostalomi tylko 26 czyli nie biora za polowe ceny a juz jest weekend

    OdpowiedzUsuń
  25. doszly , kurde . zartuja chyba sobie co nie ? tylko koszulka brzydka darmowa . tak to sukienka 7 , buty 3.. lol . to blad chyba =.=

    OdpowiedzUsuń
  26. chamstwo ze strony admina. jedna koszulka, nie za ładna za 0 sd, a reszta? mogliby pomyśleć że już niektórzy nie mogą zarabiać na sd ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie to samo, ciągle wyświetla się ten denerwujący tekst "Witaj miłośniku lalek..." itp itd.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie mam problemów. Wszystko jest ok

    OdpowiedzUsuń
  29. było ale już ok :D
    mam do was pytanie czy wy też dostajecie darmówki od upiora 2 razy dziennie i to taką samą

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie widzę żadnego powiększenia. *___*

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie jest już normalnie , ale te prezenty wcale nie są prezentami, bo trzeba je kupić .. Blee . Zapraszam do mojego klubu Memoriam . Jestem MissMC2305 ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  32. serwery zawalone na maxa . Żal , bo w piątek wieczorem zawsze najfajniej jest posiedziec na kompie i się zrelaksować , a tu taka dupaa
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  33. Eh.. Stardoll schodzi na psy -,-

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie zamiast powinnienł Stardoll powysyłać prezenty to trzeba je kupić w Starplazie a sukienka ta z 80milionów kosztuje 7sd przecież to miały być prezenty za takie coś to ja dziękuję nie zamierzam kupować powinniśmy dostać za darmo.
    misspaua267

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamula...
    a i jest nowa oferta na stardoll'u za 1 sd...

    OdpowiedzUsuń
  36. mi już dobrze wszystko działa . ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. Durny stardoll wszystko się muli jak cholera nie chce mi na to gówno już włazić !!! A do tego te prezenty za 80 mln to nie są za darmo tylko jakaś badziewna bluzka, która jest ohydna :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Już jest wszystko ok ;) Przynajmniej u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie też się wszystko zacinało;/

    OdpowiedzUsuń
  40. to tylko chwilowe. teraz już jest wszystko w porządku. no przynajmniej u mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej mam pytanie jak kupie sukienkę za 40sd to zwrócą mi 1 listopada 20sd ????

    OdpowiedzUsuń
  42. Carolina132132

    tak !

    OdpowiedzUsuń
  43. Za zakupy do 80sd zwrócą ci 1 listopada połowę, czyli 40, ale możesz wydać mniej, np. 10 i zwrócą ci 1 listopada 5.

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie spoko tylko co jakas godzine neta przez 5 min nie ma xDD

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie jest wszystko w porządku, tylko twarz lalki mi się nie chciała wgl zapisać, dopiero za 3 razem i po odczekaniu chwili. Rzeczy na 80 mln wg mnie są ładne, tylko ta biała bluzka jest ohydna, szkoda tylko, że trzeba za nie płacić. Ale dobrze, że wszystko dla nie-ss.
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  46. no u mnie też wszystko normalnie chodzi (:
    A w ogóle, to dzisiaj miało być to, że coś się kupi i się dostanie 50% zwrotu...no to ja kupiłam coś tam za 6sd, i zwrotu nie dostałam...nawet nie było tych torebeczek...to chyba trzeba było coś kupić, z okazji tych 80mln ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  47. Są też tego dobre strony! Np. teraz kupiłam sukienkę i mam ją podwójnie, a płaciłam tyle jak za jedną ;pp

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie jest już wszystko ok, tylko wczoraj wieczorem tak mi się sd zacinał, że myślałam, że coś temu komputerowi zrobię O.o :d

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczy które miały być darmówkami na 80 mil. są w Starplazie do kupinia w nowościach na 2-giej stronie . Szok normalnie .

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi stardoll działa normalnie :]
    Czytajcie uważnie ! Osoba, która kupi coś 1 LISTOPADA ! dostanie zwrot o 50 %. Ja narazie wstrzymuję się od kupowania do 1.11, a 2.11 moje urodzinkii <33

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie żle czytacie !! Zwrot kasy dostaniecie 1 listopada za coś co kupicie w ten wekend !!

    OdpowiedzUsuń
  52. no chałowo ja nie mogę sie zalogować ;//

    OdpowiedzUsuń
  53. do kalkova :

    przeczytałaś uważnie tamtą wiadomość od stardoll ? napisali , że jak w weekend kupisz coś powiedzmy za 10 sd , to 1 LISTOPADA w PONIEDZIAŁEK dostaniesz te 5 sd , zwrotu , a nie w sobotę . x dd

    OdpowiedzUsuń
  54. mam pytanie.... za ile jest reklama na tym blogu??

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam pytanie, czy wy też w dzisiejszym dniu dostaliście dwie sukienki od upiora takie same. Ja tak i nie wiem, czy to błąd, czy tak ma być.

    Asiunia97

    OdpowiedzUsuń
  56. Może ładuje sie wolniej bo na stronie jest bardzo dużo ludzi , ww końcu dobiliśmy już 80 milionów :PP Ale mam nadzieję że to się naprawi

    apandana

    OdpowiedzUsuń
  57. http://i54.tinypic.com/2mee0hv.jpg


    na 80 mln urzytkowników jest darmowa bluzeczka dla wszytskich ;]

    OdpowiedzUsuń
  58. Wczoraj też miałam totalnie zamulenie Stardolla. ;D Teraz jest okey. < 3

    OdpowiedzUsuń
  59. wczoraj wchodziłam tylko o 15 więc wtedy było ok ale nie wiem jak było wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  60. Wczoraj nie weszłam na SD , więc nie wiem co się działo ...

    OdpowiedzUsuń
  61. Mi nie dało się wleźć na moją lalkę i do starplazy, a na inne lalki się dało. A potem po 30 min mogłam wejść na swoją lalkę i nic nie było. Żadnych prezentów, do starplazy też mogłam wejść i zobaczyłam te "Szybkie Screeny".

    OdpowiedzUsuń
  62. Rzeczywiście starsznie się zacina i zauważyłam, że najbardziej w godzinach wieczornych. Bardzo lubię Stardolla, ale to co teraz się z nim dzieje doprowadza mnie do szału-.-

    OdpowiedzUsuń
  63. Straszne..ja miałam tak samo;/

    OdpowiedzUsuń