2010/10/29

Wiadomość od Stardoll

Dostałyście coś takiego ?  
Moim zdaniem to fajnie :)  

51 komentarzy:

  1. jeszcze nie dostałam :P
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałem ! Fajnie :) Akurat sobie dzisiaj doładowuję ss, więc trochę sd się wyda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie dostałam ale to super
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam kilka sekund temu :) Ekstra ! Szkoda , że na razie nie mam kasy , ale może jutro kupię kartę i doładuję , to skorzystam :) Fajnie , że wymyślili coś tak przydatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam :) ale przecież nie ma jeszcze 80mln...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest napisane "Jeśli kupisz sukienke za 50SD to 25 Sd dostaniesz w pon 1 Listopada" I_am_collector... A około ile moje konto może być wartę

    GABISTURA

    OdpowiedzUsuń
  7. aa... ja zapraszam na wyprzedaż, za raz powystawiam ciuchy za 2sd :) no może nieco więcej zadkny ;D

    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  8. admini to chamy. dają taką promocję akurat teraz, kiedy nikt nie może już zarabiać

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam ;// Ale jeszcze nie ma 80 milionów

    OdpowiedzUsuń
  10. Damn. a ja już kasy nie mam -.-
    graaw! zastanawiam się, czemu takie promocje zdarzają sie, jak ja nie mam już SD.

    Adelajda132

    OdpowiedzUsuń
  11. O fajnie, ale nie wydam 80sd ;p co mi z 40 to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  12. a czemu nie dostalismy ciuchów bo miały jakies być. :(
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie.! No admini się w końcu postarali.!
    mam szczęście bo mam na koncie aż 220 sd bo właśnie sobie doładowałam.!
    Na prawdę nie wiem co się im stało ze sa tacy hojni.! ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. -.- mi sie to nie podoba ponieważ ja nie mam kasy -.-
    .xxcatwomenxx.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnne x D
    ale ja tego nie dostałam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dostałam :(
    wydaje mi się że to tylko dla tych z brylancikiem

    OdpowiedzUsuń
  17. Już 80mln uczestników
    Ashia676

    OdpowiedzUsuń
  18. już jest ponad 80 mln użytkowników.!

    OdpowiedzUsuń
  19. no właśnie. to chciałam napisac. jest nas konkretnie:
    80,001,231.!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. na 100% skorzystam ; D

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałam to,ale darmówek-już nie:/

    OdpowiedzUsuń
  24. wylogowałam się, zalogowałam z powrotem i mam jednak tą wiadomość:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostałam ! Fajnie tylko co jak wydam więcej, to mi nie zwrócą ? Rozumiem to tak : Mam wydać do 1 listpada nie więcej jak 80 sd. to oddadzą mi połowę ? Jak tak to fajnie :)A w to wlicza się starbazar i suitshop (czy jak to tam się pisze) czy tylko starplaza ?

    OdpowiedzUsuń
  26. A my dostajemy zwrot połowy Pieniędzy tylko 1 listopada?Czy jak dzisiaj zrobię zakupy dostane zwrot połowy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dostałam ;)
    Bardzo miło z ich strony xD

    OdpowiedzUsuń
  28. To super ! Wreszcie stardoll wymyślił dla nas w nagrodę coś rzeczywiście fajnego a nie jakieś dwa nędzne baloniki tak jak wcześniej .

    apandana

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałam ale się wstrzymam z kupowaniem bo nie wiadomo kiedy stardoll to wprowadzi i oczywiście to zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne i tak dostałam to ślicznie zrobione !

    OdpowiedzUsuń