2010/10/30

Pozegnanie

Kochani smutno to pisac ale moja przygoda z tym blogiem dobiega konca. Chcialam Wam bardzo podziekowac za ten wspanialy dla mnie czas, zwlaszcza tym ktorzy mnie najwiecej komentowali (wiczkaa, MileyStar, xxEwelinaxx, andrzelikag, anitaaaa, oraz innym). Przepraszam ze nie wymienilam wszystkich ale na chwile obecna tylko te nicki mi przychodza do glowy. Chcialam tez podziekowac Gabisi ze uwierzyla we mnie i dala mi tak wspaniala szanse. To byla wspaniala przygoda ktora na pewno dlugo bede pamietac.
Trzymajcie sie i pamietajcie ze swiat wirtualny to nie wszystko.

97 komentarzy:

  1. Żartujesz ?! Proszę Cię zostań , bardzo Cię lubię i twoje posty , proszę ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE! dlaczego?! uwielbiam twoje posty.! pewnie nikt nie chce żebyś odchodziła... Ale jak napisałaś: świat wirtualny to nie wszystko. Więc trzeba uszanować twoją decyzję. Jednakże szkoda... =(



    selina2233

    OdpowiedzUsuń
  3. ej, ale dlaczego? no weź, nie odchodź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, a co się stało? :(
    Może to tylko tymczasowe tak jak poprzednim razem?
    W każdym bądź razie trzymaj się dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku. Gosia. Jaka szkoda.
    Napewno wszyscy będą Cię długo wspominać.

    Bywaj !


    q.na

    OdpowiedzUsuń
  6. DLACZEGO ? ! błagam zostań :( co się stało ? zostań . .. proszę . .

    OdpowiedzUsuń
  7. Och ;(
    Musimy się z tym pogodzić ;(

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostan ...bez ciebie ten blog nie ma sensu ..tylko z tb moge sie skontaktowac na rekalme gabisia nigdy nie odpowaida...;( Prosze zostan
    nie zostawiaj nas ani tego bloga ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ... jaka szkoda :(
    ale masz rację wirtualny świat to nie wszystko

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  10. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

    PRZEPRASZAM ZA SPAM, ALE BŁAGAM NIE! TEN BLOG POTRZEBUJE WAS WSZYSTKICH! NIE MÓWIĘ, ŻE GABI JEST ZŁA CZY COŚ, BO OBIE WAS UWIELBIAM, TO JAK ŻAŁOBA ;( NIE ODCHODŹ...


    a skoro już na prawdę chcesz, to dziękuję Ci za to, ze dla Nas pisałaś, bardzo było Nam miło :) mam nadzieję, że jeszcze powrócisz, dziękuję!

    MILKA981

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę pisać, że blog bez cb nie będzie miał sensu, ale dlaczego odchodzisz ? Nie dziwcie się, że komentowałam prawie wszystkie posty. Były ciekawe i chciałam sprawiać wam radość. Cieszę się, że doceniasz moje starania ;* Będzie mi Cię brakować, na blogu rzecz jasna ;D, i mówię, nie dowidzenia, lecz dozobaczenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłaś wspaniałą osbą jak i redaktorką. Zaskoczyłaś mnie tym, że odchodzisz, ale cóż każdy ma życie. Prawdziwe życie które jest najważniejsze. Trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłaś wspaniała! Podziw dla Ciebie...
    Ale szkoda, że odchodzisz. : **
    Lily02001

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam sie z truskawuska ! ;(
    Dlaczego? ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. oj..

    ale mam nadzieję,że ze sd nie odchodzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wydaje się, ze i tak wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zapomnimy Cie, będziemy tęsknić!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj nie śminus-dingus .. Proszę nieee . Będę tęsknić . ; [[

    OdpowiedzUsuń
  19. cóż, smutno mi się zrobiło czytając tego posta, jednak rozumiem Cię... ja także odeszłam ze swojego bloga. jednak konta nie udało mi się sprzedać i zostałam zakładając innego bloga :). było mi b. miło. żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. czemu Gosiu??
    Szkoda będzie mi ciebie brakować...
    Ale nie żegnam się z tobą bo może kiedyś wrócisz ;)
    buźka ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. blagam nie. napisz przynajmniej dlaczego i czemu tak nagle? bez ciebie ten blog nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
  22. COO? Nieee :( :( :( Ty byłaś taką.... pociechą dla nas ponieważ zawsze tworzyłaś fajne metamorfozy i posty...:( A teraz... już ODCHODZISZ? :( :( :( ;** Będę tęsknić. xD

    Wiktoria-10-

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieje że to głupi kawał! Nie wyobrazam sobie tego bloga prowadzonego bez ciebie.!
    A jeśli to jednak prawda to
    mam nadzieje ze jednak jeszcze
    kiedyś wrócisz na bloga.!
    Bu$$ki.!
    GwiadaNieba

    OdpowiedzUsuń
  24. O.O
    Jak zobaczyłam nagłówek i twój podpis na dole to mi aż szczęka opadła... Zrobiłas to tak nagle z dnia na dzień. Nikt sie tego nie spodziewał. Bardzo nas zaskoczyłaś. Ale nie będe cie siła zatrzymywać, bo to twoja decyzja i my musimy ja uszanować.. Przykro, ale cóż. :(
    Trzymaj sie ;] ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę pytać dlaczego odchodzisz, jest mi smutno, ale "swiat wirtualny to nie wszytko" ... Masz rację.

    Nie komentowałam notek zbyt często, ale, co by się nie stało zawsze będę Cię dobrze wspominać, za to co zrobiłaś na tym blogu . :)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze.

    Elizka_15

    OdpowiedzUsuń
  26. A wy zachowujecie sie tak ja tamtym razem... ;/
    Nie pomyśleliscie, że Gabi może byc przykro jak piszecie, że bez Gosi blog nie ma sensu?!
    Robicie to żeby zatrzymać Gosię, ale trzeba uważac na słowa..

    OdpowiedzUsuń
  27. Przykro mi, no ale wiadomo.. Masz ważniejsze sprawy. Pozdrowienia dla rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda.. ;/ Twoje posty były cudowne

    OdpowiedzUsuń
  29. Aż mi się smutno zrobiło, no ale chyba masz słuszny powód :<

    OdpowiedzUsuń
  30. szkoda ;((( bardzo lubialam jak pisalas na blogu ;((((

    olcia21031

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się z Pucka_love1996

    to nie miłe w stosunku do Gabi! uważajcie!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo zasmuciła mnie ta wiadomość... szkoda, że odchodzisz! ale to Twoja decyzja, rozumiem ją i nie mam zamiaru przekonywać Cię, żebyś została :) w 100% popieram ostatnie zdanie tej notki.

    chciałabym Ci przede wszystkim podziękować za pracę, jaką wkładałaś w pisanie notek i prowadzenie tego bloga. oraz życzyć samych sukcesów w życiu osobistym i na stardoll ;)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  33. do wszystkich: nie wroce
    i dziekuje za te mile slowa, przynajmniej wiem ze wy mnie docenialiscie...

    OdpowiedzUsuń
  34. no, wielka szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  35. to trochę dziwnie zabrzmiało "przynajmniej wiem ze wy mnie docenialiscie".
    zabrzmiało to tak jakbyś się pokłóciła z właścicielką bloga..

    ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda ;( Byłaś ekstra. Zawsze wchodziłam na twoje konto na stardoll w poszukiwaniu inspiracji. Mam nadzieje ze ze stardoll nie odejdziesz ? =(

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaja sobie robisz?. Weź ty na tym blogu najwięcej dałaś notek . Dla mnie to jest pojebane przepraszam , że użyłam tego słowa lecz ten blog bez was trzech to jest nic , null , zero .... Ten blog musi być z trzema dziewczynami Dominiką , Gabrysią i Gosią . Lubię jak piszesz na blogu nie chcę nikogo 'faworyzować' lecz najbardziej lubię twoje posty .
    Elena6573...

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosia ?! jak ? Nie proszę nie odchod.x... ;((

    OdpowiedzUsuń
  40. Ehh.

    Ja tak samo miałam już odejść od bloga, stardoll, lecz zostałam okradziona, postanowiłam nie poddać się i odzyskać rzeczy, prawie już mi się udało, więc jeszcze tu tkwię..

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie odchodź nooo! fajnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wielka szkoda króciutko czytam ten blog ale bardzo lubię twoje posty pozdrawiam gorąco Ciebie :) (też mam na imię Gosia :) )

    OdpowiedzUsuń
  43. Gosiu,będzie mi cb. brakować na tym blogu ;((.

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda że odchodzisz z bloga
    :(

    OdpowiedzUsuń
  45. TO CHYBA ZART!!! nie .. no tak nie moze byc ! co to wgl !! ja .. nie moge nawet zdania zlozyc ! prosze nie odchodz !

    OdpowiedzUsuń
  46. Gosiu może przemyśl to jeszcze raz?
    Bo tak na prawdę to ty dopełniałaś ten blog :) Bez 1 świetnej dziewczyny będą tylko 2 świetne dziewczyny ;C Na pewno będzie mi ciebie brakowało. Jesteś na prawdę fajną osobą :)

    wer-nika3

    OdpowiedzUsuń
  47. Gosiu, szanuję Twoją decyzję, dlatego nie będę Cię przekonywać, żebyś została. Ale wiedz, że będzie nam tu Cię brakować. Mam nadzieję, a nawet wiem że Gabisia da sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  48. O szkoda że odchodzisz będzie cię nam brakowało. ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. życzę powodzenia na dalszej drodze życia,szanuję twą decyzję i popieram twoje zdanie świat wirtualny to nie wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. wiczkaa - nie ujęłam bym tego lepiej ... : (

    OdpowiedzUsuń
  51. Pa , pa , Gosiu ... : (
    Pisałaś wspaniałe notki ... Będzie mi ciebie brakować ... ' Stardoll i my ' - chyba każdemu ta nazwa kojarzy się z Tobą ...

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że odchodzisz. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przykro mi, może nie komentowałam postów ale bardzo lubiłam jak ty pisałaś. Zawsze szybko i bezbłędne informacje podawałaś. Ale każdego szansa kiedyś mija. Zawsze sądziłam że to Ty jesteś właścicielka tego bloga, do czasu. Przykro mi, dobrze Cię zapamiętałam .

    OdpowiedzUsuń
  54. No cóż takie jest życie ... masz już swoją rodzinę ... będzie mi cie brakowało :/ A co WY wszyscy na to żeby zrobić jakąś imprezę pożegnalną dla Gosi ???

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda bo razem z dziewczynami tworzyłyście świetny zespół :) Ale uszanuję twoją decyzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. niee no ! nie możesz tak sb odejść ;cc < nie obrażając innych > Ty byłaś moją ulubienicą na tym blogu , najczęściej pisałaś , tylko ty robiłaś suuuuper konkursy . Nie możliwe że chcesz odejść ;cc napewno nam będzie źle bez ciebie !!! ;cc

    OdpowiedzUsuń
  57. nie!
    Prosimy nie odchodź ! ;(

    ________________________________

    Jeśli musisz to ja rozumiem . ;( Będzie nam Ciebie brakowało . ;((
    PA.

    OdpowiedzUsuń
  58. CO? PROSZĘ NIE! TEN BLOG BEZ CIEBIE TO NIE BĘDZIE TO SAMO :(((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  59. ;<<<< To jakiś żart ;((( Proszę zostań na blogu :[[[[

    OdpowiedzUsuń
  60. wielka szkoda... :< nie będę Cie namawiać, żebyś została, bo to Twoja własna decyzja... jeśli tak postanowiłaś to znaczy, że masz jakieś problemy, i jeszcze te ostanie zdanie...
    Powodzenia w realnym życiu! :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie odchodź . !
    Coś ty . !
    Bez Cb ten blog już taki nie będzie . . . ;((

    OdpowiedzUsuń
  63. Faktycznie jeszcze jest Gabi i Domaa .
    Ale we 3 tworzycie wspaniały blog .
    Szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  64. No weeź !! Wszyscy chcą żebyś została ;(( . Prosze cię zoistańńń . Bardzo lubię twoje posty i wgl . Ale zastanawia mnie dlaczego odchodzisz ???

    OdpowiedzUsuń
  65. Przyłączam się do komentarza AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  66. Szkoda ;((
    Bardzo lubiłam Twoje posty ...
    Będzie mi Ciebie tutaj brakować.

    OdpowiedzUsuń
  67. Będzie mi ciebie brakowało.Zawsze dla mn byłaś super i twoje notki też.Nie zapomne o tobie.Bardzo chciałabym żebyś została ale słuchajcie uszanujmy jej decyzje.Już nie da się tego odwołać.

    OdpowiedzUsuń
  68. Szkoda, bo naprawdę bardzo wszyscy lubili Twoje posty :)No wiesz trudno i naprawdę każdy żałuje, ale to Twoja decyzja. Pozdrawiam Cię bo pewnie już się nie "zobaczymy". A tak w ogóle to czemu odchodzisz? Sorki że pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szkoda ale nie będe wypisywac dlaczego. Powodzenia Gosiu
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgadzam się z Kają1706. Będzie Nam wszystkim tutaj zapewne bardzo brakowało...Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie Gosiu zostań bez ciebie ten blog już nie będzie taki sam bardzo cię prosimy...

    OdpowiedzUsuń
  72. Dziewczyny! W życiu wszystko kiedyś się kończy! Mi też smutno:(
    MissJul13

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo mi przykro. Lubiłam czytać Twoje posty :(

    OdpowiedzUsuń
  74. http://i51.tinypic.com/2h3obig.jpg

    Miss_Asik

    _

    PS. Chwilowo nie jestem ss, ale niedługo będę.

    OdpowiedzUsuń
  75. Szkoda, bardzo mi przykro.. :(

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  76. zg się i to moja praca kliht

    http://i53.tinypic.com/15dq3hw.png

    OdpowiedzUsuń
  77. Szkoda . Ale wszystkie komentarze miały choć odrobinkę obrażliwego. Dla mnie tworzyłyście wspaniały zespół . Szczerze powiem, że będzie mi ciebie brakować tak jak i twoich postów. Pozdrawiam Werucccia_xD

    OdpowiedzUsuń
  78. Szkoda , że odeszłaś , lubiłam twoje posty i chętnie czytałam :((

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak ktoś chce poczytaj moje posty to zapraszam na mojego bloga
    uzaleznieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. widocznie masz ważniejsze sprawy...ale to nic ;)

    OdpowiedzUsuń