2010/10/25

Glosuj na Stardoll.com

Stardoll zostal nominowany do The Bafta Kids Vote. Nie slyszalam nigdy o tym no ale nie wazne. Jak wejdziemy w podany link http://www.baftakidsvote.org/ mozemy odddac swoj glos.
Troche to skompikowane, tzn dla mnie. Zajelo mi ok 5 min aby zaglosowac. Najpierw trzeba wybrac postac (ja jestem mis - collector) wsiadamy do taxi i on nas podrzuca do miasta, i aby zaglosowac na stardoll trzeba przewijac strzalka w prawo az zobaczymy kategorie WEB . Glosowanie jest dla osob 7-14 lat :p
 Jak klikniemy na obrazek dostaniemy darmowy prezent - zlota twarz, nagroda w Bafta.

41 komentarzy:

  1. Chyba tylko osoby z Anglii mogą głosować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz wybrać sobie avatara,nazwać go a potem idziesz przez to miasteczko i głosujesz.Jak zagłosujesz to potem możesz grać w te gierki.Mam nadzieję,że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak użytkownik z Polski sobie zmieni proxy to też może zagłosować.Ja już rano to zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiena jaks sama w koncu do tego doszlam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. polska nie moze chyba anglia trzeba zmianic proxy

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosuję ;pp może akurat dostanę

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chce mi się zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie prawda ja jestem z Polski i normalnie zagłosowałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. iamdream to nie wiem, ja sie opieram na rtym co ludzie nad toba napisalii :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem z Polski i mogłam zagłosować
    Ale wcześniej weszłam w filmy i zagłosowałam na Czarodziei z Waverly Place ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zagłosowałam i nic nie dostaałamm
    Na stardoll KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie moge glosowac i pojawilo sie ze nie jestem z UK i ze dlatego nie moge ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. JAK ZWYKLE TYLKO DLA uk, CIEKAWE, CZY W pl DOSTANIEMY JAKIEŚ GIFTY Z i czy wgl będzie np kampania TOP MODEL :D
    sory za litery, ale klawiatura się rąbie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wziełam tego pomarańczowego xD I zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie chce mi sie, po tym co mowia, ale moze pozniej sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też spróbuję zagłosować. xd

    OdpowiedzUsuń
  18. coś mi nie wyszło xd

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak wam ale mi normalnie weszło, miałam wybrać postać i pojechałam taką taksówką no i dalej to poszłam i zagłosowałam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Yay , ciekawie się zapowiada ^^
    Lecę głosować , na SD oczywiście . x D
    Powodzenia naszej witrynce : P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zagłosujesz to dostajesz taką złotą głowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. yyy... muszę być z angli żeby głosować

    OdpowiedzUsuń
  23. tak, przez goproxing cię da :)
    ja dostałam bo robiłam według instrukcji na blogu Underneath Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym byc wygrac chociarz raz COVER GIRL.

    Możecie mi pomóc głosując na mnie.

    Zawsze 5/5.

    Bym wiedziała że byliscie i mi pomogli zapiszcie się w księdze gosci.

    Odwdzięcze się.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zagłosowałam i wyszłam xd

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  26. ja na stardoll zagłosowałam ;]]

    OdpowiedzUsuń