2010/10/28

Mini konkurs

Pytanie brzmi: Ile kosztuja te rzeczy wszystkie razem?

Osoba ktora jako 1 poda prawidlowa odpowiedz dostanie 15 sd plus prowizja



Edit - wygrywa _Miley_790




_________________________
Reklama

Hej! Tu madzialove05 i sweet0monisia. Chciałybyśmy zaprosić was na naszego bloga: oceny-metamorfozy-stylizacje.blogspot.com. Znajndziecie tam metamorfozy, stylizacje, oceny i oczywiście konkursy! Dodaj się do obserwatorów, bo co 2 dostanie reklamę! Za komentowanie notek również są nagrody! Zapraszamy:)

42 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo ładne :) Z mortal kiss pierwsze rzeczy które mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za późno . :( Powodzenia innym ..

    OdpowiedzUsuń
  4. 119 sd x D
    łee spóźniłam się x D

    OdpowiedzUsuń
  5. 119 sd NA stardoll jestem tusia_stardoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje _Miley_790

    Wiem że dobrze odpowiedziałaś ;D


    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  7. 119 sd
    ale i tak już nie wygram ;( :[

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że już za późno, ale 119 sd ;)

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje _Miley_790
    bo sprawdziłam i wyszło 119 ;] a ona jako pierwsza tą liczbę napisała ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę znaleść tej ostatniej sukienki przepraszam ale może u was już to w starplazie pojawiło sie a mnie w litwie jeszcz e nie bo jej w star plazie niema jak ja szukałam u mnie wyszło 104 sd. wszystkiego tylko bez tej ostatniej sukienki ((()))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj znalazłam wychodzi 119 sd. Nie jestem pierwsza ale nic pozdrawiam drugich *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam tego bloga z reklamy , ja wygrałam reklamę : )

    OdpowiedzUsuń