2010/10/29

Szybki screen z Starplazy

Jak widac Stardoll cos dodaje :))

71 komentarzy:

  1. jest 80 mln użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge sie zalogowac na stardoll :( a wy ? pisze, że chwilowo nie można :/ pewnie dlatego, że to dodają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz są problemy z logowaniem,pewnie coś rozdają albo zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  4. przed chwilą mi się pojawiło takie coś:
    Witaj, Miłośniczko, Miłośniku lalek!

    Obecnie trwa aktualizacja serwisu Stardoll.com
    — są wprowadzane nowe, atrakcyjne funkcje.

    Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Kliknij, aby wrócić do strony głównej.

    OdpowiedzUsuń
  5. dlatego nie chciała mi się włączyć starplaza, a później nie mogłam się zalogować

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się cały czas coś zacina na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodze sie z innymi są problemy z logowaniem i stronka sie zacina

    OdpowiedzUsuń
  8. nie da sie wejść do starplazy pewnie coś robią.

    vanessaa313

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja właśnie też to widziałam x D

    OdpowiedzUsuń
  10. kto wejdzie na mój blog
    pisze aktualnie http://kody-i-nowosci.blogspot.com/
    zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. nom starplaza calkiem zablokowana jest tylko biale tlo i tyle ; (

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dodali ! ! są to te rzeczy co były w spojlerach ale piszę jak chce kupić : Nie możesz tego zrobić.

    bleeeeeeeeeeeee ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. neich szybko dają.


    a kurwa* nie mam transakcji w SB ;/
    pisze mi: BRAK UDANYCH SPRZEDAŻY
    ;//

    OdpowiedzUsuń
  14. ough niech ruszą te swoje szanowne 4 literki ;) My tu czeekamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogliby ruszyć tyłki,my się niecierpliwimy:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym miejscu 2 stroje wilków widziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie ma :( Moim zdaniem to te rzeczy co mieliśmy dostać jako prezent to będą do kupienia i możliwe że drogo :( Ja wątpię, że coś kupię z tych rzeczy :)

    shebuya Zawitajcie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie ;d
    Ale nadal wieje pustkami, przynajmniej jak sprawdzałam jakieś 3 min temu ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. niby się ładuje, ale nie ładuje się.
    Zajrzę za godzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie można zalogować się na stardoll wcale

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodają,dodają....jestem na stardoll a tu miłśniczlo miłośniku trwa............................LOL

    OdpowiedzUsuń
  22. I wyswitliło mi się 500
    Hello Doll-lover!

    Right now we're updating Stardoll.com
    with new cool features.

    Please retry in a couple of minutes.
    Click here to return to the startpage.

    grrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekajmy cierpliwie a dodadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ruszcie te swoje zacne tyłeczki i dodajcie te rzeczy .

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się nie mogę zalogowac bo mi się taka wiadomośc wyswietla.

    Hello Doll-lover!

    Right now we're updating Stardoll.com
    with new cool features.

    Please retry in a couple of minutes.
    Click here to return to the startpage.

    Trochę się wkurzyłąm...

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mogłam wejść do apartamentu ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. ej my czekamy na te rzeczy jak na LE :D

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie juz wszystko okey ;] moge juz kupowac te rzeczy z okazju 80 000 000 członkow na stardoll ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie chamstwoo .. to nie sa darmowki tylko płatne rzeczy.. a juz myslalam ze stardoll sie postarał a tu klapa ..

    OdpowiedzUsuń
  30. No i nici z darmówek na 80 mln ;/ Myślałam ,ze to bd za darmo :( Stardoll sie nie postarał!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dupa....darmowa jest tylko koszulka, choć szczerze mówiąc zbytnio nie rozpaczam, bo nie podobają mi się te rzeczy, mogliby zrobić jakieś bardziej gothyckie, punkowe, czy grunge'owe darmówki.

    OdpowiedzUsuń
  32. jest tylko jedna bluzka za 0 w starplazie tylko jedna bluzka!!!
    a na 70 milionów dostaliśmy za 0 pełno ciuchów

    KreskaFun

    OdpowiedzUsuń
  33. Zero rewelacji jak zwykle wielkie rozczarowanie ze strony Stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe co se stało a u mnie normalnie jest wszystko

    OdpowiedzUsuń
  35. ale głupio na 80 ml jest tylko darmowa bluzka zawsze było wiencej rzeczy mogli dac jeszcze darmowła ta torbe i balony chociaz mi sie tak wydaje ale tylko buzka

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciuchy nie są darmowę, ale ich ceny nie są nawet wcale tak duże. Ja kupiłam tylko torebkę za 1 sd.

    OdpowiedzUsuń
  37. myślałam, że wszystko będzie darmowe...

    OdpowiedzUsuń
  38. moglabys mi metamorfoze zrobic . ?
    DemLovato339

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam pytanie: jak się robi screen-a??

    OdpowiedzUsuń
  40. no i żaal. wszystko jest tanie, (po 2, 3 sd), no ale tylko jedna bluzka jest darmówką.!

    OdpowiedzUsuń
  41. ehh powinny był jakieś darmówki, a nie do kupienia za 7 sd ;( nawet balony kosztują, zdzierstwo...

    OdpowiedzUsuń
  42. ja myślałam że to będą darmówki :|

    OdpowiedzUsuń
  43. Może coś kupię , ale jestem zawiedziona , że to nie darmówki . : /

    OdpowiedzUsuń