2010/10/25

Sprzedaję konto bisiuka

Zdecydowałam się na sprzedanie konta bisiuka.Sprzedam za złotówki.
Przyjmuję tylko oferty PEWNE, nie idę pierwsza, wysyłka pieniędzy kopertą lub przelewem/przekazem/paypal.

Informacje o koncie:
Konto jest dosyć popularne, ma łatwy nick, było założone w grudniu 2006 roku i jest to moje pierwsze konto.Ma 3024 starpointy i ponad 300 stardollarów. Superstar do 7 listopada, konto jest w klubie stardoll royalty (posiada niebieski diamencik). Na koncie nie ma żadnych DKNY, LE czy Antidote, ale jest dużo ładnych ciuszków. Kilka stron rzeczy w schowku i ubrań w szafie, oraz trochę kosmetyków i akcesori. Posiada kilka ładnie urządzonych pokoi.

Osiągnięcia na tym koncie:
2 miejsce CG - 7.11.2008
2 miejsce w scenery winner - 20.01.2008
Licytacja od złotówki. Każdą licytację będę umieszczała na prezentacji na koncie bisiuka aby każdy widział jaka jest oferta.
Jeśli ktoś chce jeszcze coś wiedzieć, prosze pisać.

36 komentarzy:

  1. Ja chętna nie jestem na to konto ;P

    Tinkaa20

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh zobacze, zobacze :D ale pewnie bd wysoko podbijali :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mm , ciekawe konto , ale za pln niezbyt zalicytuję : D

    OdpowiedzUsuń
  4. mhmmm ciekawe...
    zobaczę do ilu dobiją ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie by było mieć takie konto ale nie skuszę się ; d wystarczy mi moje

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm...
    fajne konto,ale lubię konta które sama zakładam :) Są od początku do końca moje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę kupić reklamę w poście ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie kupię, ale może się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie , dzięki , nie kupuję kont na SD ^^ No chyba , że za Stardollary . : P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zajrzę na to konto , aby się dowiedzieć do ilu podbiją . ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa oferta, ale nie mam kasy...

    OdpowiedzUsuń
  13. a można jeszcze kupic sd z tego konta ?

    OdpowiedzUsuń
  14. DAM 6 ZŁ



    PS.laski nie piszcie że nie chcecie tego konta czy coś bo tylko zaśmiecacie aukcję:/


    starry_eyed_me

    OdpowiedzUsuń
  15. ech wysile sie 13zł ;d

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  16. ej, ale licytacja odbywa się na jej profilu w kg.. i tam jest już min 30 zł jak patrzałam kilkadziesiąt minut temu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pewnie wyjdzie ok. 100, a ja nie mam tyle forsy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. 155 zł mój nic na sd to lakusia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi wytsraczy moje ...
    WOnder.Women

    OdpowiedzUsuń
  20. błagam oddasz mi to konto?? błagam oddam ci w zamian to moje konto SuperMiley1230! jestem ss do 3 grudnia! ale nie mam nic bo mi sie wkradziono i utylizowano konto!! :( Błagam cię zguć się błaaaaaaaaagam!!!!
    P.S codziennie bende glosowala na ciebie na gabisie9 na covergirl!1 błagam cię strasznie!!!!!!!! oddam ci moja lalke!!!!!! odpowiec napisz w moim KG na mojej lalce: SuperMiley1230 ok???!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nicol12lol głupia jestes... myślisz , że ci odda ? pff....

    OdpowiedzUsuń