2010/10/22

Spoilery

Za spoilery dziękujemy użytkowniczce agasia007 :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3k-ge2DHvXWFKo706rZOoZ7EjuszrwHIhzn813F1OMKc9Q-lizEkUJGZtfFGWaSawITHU2yyEZWQGwv4SnvBcZm1tezmxnYhdUViBadvJRWwg_DVXV5J2wgqozEXhpeMWSsvkY3SVei5U/s1600/10pyjnp.jpg


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEip5WszXtuzemC2IchiG327OiXLkSyLRJBAn8x9CxH8klEdIawatazHoU5XmohVmwiatqGmSJLI9j3opdQN1DngWIENeIygYMYEaNmJ9b6jhkOytszcd5XlkENdiW6Rw3hKSRV3rIX8ToOM/s1600/254vtrp.jpg


Co o nich sądzicie ? Podoba się Wam coś ?

28 komentarzy:

  1. niektóre mogą być
    :) reszta średnio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi nie wpadło w oko .. tylko ta paleta jest fajna . x D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna sukienka - ta czarna ze złotymi elementami.

    OdpowiedzUsuń
  4. nyc mi się nie podoba...

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  5. okropne, wstrętne, az oczy bola jak sie na takie cos patrzy.. bleee.

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienki na drugim screenie są nawet ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nie podobają zabardzo

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podobają te sukienki na drugim obrazku :) na pewno je kupię, jak już będą na przecenie xD (zawsze kupuję wszystko na przecenach :P)
    interesujący jest też ten plecak na pierwszym obrazku xD taki słodki diabełek na nim jest :P ciekawe, czy będzie to darmówka czy wejdzie on do jakiegoś sklepu?

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie podoba ;C

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kosiarka nad paletą jest fajna ^_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, chyba nic mi nie wpadło w oko a to...coś to nie kosiarka tylko taki wózeczek jak ochroniarze jeżdżą w centrach handlowych no najczęściej to w Jankach (w Warszawie).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dzisiaj kupiłam taką czarną długą suknię ;d

    OdpowiedzUsuń