2010/10/27

Zblizamy sie do 80 mln uzytkownikow Stardoll

Co prawda jeszcze brakuje prawie cwierc miliona ale znajac uzytkownikow Stardoll do 80 000 000 powinnismy dobic juz niedlugo. Jak myslicie kiedy to nastapi?


 I propo prezentow ktore Stardoll nam zawsze daje to nie spodziewam sie niczego specjalnego, pewnie znow beda to balony, babeczki i beznadziejne ubrania ;/ A Wy jak uwazacie?

Ja osobicie nie moge sie doczekac 100 000 000 mam nadzieje ze wtedy Stardoll przygotuje cos extra Znajac tempo wzrostu nowych kont, bo nie koniecznie sa to nowi uzytkownicy to powinno to nastapic tak za mniejwiecej rok.

36 komentarzy:

  1. Ja myślę że na 100 mln będzie zniżka doładowań

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale bym się nie zdziwiła gdybyśmy nic nie dostali. Powinny już być spoilery związane z tym wydarzeniem...

    oluu_-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tez się teraz spodziewam tandetnych baloników ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że za tydzień... może za dwa xD i jak zwykle będą to ciuchy i baloniki pewnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a na 100 mln to możeee zamiast zniżki doładowań to będzie ss na np. 2 tygodnie za darmo xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za rok to przesada, za pół roku prędzej, bo jak założyłam to yló 45 mln. a dopiero w grudniu minie rok;)

    Nateksana

    OdpowiedzUsuń
  7. I oczekuję jakiś fajnych prezentów ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłabym mile zaskoczona gdybśmy dostali coś bez 'nagłówka '... i poprostu czegoś brzydkiego. Mam nadzieję, że się trochę postaraja, chociaż dobrze, że wgl o nas pamiętają xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było jakby to coś było ładne , po co komu kolejne balony ? Mi tylko miejsce w schowku zajmują ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Stardoll tym razem powinien się postrać
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co dadzą ??? Ale niektóre nowe rzeczy miły taki znaczek jak na takie święto :)
    __________________________
    Na sd. RichieNicole

    OdpowiedzUsuń
  12. W sklepie Mortal Kiss (chyba) widziałam jeden pasek z metką 80.000. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. juz sie nie moge doczekac
    moze dadza po darmowce z pierwszej kolekcji LE ae to tylko mazenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już coś tam widziałam na tą 80 i było to nic rewelacyjnego

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uważam, że to będą jakieś balony i tandetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę że do 100 to będzie mniej niż rok bo jak założyłam konto to było ok. 40 mln a to było rok temu we wrześniu chyba , więc wychodzi na to że za pół roku będzie 100

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chiałam konkurs zrobić, ale oni tam piszą że w tym miesiącu nie mogą już sponsorować konkursów ;/

    to będzie niedługo, te 80 milionów ;dd

    OdpowiedzUsuń
  18. a 100 milionów będzie krócej niż za rok.

    OdpowiedzUsuń
  19. już się nie mogę doczekaj i 100 mnl i 80 mnl ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  20. andrzelika no pewnie masz racje ze mniej, ale na pewno wiecej niz za pol wiec napisalam mniejwiecej rok

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 milionów będzie za jakieć 5 - 6 miesięcy bo co dzienie ok 100 tys użytkowników przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no napewno jakieś zryte babeczki będą x D ale mam nadzieje , że na 100 mln. będzie wszystko za 1 sd w starplazie : D no i będą darmowe ss x D

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę że do soboty powinno już być 80mln. kont

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że wymyślą coś lepszego niż tanie tandety..

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  25. szybko będzie 80 000 000 ... ;d pewnie znów nie będzie odzielnie darmówek dla chłopaków i dziewczyn...

    OdpowiedzUsuń
  26. Noo ... też się nie mogę setki doczekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. No ciekawe co będzie na stówkę ;D

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo że na prezentach mi nie zależy to jednak nutka ciekawości jest, co tym razem Admini przygotują.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam wolę nie mieć nadziei na coś niesamowitego na 100 mln. Potem znowu będzie rozczarowanie jakimiś głupimi darmówkami!

    OdpowiedzUsuń
  30. 100 milionów przyjdzie jak znam stardoll baaardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń