2010/10/22

Wyniki konkursu dla SS

Szczerze powiedziawszy to myslalam ze sprawdzanie mi zajmie duzo wiecej czasu. Jednak nie bylo duzo chetnych a wybor jest trudny wiec to Wam pozostawie ocene.
Mozecie zaglosowac na stroj ktory sie Wam najbardziej podoba. Ankieta znajduje sie w pasku bocznym.

Oto nasze projektantki crafting mama :))


Tak w ogole to chcialam dziewczyna pogratulowac zdrowego podejscia do siebie i umiejetnosc smiania sie z samej siebie (tzn. dolki) nie kazdy z Was mial odwage zalozyc ten stroj na siebie.
Dziewczyny gora !!!

EDIT: Dziewczyny prosze Was, przestancie sie klocic i najezdzac na andrzelike. Zaakceptowalam jej stroj bo jest zgodny z regulaminem. Ma na sobie fartuch i huste. Nigdzie nie napisalam ze nie mozna go zakryc, czyli ze musi byc na wierzchu. Moze niektorym z Was sie to nie podoba, ale jak widac nie liczym, bo prowadzi w glosowaniu. Zaakceptujcie to.

P.S ja swoj glos oddalam na MileyCyruso96 dlaczego? bo najwiecej sie smialam przy jej stroju :)) a to  wlasnie o to mi chodzilo w tym konkursie. Aby sie posmiac z siebie i innych, by bylo fajnie i smiesznie. I tak wlasnie wyobrazam sobie crafting mame, w fatruchu w kwiaty.
 Dalam Wam prawo wyboru zwyciezczyni  bo myslalam ze wtedy nie bedzie klotni.

118 komentarzy:

  1. hah. :D nie zdradze na kogo głosowałam :D ja bym się zgłosiła, ale mi kasy szkoda było ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki : )
    mam nadzieję że zdobędę troszkę głosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne :) Ja jużż zagłosowałam :) Powodzenia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że zdobędę trochę głosów..
    blanka012a

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje ;*
    Ale watpie zebym wygralam mam mala znajomosc ;**

    Nie namawiam nikogo aby na mnie zaglosowal . Jak wam sie podoba to glosujcie jak nie to trudno ;((



    Kajamiss

    OdpowiedzUsuń
  6. ten konkurs był do dziś hah ^^
    no cóż trudno ; ]
    zagłosowałam na " xXEwelina1996Xx "
    Ładny strój ma " andrzelikag "
    ale u Eweliny podoba mi się plama : D bardzo oryginalny pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Mam nazieję, że ktoś na mnie zagłosuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. już mam ulubioną :D


    andrzelikag :D inna niż wszystkie ! brawo ! na cb głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam !
    xXEwelina1996Xx :)
    powodzenia ! ! !

    PS. Wszystkie są ładne, ale ta mi najbardziej się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się zapisałam a nikt mnie nie dodał ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. miskasia1234 zobaczcz Collector w komentarzach... z postu o tym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam. Wszystkie są super

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba strój andzrzelikag i xXEwelina1996Xx , ale mogę zagłosować na jedną ...

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki :> ale jestem szczęśliwa !! nie wiedziałam że może mi się udać :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ;]
    ja głosuję na Sweet-limonka

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie : )
    ja bym się zgłosiła , ale mam 1 sd x D
    powodzenia dziewczyny : *

    OdpowiedzUsuń
  18. Jednak zagłosowałam na MissMazi7 , bo ona z tych wszystkich dziewczyn najbardziej wg mnie wygląda jak taka .. no .. kucharka . x D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale angelikag nie ma chyba sukienki ..

    OdpowiedzUsuń
  20. waaw andrzelikag prowadzi :D 90 głosów ! brawo !

    OdpowiedzUsuń
  21. ewelina ma tylko ze zaslonieta :))

    OdpowiedzUsuń
  22. aha .. no faktycznie .. nie zauważyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam. mam to nawet na sobie, użyłam jej jako 'bluzki'.
    gosia sprawdza...
    jak ktoś chce to może sobie sprawdzić że mam, mam to na sobie.
    zdjęłam tylko to z tyłu xd
    a z tyłu jakby co użyłam tego z crafting mama i spódniczki z PPQ.

    OdpowiedzUsuń
  24. a i ja dziękuję wszystkim, którzy oddali do tej pory na mnie głos : )

    OdpowiedzUsuń
  25. a czemu tu nie ma mojej doll? :) też wziełam udział ;D

    justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm... ja głosowałam na pininka. Ale równie dobrze wygląda andrzelikag a tak ogólnie to wszystkim gratuluję bo ubrałyście się bardzo ładnie. Fajne projekty....


    A kiedy wyniki dla NSS ?

    anusinia555

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja nie zdradzę na kogo głosowałam ;p
    jak bym miała więcej kaski to też bym się zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. :> ludzię prrroszę o głosy .. ! u mnie kryzys finansowy na SD XD XD XD XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam na andrzelikag :)
    Najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hm... To nie fair! Nie chcę być niegrzeczna, ale zgłosiłam się do konkursu przed 19, odświeżyłam stronę i okazało się,że już są wyniki! Czy możesz sprawdzić jeszcze mnie? Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. xXEwelina1996Xx masz mój głos :)).

    moim zdaniem twoja dollka najlepsza !.

    OdpowiedzUsuń
  32. -.-

    na nikogo nie bede glosowac, jednak dodam ze co z tego ze andrzelikag ma na sobie ten fartuch skoro go nie widac xp jako jedyna osoba bioraca udzial w tym konkursie nie potrafiła wykonac tego konkursu z dystansem do swojej medoll a teraz jeszcze prowadzi w glosowaniu o_O

    brawa dla glosujących - widac, że w ogole nie ogarniacie albo nie potraficie czytac ze zrozumieniem (wybierzcie sobie dowolna opcje)
    .

    OdpowiedzUsuń
  33. pati-14 bo nie mmialas chusty na glowie ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. MissRihanna1902 nie, ja tego nie urzyłam jako fartuch kurde ://
    już nie będę przeklinać..
    kreatywność, znasz takie słowo?
    ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie że wydałam 8 sd specjalnie na ten konkurs... :( Co w moim stroju było źle?

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi się podoba andrzelikag, taka elegancka ;D
    Głos na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej czy obejrzałaś mój strój ??

    OdpowiedzUsuń
  39. carolina twoj nick jak kojaze nie moglam znalezc, w wyszukiwarce mi nie wyskakiwalas :/

    OdpowiedzUsuń
  40. najbardziej podoba mi się strój andrzelikag

    OdpowiedzUsuń
  41. andrzelikag:

    pfffff. miałaś sie upodobnic do crafting mamy a nie wyglądasz jak tania pindzia ;p kazdy glupi mogl ubrac ten fartuszek a na to sukienke, spodnicke itp. glowna najwazniejsza forma mial byc projekt fartuszka -.-

    dziewczyny podeszly do tego kreatywnie, ty juz nie, bo twoj fartuch jest bialy...

    OdpowiedzUsuń
  42. A mój Collector? Moj to Miskasia1234.
    Wpisywałam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  43. hmm...trudny wybór bo prace są wspaniałe .! Dziewczyny gratulacje za takie świetne projekty ;) Ja ten konkurs biorę jako zabawę daltego głosuję na strój najbardziej zabawny dla xd no bo przecież crafting mama powinna być zabawna, a co do tej darmowej lalki to oczywiście widać szaleństwo bo wyrazie twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Bo to więc oddaje głos na madzialove05 ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja się nie będę tutaj kłócić, to mój ostatni komentarz w tym poście.


    SŁUCHAM?!
    nie sztuka dodać naszyjnik, buty, spodnie czy bluzkę...
    ja przynajmiej zmieniłam tą sukienkę. a gosi się zapytałam czy nie jest za bardzo zakryte to ona odpisała że może być, przynajmiej nie wyglądam śmiesznie.
    =.=
    i ja umiem projektować, np. projekty zrobione przeze mnie są na koncie mojego kolegi, który jest na top... i jemu nie robię najlepiej, bo wolę sobie robić lepiej, a ja nie lubię dzieci więc nie chciałam się upodabniać do jakiejś 'mamy'.


    dobrze, ja już się nie wypowiadam (:

    OdpowiedzUsuń
  47. ja już oddałam głos. wszystkie są b. ładne ale tylko jedna wygra :/ Powodzenia dziewczyny !

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja zagłosowałam na KajeMiss :D . Ubrała się najlepiej ;pp .

    OdpowiedzUsuń
  49. andrzelikag chyba najładniej :p

    OdpowiedzUsuń
  50. angelikakg ; D najbardziej mi się podobasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. A tak przy okazji kiedy wyniki konkursy dla NSS Gosiu :) ? Zjada mnie nieciepliwość ^^.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja bardzo się wahałam pomiędzy andrzelikąg i xXEweliną1996Xx . Strasznie mi się podoba ten oryginalny pomysł Eweliny, ale niestety nie podobają mi się dodatki :/ strój andrzelikig, obiektywnie mówiąc, jest najlepszy (moim zdaniem ofc)- stylowy, dopracowany i z klasą. widać, że wszystkie dziewczyny bardzo się starały, ale mój głos powędrował do andrzelikig- za styl i pomysłowość. nikt nie wpadł na takie rozwiązanie jak andrzelikag. dlatego na nią oddałam swój głos i mam nadzieję, że wygra :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziekuje wszystkim za glosy .I tak Wiem ze nie wygram .

    OdpowiedzUsuń
  54. MOim zdaniem wszystkie sa ladne . Ale jest to niesprawiedliwe . Glosujecie na andrzelike bo ona jest slawna , a na te mniej slawne co maja malo sd to nikt ;// . To tylko moje zdanie .

    OdpowiedzUsuń
  55. missaschley_1:

    w końcu ktoś jest obiektywny ;)

    a co do andrzelikag:

    to też moje ostatnia odpowiedz do ciebie. prosze cie przestan sie pogrążać, nie kompromituj się więcej -.-

    "przynajmiej nie wyglądam śmiesznie." - tzn. reszta wyglada jak pajace i tylko ty zachowałaś honor?! no rozumiem jasnie pani angrzelikag nie skora do zartow o___O

    "ja nie lubię dzieci więc nie chciałam się upodabniać do jakiejś 'mamy'" - hahaha rozbrajasz mnie xD

    po 1.sama jestes dzieckiem
    po 2.na tym polegał konkurs

    "Ktora crafting mama podoba Ci sie najbardziej?" - pyt. z ankiety

    P.S. ja zdecydowałam się zagłosowac na MissMazi7

    reszcie życze powodznia

    THE END.

    OdpowiedzUsuń
  56. Droga I am collector ja ci odpisałam na ten komentarz który był pod konkursem :P
    Zgłaszam się na konkurs Ss :):)
    carolina132132
    i_am_collector pisze...
    carolina132132 podaj dokladnie nicka bo jak wpisuje tego to nie wyskakujesz mi
    Carolina132132
    Wiem właśnie i nie wiem czemu tak dzieje wleź na ten link
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=24521756

    OdpowiedzUsuń
  57. Zagłsowałam bez namysłu na andrzelikag - ale widze że sie kłocicie ze nie widac tego fartuszka ..nie wiem nie interesuje mnie to ale jestem za andrzeliką bo najbardziej podoba mi sie ta praca a jesli dziewczyny wybraly ją i pare innych prac to jednak musimy sie do tego ustosunkować. dzieki :D
    Faworytka : andrzelikag

    OdpowiedzUsuń
  58. tez zmarnowałam kase ;(
    Miskasia1234

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję wszystkim i życzę powodzenia! ;*

    cajlineczka1522

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepraszam ale jak napisała i_am_collector pisze...

    pati-14 bo nie mmialas chusty na glowie ;p
    _____________________________________
    to trzeba mieć chustę na głowie a ty jej nie masz xd .?
    I co teraz powiesz .?!

    i powinnaś się upodobnić do mamy a nie do eleganckiej dziewczyny
    a no tak przepraszam jesteś sławna i nie możesz se zepsuć reputacji bo uprałaś się jak mama O__O .?
    zobacz na inne dziewczyny ubrały się w to i wyglądają trochę śmiesznie ale ten konkurs polegał na kreatywności i jak kto zrobi wzory a ty po prostu zrobiłaś białe...

    OdpowiedzUsuń
  61. a po za tym ludzie wy głosujecie ha tą która jest sławna... i najlepiej wygląda też bym zagłosowała na andrzelikag ale nie widać jak zaprojektowała fartuch ...;/

    i głosujcie na Ewelinę .! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. nie no muszę się tutaj do tej natalia..27 wypowiedzieć ://

    dziecko słuchaj, mam chustę na głowie, tylko że z tyłu bo wtedy by było...... do moich włosów ślicznych nie pasuję ta paskudna chusta więc...
    POWTARZAM: ja się zapytałam gosi czy może być tak zasłonięte, ona się zgodziła a teraz jej piszecie żeby mnie zdyskfalifikować...

    i jeszcze mi piszecie że jestem sławna =.=
    ja sławna? ;//
    nie sądzę tak. brałam udział w głosowaniach tego typu i nie wygrywałam, nie miałam nawet 2 czy 3 miejsca...
    według mnie nie warto robić takich rzeczy, ja zrobiłam taką metamorfozę tego fartucha.. :/

    OdpowiedzUsuń
  63. zgadzam się w 100% z MissRihanna1902.
    widzę, że mamy identyczne zdanie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  64. Carolcia to przepraszam, musialam juz nie zauwazyc tego posta, jak chcesz to sie skontaktuj ze mna w mojej kg to oddam ci 8 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja już zagłosowałam na andrzelikag :)) Moim zdaniem ma zdecydowanie najlepszy projekt .. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. I_am_collector wyraźnie napisała "Ubierz sie w swoj projekt i zapisz ubranie na sobie.
    Mozesz wykorzystac takze inne czesci garderoby, ale aby przystapic do konkursu musisz miec na sobie fartuch plus chuste swojego projektu." także nie plujcie się, że powinna zdyskwalifikować andrzelikag, przynajmniej ona wykazała się kreatywnością i nie założyła na siebie tej szmaty + jakieś słodkie dodatki. Masz mój głos. (:

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja oddaję głos na xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
  68. I mój też ;D Wykazała się kreatywnością ;O

    OdpowiedzUsuń
  69. Tzn. na andzelikag oczywiście głosuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładnie , gratuluję ; *
    Głosuję na Domka3939 ;]

    OdpowiedzUsuń
  71. Najbardziej podoba mi się strój:
    xXEwelina1996Xx i andrzelikag;)
    Ale jednak głosuje na xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
  72. Jaz zagłosowałam na xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
  73. xXEwelina1996Xx <--- Jej strój mi się najbardziej podobał ze względu na te plamy ! One są genijalne ! :) Podoba mi się też strój andrzelikag bo jest ładnie i elegancko ale to mi właśnie nie bardzo pasuje do tej creafing mamy czy jak jej tam ;P

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jestem za xXEwelina1996Xx xd .
    Trzymam za nią kciuki . ;))

    OdpowiedzUsuń
  75. Zagłosowałam na xXEwelina1996Xx
    Bo ten strój wydaje się taki .. domowy xdd.. Te plamy wymiatają . <33

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też zagłosowałam na xXEwelina1996Xx, bo miała ŚWIETNY pomysł z tą plamą :D Właśnie za to masz ode mnie głosa :D

    OdpowiedzUsuń
  77. jak dla mnie ewelina wyglada na kucharke :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja zagłosowałam na Miley Cyrus . Dla mnie Anrzelikaq nie powinna znalezc się w tym konkursie , ponieważ wcale nie wykazała się kreatywnoscia (pomysłami) i jej stroj nie jest wcale smieszny , takie jest moje zdanie . Pozdrawiam , Karolina .

    OdpowiedzUsuń
  80. Karolina w jedyn sie musze zgodzic ze jej stroj jako jdyny nie jest smieszny, nawet jej to powiedzialam :)) ale spelnila warunki wiec nie moglam jej nie uzglednic w konkursie i jak widac ludziom sie wlasnie jej stroj najbardziej podoba wiec nie ma sie co sprzeczac.

    OdpowiedzUsuń
  81. http://stardollcompleu.blogspot.com/

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  82. gosiu .. ? ale to dobrze ze na kucharke czy zle ? .

    OdpowiedzUsuń
  83. dziękuję za głosy ;**

    i życzę powodzenia pozostałym . ;DD

    OdpowiedzUsuń
  84. ja zagłosowałam na andrzelikag, ale wachałam się co do xXEwelina1996Xx ;]
    Ta plama jest fajna ;]


    POWODZENIA WSZYSTKIM ;D

    OdpowiedzUsuń
  85. Każdy ma prawo głosu. Ja zagłosowałam na xXEwelina1996Xx. Spodobała mi się u niej plama. Jest bardzo oryginalna i w stylu 'mamy'
    Nie żebym oskarżała czy krytykowałam, ale według mnie strój jednej z uczestniczek nie wyglądam na stylu mamy krzątającej się po domu, a chyb o to chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  86. andrzelikag- skoro uważasz, że fartuch i chusta są brzydkie to po co bierzesz udział w tyn konkursie?. Tam było wyraźne napisane, że konkurs jest dla chętnych. A co do spławności twojej lalka to ona jest popularna. Im człowiek ma więcej sp tym jest bardziej rozpoznawalny.I nie zaprzeczaj temu. Owszem twój struj jest ładny i patrząc na pozostałe kreacje najładniejszy, bo one użyły 'paskudnych' ubrań, bo konkurs polegał na stworzeniu mamy. Popatrzy np.: na strój Agaty jest on elegancki, choć zrobiła go używając sukienki/fartucha.

    OdpowiedzUsuń
  87. ja też użyłam fartucha, a zrobiłam to z nudów... a ja byłam chętna.
    ja jestem popularna? ;/
    no nie wiem. ale każdy może być sławny... ja użyłam fartucha, więc...

    OdpowiedzUsuń
  88. omg, miałam się już nie kłócić :/
    ...

    OdpowiedzUsuń
  89. mi się podoba pinka i xxewielina1996xx

    OdpowiedzUsuń
  90. Mi sie pdooba strój andrzelikag.
    Nie dlatego że jest popularna, ale dlatego że bardzo sie postarała i wykazała się keatywnością.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  91. ja głosuje na xXEwelina1996Xx bo andrzelikag nie ma na sobie stroju jaki być powinien czyli fartuch i ta czapka :D wyróżniasz się andrzelikag bo nie wyglądasz po prostu śmiesznie ;[

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja zagłosowałam na xXEwelina1996Xx ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. zmieniłam swój głos. najbardziej na mamę wygląda wg mnie MissMazi7
    przy stroju MileyCyrus96 najbardziej się uśmiałam, a o to chodziło, jak uświadomiła mi Gosia swoim "P.S" :)

    OdpowiedzUsuń
  94. dziękuję tym którzy na mnie głosowali :)
    I proszę o więcej głosów na mnie! :]

    OdpowiedzUsuń
  95. Zazdrość przez was przemawia.
    OK, andrzelikag nie wygląda śmiesznie, ale ma na sobie ten cholerny fartuch, a wy robicie problemy!!!! Ja głosuję na nią, bo jest tutaj moim zdaniem najlepsza. Wykazała się kreatywnością i w ogóle, sama bym takiego stroju nie zrobiła. WSZYSTKIE się tutaj uczestniczki postarały i wykazały się pomysłowością- równie fajna jest praca Domki3939, jej fartuch kojarzy mi się z tą jedną sukienką z LE, ale andrzelikag jest najlepsza!Sweet-Limonka również ma fajną, MileyCyrus bardzo się postarała, by rozśmieszyć! KAŻDA z nich się POSTARAŁA, KAŻDA, bez wyjątku!!! Andrzelikag też, jak się patrzy, i bardzo fajnie jej ta stylizacja wyszła, a wy szukacie i wymyślacie jak najmniejszy pretekst, żeby jej było przykro czy coś. Okazujecie totalnie swoją głupotę. Zero kultury, ciekawie, jakbyście się zachowały, gdybyście spotkały się z tą uczestniczką nosem w nos.

    Andrzelikag- nie przejmuj się.

    OdpowiedzUsuń
  96. ewelina jest spoko, ta plama wymiata jak to juz ktos wczesniej napisal :)))

    OdpowiedzUsuń
  97. gosiu kiedy bedą wyniki konkursu dla nss??

    OdpowiedzUsuń
  98. O.O ja team jestem ?!
    O boże ja tam jestem !

    O.O

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja zagłosowałam na xXEwelina1996Xx ,bo podobał mi się jej strój najbardziej, chociaż Andrzelikag też miałą dobry, i po pierwsze w konkursie trzeba było ubrać fartuch i chuste, ale nikt nie powiedział, że nie można dodać własnych dodatówm, po drugie mówicie, że jest popularna Andrzelikag a ja Pierwszy raz o niej słysze a jestesm na stardoll od 2006 roku :| Słyszałam o wielu osobach ale o niej jeszcze nie , wiec nie jest aż tak popularna, może ma dużo stardollarów i rzeczy itp., i jest w tym klubie royalty, i może jej zazdrościcie, owszem może nie wykazała się za bardzo tak jak np. projekt xXEwelina1966Xx , ale jest też ciekawy i przede wszystkim INNY . . . I może spytać sie innych osób które sa w czołowej 12 w tym konkursie czy im bardzo przeszkadza, że andrzelikag ma zasłonięty fartuch , bo z tego co widziałam to wypowiadają sie te osoby które się nie dostały. . .
    Morry1996/gucio

    OdpowiedzUsuń
  100. O dzięki :* Haha ubrałam się jak wieśniak, ale chyba o to chodziło ;))
    Pozdro
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń