2010/10/23

Wyniki konkursu dla NSS

Zgloszen bylo duzo wiecej niz przy konkursie dla SS ale powiem Wam szczerze ze ciezko mi bylo wybrac bo malo co mi sie podobalo i duzo fryzurek bylo do siebie podobnych. Kilka prac bylo znow ze ktos przesadzil jak dla mnie z dodatkami. Niektorzy takze nie zrozumieli chyba konkursu i zamiast stworzyc nowa fryzurke zrobili tylko makijarz lalki i dodali kilka spinek czy kokardek.

Oto zwyciezczynie konkursu w kolejnosci jak na obrazku:

Gratuluje!

W sprawie odebrania nagrody: Napiszcie mi w kg prezenty jakie chcecie oraz gdzie je znajde do wartosci takiej jaka przewidywala wygrana. Czas 1 tydzien.

43 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba praca justysia_96 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! moim zdaniem :
    1. MissDominika97
    2. justysia_96
    3. Alusia46


    To jest moje zdanie. MissDominika97 miała bardzo oryginalną pracę

    Lady_Mil

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale fajnie wygrałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ta ostania powinna być 2

    kotcica_manka

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nie wybrała missdominki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :D
    I praca justysia_96 najładniejsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Wszystkie śliczne !

    Adela24

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, dobra kolejność.

    Jak oglądałam prace innych uczestniczek, było kilka fajniejszych..

    OdpowiedzUsuń
  11. mam 3 miejsce! dziekuje!

    thx !!!!
    MissDominika97

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego usunlas moj komentarz w ktorym pytalam o to czy inne osoby niz agasia077 tez moga robic spoilery na wasz blog ?

    OdpowiedzUsuń
  13. zuzia nie wiem kto usunal, nawet nie wiedzialam ze taki post byl wiec to nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a mozesz odwpowiedziac na pytanie : czy ktos inny tez moze robic wam spoilery ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam, że jest dobra kolejność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej dzieki. pierwszy raz cos u was wygralam ;D
    i gratki dla Alusi i Dominiki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej na stardoll jest juz 79,424,333
    czlonkow :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne prace ;]
    Chciałam brać udział w tym konkursie, ale jestem SS ;(
    Pierwszy raz żałuję że jestem superstar XDD ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, naprawdę twórcze projekty ... xxpp Wonnder.Women

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wygrałam, ale cóż. Miałam prawie identyczną fryzurkę jak justysia_96. Gratulacje:)
    _____________
    _SwEeT_Girl_22

    OdpowiedzUsuń
  22. znowu mi się nie udało ale trudno się mówi

    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem fryzka justysia_96 jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się fryzura MissDominika97 :)
    Oryginalna.. ^^

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, piękne prace :) Najbardziej mi się podoba justysia, a potem Dominika

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję! moim zdaniem z tych 3 najlepszą fryzurkę zrobiła MissDominika97

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!
    Ashia676

    OdpowiedzUsuń