2010/10/27

Reklama

Cześć mam na imię Magda i mam 15 lat.
Mój nick na Stardoll to Madziara 34.





Na stardoll jestem od 2 lat i jeszcze nigdy nic nie wygrałam.
Ostatnio dużo pracowałam nad moja lalka i apartamentem i bardzo bym chciała, aby sie spełniło moje największe marzenie na stardoll, zostać CG przez jeden dzień.
Dlatego jeśli Ci sie podoba moja medoll i apartament to bardzo Cie proszę
o zagłosowanie dziś na mnie 5/5
Bardzo proszę. Liczy sie każdy glos.


Jak wygram to wśród osób które na mnie zagłosowały wylosuję atrakcyjne nagrody, a są to :

-1x 100 sd
-2x 50 sd
-4x 25 sd

Plus nagrody rzeczowe:


Proszę, nie zawiedź mnie i zagłosuj na mnie, zajmie Ci to tylko kilka sekund
a mi sprawi wielka radość.
Jak zagłosujesz 5/5 to nie zapomnij wpisać się do mojej KG.
Każdy dostanie numerek i jak zajmę 1 miejsce będę losować 17 nagród.
Możliwe, że będziesz to Ty!

Dla pierwszych 10 osób które zagłosują i wpiszą się do mojej KG otrzymaja prezent za 5 sd


Aby przejść do mojego apartamentu kliknij TUTAJ

Od Gosia: kochani bardzo Was prosze, glosujcie na moja przyjaciolke :))

28 komentarzy:

  1. Mi się lalka szczerze mówiąc nie podoba zbytnio, bo jest przeciętna, nie lubię tych oczu, ale z drugiej strony fajnie jeśli wygra polka, szczególnie koleżanka naszej Gosi.
    Masz mój głos, powodzenia!

    MissChelsa55

    Zapraszam do obserwowania - czekoladowy-stworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda <3 wie od wczoraj, że ma mój głos ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie może być pierwsze 20 czy 30 osób???

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że zagłosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosuje 5.5 ;))
    Życzę szczęścia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Już :) Mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalka na prawdę jest świetna !
    Głos nie poszedł na marne :)
    Mam nadzieję że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosuję jak będę widzieć transmitki :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ale dla mnie ta medoll nie jest kreatywna. to jest ala'gosia....

    OdpowiedzUsuń
  11. okey. ale nie wpiszę się do KG ;O

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  12. Już , 5 / 5 oczywiście . : )
    Powodzenia , Madziu : *

    OdpowiedzUsuń