2010/10/25

Zmiana w kupowaniu SS przez SMS

Stardoll wprowadzil co prawda nie duza zamine, ale jednak niektorym moze spowodowac trudnosci. Otoz od dzis trzeba wybrac operatora sieci komorkowej telefonu z ktorego chcemy sobie doladowac SS. Mamy do wyboru tylko 3 sieci: Era, Orange i Plus GSM. Wiec jak ktos ma telefon w innej sieci to bedzie mial problem z doladowaniem :/
Co o tym myslicie? czekam na opinie.

EDIT OD GABRYSI:
Nie panikujcie, tylko w play nie można, a reszta jest normalna. W skład np. plusa wchodzi: mix plus, simplus, 36i6... A w erze jest heyah, Tak Tak itp.

118 komentarzy:

  1. to już było wcześniej , przynajmniej 4dni temu , bo kupowałam ss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no, ja mam Play.. ;/ a właśnie mi się superstar skończyło. ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam fona z 36i6. takiego dodatkowe bo głównego mam na obonament, i nie będę mogła se doładować ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kumpele mają z Ery to jestem uratowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żal po co im takie udziwnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. zauwazylam to juz kilka dz=ni wczesniej... ;/;/
    chcialam sobie doladowc ss a tu nagle... mam telefon w playu.. i nie moge;(
    wg. mn to zupelnie bez sensu.. i ciekawe co mam teraz zrobic.?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z Ery, więc na razie nie powinnam mieć problemów z doładowywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ładowałam 6 dni temu i jeszcze tego nie było ..

    moim zdaniem teraz jest gorzej, na szczęście ja mam sieć orange ...


    wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  9. No takie sobie to jest bo jak ktoś ma z HeyaH to nie doładuje
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję tym, co mają w playu.
    ja mam w erze i nie jest źle. jednak trzeba pamiętać do jakiej sieci jest twoja karta. bo np. jak masz heyah, to jesteś z ery.

    no, ale z tym playem to fatalnie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Żal!!!!
    Ja mam Plus...
    A tak zwykły Plus to też Plus GSM ?
    Proszę o odpowiedź! ;].
    Na stardoll: Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  12. poszaleli ; oo
    uff. mam w plusie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w plusie..Chcą żeby każdy sobie kupował ss ,a przez to połowa nie bedzie mogła sobie doładować.

    OdpowiedzUsuń
  14. ejeeje , jak nie ma tej sieci co ty masz , to wybierz jaką kolwiek , a sms i tak przyjdzie ;) , moja koleżanka tak zrobiła i było wszystko okej , wzięła sieć ORANGE zaznaczyła a ma w Heyach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Caliope14
    tak, to każdy plus się liczy :D

    według mnie to beznadziejnie teraz zrobili. ;/ bo jak ktoś ma z innej sieci to nie doładuje sobie... ale niedłgopowinni dodać resztę sieci...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez tak probowalam ale nie udalo sie ;<<<
    a prubowalam wybrac kazda siec do mn sms nie przyszedl.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiania niepotrzebna, nawet zła =/

    całe szczęście - mam w Orange ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe ale mam fart bo ja kupuję tylko przez sms bo inaczej nie moge a sie zalapalam.
    jestem w plusie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA ORANGE MAM XD SUUUUUUUUUUUUPER BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  20. moja naszcześsie jest
    Ale sądze ze to takie niepotrzebne utrudnienie

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem w Erze więc mi to nie przeszkadza ale współczuję innym hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. EEI. JAK DODADZA JUZ SIEC PLAY TO POWOADOMCIE MN PLZ. <MOJ NICK NA STARDOLLU TO 'kJOPA'

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde
    To jest przegięcie
    Niektórzy mają z innej sieci i nie mogą doładowywać ;/
    CHAMSTWO !!
    Ja mam z Plusa
    A nie z Plusa GSM
    CHAMSTWO!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ooi. i sozz za caps looka.. <przypadkiem... =3

    OdpowiedzUsuń
  25. To przeczytajcie sobie napis na górze jak klikniecie play
    Pisze tam że nadal dodają inne sieci więc nie macie się o co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. laskadjego, plus, a plus gsm to jedno i to samo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie panikujcie!
    piszą,że w międzyczasie dodają nowe! xD

    OdpowiedzUsuń
  28. No właśnie to samo napisałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. masakra po co oni to cały czas zmieniają już sie pogubic mozna..!

    OdpowiedzUsuń
  30. ale 36i6 to jest PLUS!!!!! więc można !! to było dwa tygodnie temu juz bo sobie ss robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam w play, ale sobie ładuję przez DaoPay - jest taniej i nie ma takich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. głupio... na szczęście mam plusa

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam ere ;p ,a ciekawe co ma na celu ta zmiana..

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ma w plusie .;D

    PS . JEST WYPRZEDAŻ W STARPLAZIE !!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam inną ://
    już kiedyś tak było że tak się robiło, ale to przez jakieś 2 dni...
    ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez sens ja mam w playu i co ?! i co nie bende mogła sobie doładować?!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bez komentarza. ;//


    To bez sensu, masz rację, jak ktoś ma w innej sieci to nie moze dol ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam w Heyah i nie będę mogla sobie doładować :(

    BU . CI ADMINI SĄ GŁUPI!
    NIE NAWIDZE ICH!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ej, a pozatym Play jest już dostępne!
    I mozna kupić ss z play

    OdpowiedzUsuń
  40. dobrze że mam z Ery :d

    Era.. możesz więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Ufff..... ja mam z Ery mam szczęście
    A inni mają pecha którzy są z PLAY
    A tak wogóle to jest hamstwoooooooooooooo
    i jakieś głupkowate !!!!!!!!!!!(żal.pl)
    Niech szybko dają te inne sieci :)
    Bo jak ktoś se teraz chce dołądować a jest z PLAY to ma ogromnego pecha bedzie musiał czekać do jutra albo nawet przez tydzień ;( Współczucie innymm z PLAY i innych sieci których niema na liście :(
    Na stardoll KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń
  42. no to mają pecha. jestem w play. tym oto sposobem stracili przynajmniej jednego klienta- czyli mnie. ale przynajmniej mam pretekst i powód do tego żeby nie przewalać kasy na stardoll.
    Lavigne-Lady
    adieu superstar ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. PRZECIEŻ PLAY JUŻ JEST DOSTĘPNE!
    (PRZED CHWILECZKĄ SPRAWDZAŁAM!)

    OdpowiedzUsuń
  44. bezsens moim zdaniem .. ja mam w play i nie moge se doładować ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. http://i51.tinypic.com/mmyfdt.jpg
    nowe spoilery =]

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam z Ery, więc problemów chyba mieć nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  47. siemka będzie play bo jak ja doładowałam superstars to pisało mi era plus orange i na szaro play

    OdpowiedzUsuń
  48. jak dla mnie to nie fair bo ja mam heyah i nie mam jak doładować ss ;/bo przecierz nie bd kupowała 2 telefonu tylko dlatego. Stardoll zamienia się na gorsze, już nawet ss sobie nie doładuje!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja ma plusa, do dupy to zrobili !!!!!!!
    A doładowywałam sobie tylko przez sms.

    OdpowiedzUsuń
  50. po pierwsze do wiczki i kitty do wiczki : 36i6 tojest firma plusa więc wybierasz plus i gotowe a ty kitty Heyah to Era więc nie wiem no ale już ale ja poza tym mam Orange :)

    OdpowiedzUsuń
  51. hej. w ramach małego wyjaśnienia z tymi sieciami:
    Heyah=TAK TAK= ERA ~!!!
    myśle, że PlUS i PLUS GSM JEST TAK SAMO! a nawet, to możecie spróbować ;-) przeież za to Wam z konta nie zje... i twgl to tam jest podana ogólna nazwa operatora sieci... przecież nie opłaca im się robić po 3 kat. era heyah, simplus...
    Tak więc podali ogólną nazwę... i to wcale nie jest głupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. ahh ja jestem w play, i nie moge doladowac już sobie ss przez ponad tydzien ! pisałam do nich kilka razy i napisali, że postarają się to szybko załatwić z paymo . ciekawe jak to bd :(

    OdpowiedzUsuń
  53. każda sieć może sobie doładować i nie róbcie wielkiego halo. jak nie znacie się na sieciach to google nie gryzie. (mam ochotę pocisnąć wam, że po co macie telefon jak nawet nie wiecie, że heyah to era etc. ale opanuję się :D)
    na szczęście play już jest, więc uszy do góry.

    OdpowiedzUsuń
  54. dla mnie to tam nie ma różnicy ; D

    dajankaa95

    OdpowiedzUsuń
  55. Trochę głupio, ale na szczęście jest jeszcze doł. z tel. kom. za 9.91. Tam chyba nie trzeba wybierać operatora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Website Stardoll: ciekawe, u mnie jakoś nie. Ja jestem z Ery, więc mam farta :]

    OdpowiedzUsuń
  57. ej to niesprawiedliwe ja jetem w heya i co niemoge byc ss bo niemam odpowiedniej sieci to niesprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
  58. elusia8 Heya to jest Era . ..

    A i u mnie też nie ma dostępnego play ..;/

    truskaffka_

    OdpowiedzUsuń
  59. uhhh..na szczęście mam z orange...

    OdpowiedzUsuń
  60. Co to ma być w ogóle.? ;/
    ja mam Heyah i dup* ;<

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja już nie kupuje ss, więc raczej mnie to nie obchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  62. Alexandretta908 > HEYAH TO ERA! Ludzie, wbijcie sobie to do głowy. Przecież paymo nie będzie rozpisywał wszystkich niepodstawowych sieci, bo to chyba jasne,że plus to plus gsm, heyah i tak tak to era..

    ale mnie wkurzacie. już nie czytam tych komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Eii , no . !
    Czy ja mogę doładować , bo mam z Heyah , a esa mi nie przysyłają . ? ; /

    OdpowiedzUsuń
  64. Haha krytyczna nie czytaj lepiej już ;D A co do tematu to moim zdaniem to nie było zupełnie potrzebne bo i po co ? ... Wgl. do czego to .. co to za różnica kto ma jaką sieć.. Cena jest ta sama i tak więc nie wiem o co im chodziło wprowadzając tą zmianę .

    OdpowiedzUsuń
  65. Off... ja jestem z ORANGE :D


    PS:Zostanicie opserwatorami mojego bloga : /stardoll-my-fame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. tak super, no po prostu ...
    ja mam play i mam akurat 50 zł na koncie i chciałam doładować !! ; \\\\
    i juz SS nie bede .. .. ! : |

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiem do czego to niby im potrzebne... ;/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja mam Play , ale nie panikuję , no moja mama ma Orange i zawsze mogę sobie z jej telefonu ładować ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale sądząc , po jednym z komentarzy Play jest już dostępne , idę to sprawdzić ^^
    Popieram Pucka_love1996 .

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie doładowuję więc nie mam problemu.. ale uważam to za zbędne .

    Gepardusia

    OdpowiedzUsuń
  72. No super ja mam w Play
    Ashia676

    OdpowiedzUsuń
  73. hej, mogłabyś podać jeszcze raz link do tej gry o koniach? ;)
    napisz mi na GG : 19 37 47 37

    OdpowiedzUsuń
  74. heh..a ja mam orange ;P !!

    Na www.swiat-stardoll-24h.blogspot.com możesz przeczytac gazetkę blogową..jak ją skomentujesz ja skomentuję twoje scenerie i album :)

    OdpowiedzUsuń
  75. o żal. miałam przez chwilę play dostępne, a teraz patrzę i znowu jest na szaro. dziwne jakieś to? no, ale w końcu wprowadzają i drobne usterki mogą być :D.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też mam w Play i co z tego ? Można doładowywać w Dao Pay i dostaję tyle samo sd i za mniej pieniędzy ...

    OdpowiedzUsuń
  77. Robię darmowe metamorfozy z haslem lub bez hasla. Jeśli chcesz napisz w mojej księdze gości! MissDominika97

    OdpowiedzUsuń
  78. Play nie jest jeszcze dostepne -.-
    przed chwila sprawdzalam.. nie wiem moze te osoby ktore napisaly ze juz mozna z playa doladowywac spojrzaly czy nie jest tylko szary napis a rzeczywiscie jest napisane na czarno ale dalej jest komunikat ze siec nie obejmuje danej uslugi... ;/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. To jest beznadziene naprzyklad ja mam z play a chcialabym sobie doladowac i n ie moge. zal ;//

    OdpowiedzUsuń
  81. eei, czym sie rozni zaplata przez day pay od zwyklej przez komorke.??
    Plz!! potrzebuje waszej pomocyy!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. http://1.bp.blogspot.com/_eTsRwLedcww/TMWgdOVrWZI/AAAAAAAACXQ/mquY7Hq3h9g/s1600/Magdolka99-+0.jpg moze to dostaniemy z opery ?

    OdpowiedzUsuń
  83. Żal ja miałam w plusie ale się przeniosłam do playa bo tam taniej i teraz co mam zrobić akurat mam kasy na tel. i chciałam se doładować
    Oni ciągle ulepszają stardoll a wcale im to nie wychodzi ;PPP

    QueenAngelikaa

    OdpowiedzUsuń
  84. Kjopa, jeśli o mnie ci chodzi to miałam przez chwilę "czarny" Play, ale potem znów był szary. Wiadomo, że jak dopiero wprowadzają tą sieć to są usterki :D.

    OdpowiedzUsuń
  85. ja mam w orange ale moja kolezanka ma w playu i wlasnie wczoraj skonczylo jej sie ss ;p

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja mam abonament w erze, ale i tak od początku myślałam że te na kartę zaliczają się do głównych sieci. A tu taka panika :P

    OdpowiedzUsuń
  87. a ja jestem w playu i co??? nie moge sobie kupić ss bo jestem w innej sieci?? żal ;/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja i tak doładowuje sobie przez stacjonarke lub o taty z plusa ;D

    Współczuję Wam jeżeli macie problem
    ....
    nata-ooo

    OdpowiedzUsuń
  89. ja na szzczęście mam w Plusie, współczóję tym co mają w Play :/

    OdpowiedzUsuń
  90. ja wysłałam tylko z orange, a mam mobliking i wszystko jest okej, chociaż nie wysyłałam sms-a.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja mam era Tłak Tłaaaak :D więc ...Era ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Idiotyzm -_-
    coraz gorzej na tej stronie :/

    OdpowiedzUsuń
  93. ja mam z play !
    nieee , tak nie może być .
    ja na nich wydaję nie wiadomo ile i nagle nie mogę kupować stardollarów.
    muszę do nich napisać , bo to nie fair .

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja mam w playu =]
    Ale i tak nie doładowywuję sobie już tego poje...... stardolla =]

    OdpowiedzUsuń
  95. Julia no ja casem podpisuje sie Wonder.Women a czasem nie

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja w ogóle nie moge sobie doładować! Pisałam do adminów z tym, i nic .. ;//


    Lucyfers_Angel .

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak dla mnie to nic nie zmienia :P

    OdpowiedzUsuń
  98. ciekawe kiedy tego playa wprowadza bo czekam juz jakis tydzien!! -.-

    OdpowiedzUsuń
  99. No i super ja jestem z play i jak sobie teraz doładuje ? ;//

    OdpowiedzUsuń
  100. Mi to wisi. Mam Tak Tak więc nie mam co się przejmować. Ale SZCZERZE współczuję tym co są w PLAY ! ;(

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  101. ja jestem z play i jak ja teraz doładuję ;[ . A tak wgl to od tych co są z play nie zarobią :] , więc ich strata, a ja mogę żyć bez SS :)

    OdpowiedzUsuń
  102. ja mam z play!!! haha juz terz sie wpisuje nr tel bez problemu!

    OdpowiedzUsuń