2010/10/24

Metamorfoza

Zrobilam metamorfoze Monika51.

Moja opinia: Lalka przed w ogole mi sie nie podoba. Jest taka mdla, bez charaktru. Dlatego przyciemnilam jej wloski, zmienilam na inna fryzurke aby dodac pazurka i pomalowalam usta na czerwono.

A Wy jak uwazacie? Wolicie werjsce PRZED czy PO ???


Jak chcecie metamorfoze to wpisujcie sie pod tym linkiem: LINK a nie w komentarzach ponizej bo nie beda one brane pod uwage. Pamietajcie ze my losujemy osoby, wiec musicie troche poczekac na swoja kolej.

45 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie po
    I_am_collector a mi zrobisz metamorfozę proszę
    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wersja po jest dużo lepsza, ale przed też nie najgorsza :)))


    Pa_ti1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm .. rzeczywiście "przed" nie ma charakteru ale w "po" też coś mi nie pasuje... może wszystko przez nos .. ale tego nie mogłaś zmienić ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak można to ja się zgłaszam do metamorfozy... ;)

    Mi się podoba po... tylko za bardzo czerwone usta xd

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę,proszę,proszę,proszę, cie I_am_collector

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się daaawno zgłosiłam , ale czekam cierpliwie , o ile się w ogóle doczekam . x D

    OdpowiedzUsuń
  10. w przed makijaż jest krzywy i to wszystko jest takie.. jak to określiłaś - mdłe :) te kolory się zlewają.
    w po nie podoba mi się.. wg mojego gustu, postawiłabym na cieliste usta :) ale b. ładnie.

    nos wszystko psuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak wolę przed ;)
    Wygląda tak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba i przed i po ;]

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli miałabym wybierać to PO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po dodane za dużo brokatu i dla mnie to czerwień i fiolet za bardzo się kontrastują ;D Przed jest delikatnie i fajnie. Ale PO jest ładniejsze, nawet z tymi czerwonymi ustami ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. przed nie jest najgorsza ale jednak po bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też robie metamorfozy i to bez losowania więc zapraszam do mnie ;] metamorfozy za darmo i bez hasła ;) zgłaszajcie sie w komentarzach pod pierwsza notka na blogu : www.swiat-stardoll-24h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż w PO. Usta mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniejsza po, ale mogło obejść się bez szminki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. przed jest ładna, taka na co dzień, a po taka bardziej na dyskotekę

    OdpowiedzUsuń
  20. przed . po cały efekt psuje czerwona szminka, nie pasuje do fioletowych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  21. po jest bradziej orginalna, wyrazista i ja na nią stawiam
    Wonder.Women

    OdpowiedzUsuń
  22. po ; )
    Gosiu prosze zrobisz mi metamorfoze?
    .mitsu

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż, chyba po. Taak. Przed jest tak dobijająco normalnie i bez kolorów :)

    OdpowiedzUsuń