2010/09/15

Metamorfozę czas zacząć

Czasami nie ma o czym pisać i aby w takie dni blog nie świecił pustkami to postanowiłam że co parę dni (głownie w weekendy) będę Wam robić metamorfozy i publikować na blogu. Metamorfozy oczywiście będą robione bez konieczności podawania hasła. Po prostu będę Was odwiedzać z mojego konta i używać tego co macie w swoich salonikach piękności.

Jeśli byście chcieli abym to Waszej lalce zrobiła metamorfozę to wpiszcie się tutaj poniżej w komentarzu - nie zapomnijcie podać Stardollowego nicka. 

Co parę dni będę losować jedną osobę z Was i umieszczać matamorfozę na blogu.

Zapraszam!

464 komentarze:

  1. Więc ja poproszę :))

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam ;)

    E.m.i.l.k.a.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja barzo proszę
    zawsze chviała bym miec zrobioną metamorfozę przez taką artystkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała ;d Sweet_001_

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym bardzo chciała przez ciebie żebyś mni robiła może bym nawet zrobiłą tak jak ty mi robisz !!!


    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłąszam się Emka386

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bym poprosiła :))

    monisiag

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sie zgłaszam
    Bardzo lubię jak ktos robi mi metamorfozy i bierze na bloga to wstawia :)

    A zwłaszcza

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też się zgłoszę :3

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce metamorfozę! możesz zmienić co chcesz.prosze..... dzieki jeżeli mnie wysłuchasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się;)

    MissDomcia0222

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie:)
    ja również się zgłaszam^^

    Peri.95

    OdpowiedzUsuń
  13. To poproszę :)
    paulinarihanna

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    MiSs_KaSiUnia98

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę baardzo nick na sd Lakusia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się ^^ paula8090

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ! AsiaczekPeexD

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :P

    superNicol0001

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zgłaszam :) Wiem, że sobie długo poczekam no, ale dam rade :)


    MrsWeronika16

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do metamorfozy:)
    Bogii

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bym chciała xD

    Aga_GD

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chcę metamorfozę ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez bym chciała metamorfozę


    na stardoll ola2221

    OdpowiedzUsuń
  24. A mój nick to: MissKlaudiunia4

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chce nik mój na stardoll to Ula74

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo ja z chęcią zobaczyłabym, jaki efekt będzie po twojej metamorfozie - chociaż patrząc na liczbę wpisów raczej mnie nie wylosujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja teżż ! nata-ooo

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się zgłaszam,chciałabym bardzoo '
    I zapraszam na mojego bloga Wielka-zmiana-metamorfozy.blogspot.com
    Jeśli ktoś chce to mu zrobie metamorfoze
    Anusinia555

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również się zgłaszam :)

    milullaby

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    Niunieczkaa

    OdpowiedzUsuń
  31. A co mi zależy, zgłaszam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja się zgłaszam! Mój nick to KsiezniczkaLexi. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszm się :)

    mój nick to aniaa07

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też bym chciała ;)
    nick 09soofi09

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez bardzo chętnie :)

    Igisia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym chciała, żebyś zrobiła mi metamorfozę, bo nigdy nie mam pomysłów na styl ;[ .

    Paulinka.17

    OdpowiedzUsuń
  37. a mi się to nie podoba bo z waszego bloga zrobi się śmietnik. pomiędzy metamorfozami trzeba będzie szukać nowinek.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja chcę. ; pp

    Poand

    OdpowiedzUsuń
  39. chętnie zobaczyła bym moją lalkę w innym świetle. zgłaszam się

    Aneczka96

    OdpowiedzUsuń
  40. jee ! zgłaszam się ;D mój login - lucyna5

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem chętna. Nawet bardzo.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł ;D
    Ja również chciałabym zobaczyć moją Doll w innym wydaniu, więc poproszę o taką metamorfozę ;]
    alexandra_95

    OdpowiedzUsuń
  43. to ja też :)
    i świetny pomysł ^^

    mój nick: alexandretta908

    OdpowiedzUsuń
  44. Super:)
    Zgłaszam się.
    Mój nick na Stardoll to Lady_Victoria19

    OdpowiedzUsuń
  45. ja poproszę metamorfozę ;)

    agatkaangela181

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo bym chciała! :)
    Wiec się zgłasza, jeżli trzeba :)
    na stardoll: karolinaaa1013

    OdpowiedzUsuń
  47. ja oczywiście bym bardzo chiała : )
    no jeśli masz czas : )

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się po metamorfozę ^.^
    Olka_97 :]

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja także bym chciała :)
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  50. widze ze duzo zgłoszeń,wiec pewnie nie zrobisz wszystkich a jezeli zrobisz i znajdziesz czas to mi tez mozesz madzia2pac

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się!:)
    mam nadzieję, że to mnie wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  52. To ja też się zgłoszę :)
    EnnKatte

    OdpowiedzUsuń
  53. B. bym chciała.. zg sie. :))

    MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  54. zglaszam sie !.:)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  55. ja też bym chciała :-)


    Julka2207

    OdpowiedzUsuń
  56. Jaz chęcią!
    Owszem jeśli można.

    werko40

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja się na razie nie zgłaszam bo metamorfozy robi mi inna osoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale czy nie uważasz, że to będzie darmowa reklama dla ludzi ? Bardzo spadną wam zarabiane sd za reklamy. Np. za 3 metamorfozy ominie was, aż 900sd !

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do metamorfozy :D

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja się zgłaszam :)
    koksik110

    OdpowiedzUsuń
  61. honey przecież napisałam że będę je dawać tylko wtedy jak nie bedzie o czym pisać, i będzie to jedna na kilka dni jak nie tydzień, więc nie sądze że to utrudni przeszukiwanie wiadomości


    wiczka nie zgadzam się, przecież to jest metamorfoza a nie reklama

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja bardzo bym chciała

    Shyrka422

    OdpowiedzUsuń
  63. jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


















































    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja chce

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi to tam obojętnie, chyba fajnie byłoby zobaczyć moją medoll w wydaniu innej osoby :D W sumie, to sama się w takie coś bawię, u osób z mnóstwem kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gosia wiesz pewnie i tak ich dużo nie będzie bo prawie zawsze jest o czym pisać ;]Ale jak się zaczną metamorfozy będą miały te osoby tyle odwiedzin ;p

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się :D.
    klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  67. ja jestem zainteresowana metamorfozą :)

    Milapati

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się .
    _AloFFana_xD


    ; D

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też się zgłaszam !
    ___________________________
    Na sd. RichieNicole

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja bym strasznie chciała! Jak mi się spodoba, a na pewno, to zrobię dollkę, tak jak ty mi ją zrobisz! ;d
    Bardzo bym chciała, ale to bardzo!

    Na stardoll: Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też poproszę ;)))
    penny135

    OdpowiedzUsuń
  72. Doths I Wojtaszek

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja bym bardzo chciała abyś zrobiła mi metamorfozę. Tylko moje pytanie brzmi, że jeśli np. 200 osób zgłosi się, że chce metamorfozę to w sobotę lodujesz 1 w niedziele 2 (ale z tej samej listy komciów co chcą czyli tej).. rozumiesz? chodzi mi o to czy ja muszę wpisywać się pod każdą notką z czyjąś metamorfozą aż mnie wylosujesz, czy wystarczy raz?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja też chciałabym metamorfozę :D
    gocha_19

    OdpowiedzUsuń
  76. No to ja tez poproszę :D

    Gwiazdeczka1021

    OdpowiedzUsuń
  77. o ! zapomniałam moj nick to xXEwelina1996Xx

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja bym bardzo chciała ;)) Plis :)))

    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się

    Emo_1503

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale ja też się mogę zgłosić. Ale pewnie nie będę wylosowana ;(

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja sie zgłaszam !
    Monika51 :)

    OdpowiedzUsuń
  83. wiczka przynajmniej nikt nam nie zazuci ze promiuemy tylko siebie a nie innych :)

    w koncu Wam tez sie nalezy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. ja bardzo chcę metamorfozę :*
    mój nick to rokeska

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się i bardzo chce metamorfoze :)

    missdemi9891

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. oczywiści zg się;****

    xXSoloJooXx

    OdpowiedzUsuń
  88. zg się ;)
    a i jeszcze chciałbym metamorfozę ubraniową.edit:ubrania mam rozsypane po całym apartamencie.





    kamilka2519

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam się :D
    SerduszkoMisia

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja również się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeśli mogę to ja też chce Gosiu metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. ja poproszę o metamorfozę xd

    Domka3939

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham siebie - bede wybierac z tej listy z pod tego postu :D

    OdpowiedzUsuń
  94. zg barbietapiekna z góry dzienki

    OdpowiedzUsuń