2010/09/23

Nowe Stardoll TV


Jak Wam się podoba ? :) 

28 komentarzy:

  1. podoba mi się ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. No i może legginsy tylko w innym zestawie :)

    Miłego dzionka wszystkim !
    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo ładna ta sukienka;)))
    Pozdrowienia dla redaktorek i obserwatorów;))) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...sukienka ładna i spódnica przypomina mi taką z amy clarrie czy jakoś tak ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się sukienka, ale chyba nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się kurtka i sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale niestety nie kupię bo nie mam kaski ;(

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka jest boska
    Szkoda , że dla SS

    OdpowiedzUsuń
  9. eee... takie sobie, ale może jak dodam fajne dodatki to będzie fajnie xD zobaczymy! thx for info xD

    OdpowiedzUsuń
  10. mi sie ta sukienka bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi sie sukienka, a reszta jest taka przecietna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nic nie kupię . A i właśnie ... gdzie one są . ??

    OdpowiedzUsuń