2010/09/20

Blog Check And Bid

Jak już kiedyś wspominałam razem z Gosią i Gabrysią założyłyśmy bloga Check And Bid - jest to blog polsko-angielski na,którym znajdują się cenniki cennych ubrań. 
Ten blog ma na celu uświadomienie użytkowników Stardoll o wartości ubrań.
Jeśli nie wiecie za ile coś sprzedać, za ile opłaca się coś kupić,możecie się z nami skontaktować a my nie odpowiemy na Wasze pytania.
Jeśli dodasz się obserwatorów i wpiszesz pod tą notką,że jesteś obserwatorem, rozlosuję z komentarzy dwie osoby,które otrzymają po 30 stardollarów.

Zapraszamy : 

98 komentarzy:

  1. już obserwuje :D

    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obserwuje moj nick na sd to paciusia13c

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję. Mój nick na stardoll do Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję :)) Mój nick - Mandy0066

    pozdrawiam redaktorki oraz czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwować za chwile
    asiunia088

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem obserwatorem ;D
    e.m.i.l.k.a.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już obserwuje i często tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już dośc długo obserwuję a blog mi się strasznie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od dawna jestem obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no, dodałam się. ;dd
    a teraz liczę tylko na odrobinę szczęścia.

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem obserwatorem
    Miss.Monika.97

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już obserwuję . coś mi się nie zgadza w tej notce , co miałaś na myśli pisząc "a my nie odpowiemy na Wasze pytania" ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję od paru dni ;D

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam się do obserwatorów :D
    Super, właśnie to ten problem, że nie wiem co ile warte jest. Dzięki Wam już teraz wszystko będzie łatwiejsze. :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  15. "a my NIE odpowiemy na Wasze pytania" ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję *.*

    ale jak Duffy a nie OrsaySuite_- xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam. Mój nick na stardoll: MissDomcia0222
    A obserwuję pod nazwą d.wyczachowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dodalem sie na dwóch kontach na google i na twitter ;) pozdrawiam

    mattiq97

    OdpowiedzUsuń
  19. już zaobserwowałam
    misspaula267

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie ... Popieram AsiaSi97 , coś się nie zgadza w tym zdaniu . ; P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem nowym obserwatorem i mam zamiar czytac

    OdpowiedzUsuń
  22. A i ile kosztuję wystawienie czegoś na licytacje ?

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością zostałam obserwatorem bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję.
    Bardzo przyda mi się wasz blog :)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  25. `ja oobserwuje także :)

    Pucka_love1996

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaobserwowałam ;P:P

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny ten blog. Już jestem obserwatorką ^^
    WKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje;]
    Mój login na stardoll to ---michasialina
    A jako obserwator to new:stardoll

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję mój login: DesignerNadine

    OdpowiedzUsuń
  30. już obserwuję (nb_kleo_zmc) :)

    na stardoll - Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  31. ok.! :)
    dodałam się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. juz dodałam sie do obserwatorów
    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie wiem czy obserwuję, sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję od samego początku :))

    kiki652

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje. ;d

    Fajny pomysł na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też obserwuję ! :)
    amebcia95

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję i będę tam wchodzić regularnie, świetny pomysł!
    daniellecraig17

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodałam się.

    diamond_girl.2

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Już się dodałam do obserwatorów

    Mój nick na stardoll to agata1573

    OdpowiedzUsuń
  41. Juz obserwuje. mój nick ze stardoll :

    Ola_truski

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. jestem obserwatorem ;)
    PrincessaKA24

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję, blog jest bardzo fajny;D Mój nick to Nika2308:D
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję tego bloga i jest super ; *
    Sweet_001_

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny blog! I dobry pomysł na jego stworzenie :)
    Oczywiście zaobserwuję!
    Fruzia_x3

    OdpowiedzUsuń
  48. lolypela5

    Sorki że wcześniej nie napisałam ale zapomniałam

    OdpowiedzUsuń